تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817103908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه پلدختر:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه پلدختر:
خبرگزاري فارس: امام جمعه پلدختر گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمندان مومن و توانمند هسته‌اي ايران اسلامي همچون شهيد احمدي روشن ماهيت پليد تروريستي آمريكا و صهيونيست را نشان داد و ترور نخبگان علمي بي‌شرمانه‌ترين اقدام مستكبران است.


به گزارش خبرگزاري فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علي محمد لروند در خطبه‌هاي نماز جمعه ضمن محكوم كردن اقدامات تروريستي‌ در ترور دانشمندان ايراني گفت: ترور مصطفي احمدي روشن دانشمند هسته‌اي ايران يك نقشه آمريكايي، صهيونيستي است و يك جنايت تروريستي به تمام معني است و دست آمريكا، رژيم صهيونيست و قدرت‌هاي شيطاني پشت اين قضايا است، كه ظرفيت علمي ايران را هدف قرار داده است، پتانسيلي كه نقش بسزايي در توسعه ايران دارد و بخشي از پروژه ايران براي استقلال علمي به شمار مي‌رود.
وي گفت: ترورهاي ناجوانمردانه‌اي كه دشمن شخصيت‌هاي مهم ايران اسلامي از جمله دانشمندان هسته‌اي را مورد هدف قرار داده در عزم و اراده‌ استوار هوشيار كشورمان كم نخواهد كرد و قطعاً نمي‌توانند با اين‌گونه كارها جلو پيشرفت كشور ما را بگيرند و نمي‌تواند راه ملت ايران را براي رسيدن به رتبه اول علمي در منطقه و الگو شدن براي ساير ملت‌ها ببندد.
حجت‌الاسلام لروند افزود: امروز آمريكا و صهيونيسم در صحنه انرژي اتمي به فلاكت‌ترين روش‌هاي كور يعني ترور دانشمندان هسته‌اي و ترورهاي كور و حذف فيزيكي دانشمندان ايران اسلامي رو آوردند و فكر نمي‌كنند، همواره تهديد، تحريم و ترور دشمنان در كشور موجب تقويت و تحكيم بيشتر ملت و دانشمندان جمهوري اسلامي ايران مي‌شود.
وي گفت: ملت ايران هيچ گاه سياست‌هاي يك و بام و دو هواي استكبار جهاني را قبول نمي‌كند و افتضاح و رسوائي دشمن كه از يك طرف شعار مبارزه با تروريسم را مطرح مي‌كنند و از يك طرف خودشان دست به ترور مي‌زنند و از تروريست‌ها حمايت مي‌كنند به وضوح در اين ترور پيدا است.
خطيب نماز جمعه پلدختر با اشاره به بيانات رهبري در خصوص انتخابات مجلس نهم گفت: انتظار مقام معظم رهبري اين است، كه انتخابات سالم و رقابتي برگزار و با اميد و نشاط و شادابي همراه شود، زيرا انتخابات در كشور ما تعيين كننده است و حضور حداكثري مردم در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي معادلات دشمنان را بر هم مي‌زند.
وي گفت: ترور دانشمندان نشانه ضعف و استيصال، حماقت و درماندگي دشمنان و نظام سلطه است و نمايش چهره پليد، اوج كينه و نشانه عجز و ناتواني استكبار جهاني است و بدون ترديد اين حركات هرگز نمي‌تواند جلوي پيشرفت و موفقيتي‌هاي علمي را بگيرد ترور دانشمندان و نخبگان ايراني نشانه است و در پشت پرده اين ترورها آمريكا و رژيم جعلي و جنايتكار صهيونيستي قرار دارد و هم اكنون در دنيا نظام مقدس جمهوري اسلامي در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.
امام جمعه پلدختر با تاكيد بر لزوم شناسايي هرچه زودتر عاملان شهادت احمدي روشن گفت: ملت عزيز ما از دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي و قضايي مي‌خواهد كه سريعاً عاملان اين جنايت و مزدوران داخلي آنها را شناسايي و دستگيري و محاكمه كنند و آنها را به سزاي اعمال ننگين خود برسانند.
حجت الاسلام لروند به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: مردم با بصيرت و حضور پرشور حماسه ديگري در تاريخ انقلاب اسلامي رقم بزنند و پاسخ آمريكايي‌ها و صهيونيست‌ها را در راهپيمايي 22 بهمن و در انتخابات 12 بهمن با حضور حماسي خود خواهند داد وفاداري خود را به آرمان‌هاي انقلاب نشان داده و افتخار ديگري براي نظام كسب مي‌كنند.
امام جمعه پلدختر انتخابات مجلس نهم را مهم دانسته و مردم را به انتخاب آگاهانه نمايندگان و تشكيل يك مجلس مقتدر و قوي فرا خواند.
وي لزوم برگزاري انتخابات در فضاي رقابتي سالم توسط نامزدها را يادآور شد و افزود: اگر هدف نامزدها قدرت طلبي و به دست آوردن ثروت و انگيزه‌هاي ناسالم باشد از اهداف ارزشمند نظام اسلامي و خدمت به مردم دور مي‌شوند، پس نامزدهاي انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي با قصد خدمت به مردم وارد عرصه رقابت‌ها شوند.
وي گفت: مردم در انتخاب نامزدهاي مورد نظر خود براي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از طايفه‌گرايي، فاميل‌گرايي، گروه گرايي و رفيق بازي پرهيز كنند، زيرا تعصبات فاميلي و گروه‌گرايي نمي‌تواند ملاك خوبي براي انتخاب كانديداي اصلح براي مجلس شوراي اسلامي باشد و مردم بايد با توجه به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در شناخت ويژگي‌هاي نامزدها، افراد شايسته را به عنوان نماينده خود به مجلس بفرستند.
وي از ولايتمداري به عنوان ويژگي اصلي در شناخت كانديداي اصلح براي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ياد كرد و با انتقاد از برخي بداخلاقي‌هاي انتخاباتي گفت: نامزدهاي مجلس بايد رعايت اخلاق اسلامي را سرلوحه فعاليت‌هاي تبليغاتي و انتخاباتي خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام لروند افزود: تخريب نامزدهاي ديگر براي كسب راي از لحاظ اخلاقي مذموم است و نامزدها بايد طرح‌ها و برنامه‌هاي خود را براي كسب راي از مردم و جلب توجه آنها بيان كنند.
‌وي‌ به 29 دي روز هواي پاك اشاره كرد‌ و گفت: هوا از آب و غذا مهم‌تر است و آلودگي هوا سبب بروز هزاران مشكل مي‌شود، پياده روي، دوچرخه سواري، درختكاري و استفاده كمتر از سوخت‌هاي فسيلي در پاكيزگي هوا تاثير به سزايي دارد.
حجت الاسلام لروند در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز با اشاره به فرارسيدن اربعين حسيني، اين روز را نشانه خواري نظام ظالمانه اموي و بر افراشته شدن پرچم سرخ حسيني دانست.
امام جمعه پلدختر همچنين با تسليت ايام اربعين حسيني از آن به عنوان فصل نويني در بازخواني حادثه عاشوراي حسيني و روشنگري و پرده‌برداري از جنايات قاتلان و دشمنان امام حسين (ع) ياد كرد و همچنين شهادت فداييان اسلام و در راس آنها نواب صفوي در سال 1334 را تسليت گفت.
انتهاي پيام/ش10

جمعه|ا|23|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن