تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818846805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با فيلم‌هاي خارجي جشنواره سي‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با فيلم‌هاي خارجي جشنواره سي‌ام
خبرگزاري فارس: فيلم سينمايي «محافظان و آدمكش‌ها» از جمله فيلم‌هايي است كه امسال در بخش آسيايي جشنواره به نمايش درمي‌آيد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سي‌امين جشنواره فيلم فجر، اين فيلم سال 2010 نامزد دريافت شش جايزه از جوايز فيلم آسيا بود و در نهايت در دو بخش بهترين بازيگر مرد و بهترين بازيگر مكمل مرد پيروز شد.
«محافظان و آدمكش‌ها» همچنين نامزد دريافت 18 جايزه از جوايز فيلم هنگ كنگ بود و دست آخر برنده هشت جايزه از جمله بهترين فيلم و كارگردان شد.
اين فيلم همچنين در چهل و هفتمين دوره جوايز اسب طلايي جايزه بهترين چهره‌پردازي و طراحي لباس را دريافت كرد. «محافظان و آدمكش‌ها» تاكنون چند بار از تلويزيون ايران پخش شده است.
بنابراين گزارش، داستان «محافظان و آدمكش‌ها» در سال 1905 مي‌گذرد. يك انقلابي بنام سان ون قصد دارد به هنگ كنگ برود تا نقشه خود را براي ساقط كردن سلسله فاسد كينگ با هم‌پيمانانش در ميان بگذارد، اما گروهي آدمكش براي كشتن سان اعزام مي‌شوند و ...
«محافظان و آدمكش‌ها» با بودجه 23 ميليون دلاري ساخته شده و تدي چان، كارگردان آن چهره اي معروف در سينماي هنگ كنگ است. بيش از دو دهه است كه چان در سينما به عنوان بازيگر و كارگردان و گاهي به عنوان تهيه كننده فعاليت مي‌كند. او اولين فيلم خود را در سال 1993 ساخت و با سومين فيلمش به نام «بيست و چند ساله» به موفقيت در گيشه و ميان منتقدان رسيد و بعد از آن اين موفقيت را در سال 1997 با فيلم «اژدرهاي پايين شهر» تكرار كرد و نشان داد در سينماي اكشن صاحب سبك و نگاه خودش است.
از ديگر فيلم‌هاي او مي‌توان به «توفان ارغواني» و «جاسوس اتفاقي» اشاره كرد كه در فيلم دوم جكي چان بازي مي كرد و هردو به موفقيت بسياري در گيشه دست يافتند و منتقدان هنگ كنگي هم آن‌ها را ستودند.
تدي چان در فيلم معروف «امور جهنمي 2» نيز بازي كرده است، فيلمي كه قسمت اول و دوم آن دستمايه مارتين اسكورسيزي براي ساختن «مردگان» بود.
«محافظان و آدمكش‌ها» موفقيت‌ترين فيلم تدي چان در ميان منتقدان است و ويژگي اصلي آن خط داستاني‌اش است كه مدام بيننده را غافلگير مي‌كند و برعكس بسياري از فيلم هاي اكشن هنگ كنگي بدون منطق نيست و در نوشتن فيلمنامه ان زحمت بسياري كشيده شده است.
عوامل فيلم «محافظان و آدمكش‌ها» عبارتند از:
كارگردان: تدي چان، فيلمنامه‌نويسان: تين نام چون، جونلي گوئو، بينگ وو و جيمز يوئن. بازيگران: داني ين، لئون لاي، توني ليونگ كاي فاي، نيكلاس تسه و...
محصول 2009، چين و هنگ كنگ. مدت: 139 دقيقه.
انتهاي پيام/ك

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن