تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817139383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكيل وزارت هم براي حل مشكل جوانان كارسازنشد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: تشكيل وزارت هم براي حل مشكل جوانان كارسازنشد
با وجود گذشت نزديك به يكسال از تشكيل وزارت ورزش وجوانان وادغام دو سازمان تربيت بدني و ملي جوانان با يكديگر وسپري شدن هفت ماه از دوران وزارت وزير ورزش و جوانان در اين وزارت خانه نوپا بسياري از مسايل مرتبط با جوانان وقوانيني كه تصور مي شد با تشكيل وزارت خانه بيش از گذشته به آنها پرداخته شود، مورد غفلت واقع شده اند وجوانان ومشكلاتشان به حاشيه كشيده شده اند.

درطول هفت ماه گذشته آنچه از وزارت ورزش و جوانان در جامعه مطرح شده است پرداختن به ورزش به خصوص ورزش قهرماني است وبرخلاف انتظار مردم و جوانان ، مسايل روز جوانان مورد كم لطفي واقع شده است. سيد جواد زماني نماينده مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون اجتماعي در گفتگو با خراسان ابتدا به بيان هدف اصلي تشكيل وزارت ورزش و جوانان پرداخت و گفت:وزارت ورزش و جوانان با هدف از بين رفتن ضعف هاي سازمان هاي تربيت بدني و ملي جوانان تشكيل شد.چراكه پيش از تشكيل وزارت ورزش وجوانان سازمان هاي تربيت بدني و ملي جوانان نسبت به ضعف هاي خود پاسخگو نبودند و نمايندگان مجلس نمي توانستند از اهرم نظارتي خود نسبت به عملكرد اين دوسازمان كه مستقيم زير نظر رئيس جمهور اداره مي شد استفاده كنند.وي در ادامه افزود: در حال حاضر مجلس به عنوان نمايندگان مردم از وزارت ورزش و جوانان انتظار دارد تا در خصوص اقدامات انجام شده در هردو حوزه جوانان و ورزش گزارش روشني را ارائه كند و از همه مهم‌تر سعي كنند اقداماتشان نمودي عيني درجامعه داشته باشد.

درخواست مجلس از وزير ورزش در خصوص شفاف سازي عملكرد در حوزه جوانان

وي از وزير ورزش و جوانان خواست نسبت به شفاف سازي اقدامات انجام شده در حوزه جوانان در طول هفت ماه دوران وزارت خود اقدام كند و مجلس و مردم را از كارهاي انجام گرفته وبرنامه هاي آينده خود آگاه كند. سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس تاكيد كرد: با توجه به نوپا بودن وزارت ورزش و جوانان نمي توان اين وزارتخانه را به كم كاري متهم كرد، اما آنچه در جامعه ملموس است كم كاري در حوزه جوانان وتمركز بيشتر بر روي مسائل مرتبط با ورزش است.

زماني افزود: ممكن است تمركز وزارت ورزش وجوانان دراين دوره زماني محدود بر روي برنامه هاي بلندمدت و ميان مدت بوده باشد. وي از دكتر عباسي وزير ورزش و جوانان خواست تا با شفاف سازي اقدامات صورت گرفته درحوزه جوانان وارائه برنامه هاي آينده وزارتخانه، مجلس را در تصويب بودجه سال آينده وزارت ورزش و جوانان ياري دهد.

غفلت وزارت ورزش از مسائل جوانان تبعات دارد

درهمين زمينه محمدرضا محسني ثاني ديگر عضو كميسيون اجتماعي مجلس نيز در ارزيابي اقدامات صورت گرفته درطول دوره وزارت عباسي در وزارت ورزش وجوانان به خصوص در حوزه جوانان گفت:با توجه به نوپا بودن وزارت ورزش و جوانان ونبود سازوكارهاي مناسب براي پرداختن اصولي به مباحث جوانان دراين وزارتخانه شايد كمي براي قضاوت درباره عملكرد اين مجموعه زود باشد، اما آنچه مشخص است مغفول ماندن مسايل مربوط به جوانان در طول دوران فعاليت اين وزارت خانه است كه تبعات بسياري در پي دارد وبرخلاف انتظاراتي كه هنگام دادن راي اعتمادبه وزير ورزش و جوانان براي بيشتر پرداختن به مسايل جوانان مي رفت مسايل و مشكلات جوانان مورد غفلت واقع شده اند.

ورزش تنها بخشي از مسائل مورد نياز جوانان است

وي تصريح كرد: متاسفانه پس از تشكيل وزارت ورزش وجوانان بازهم بيشتر توجهات و حمايت ها شامل بخش ورزش شده است.اين در حالي است كه ورزش تنها يكي از مسايل مورد نياز جوانان است و مسئولان امور جوانان نبايد از ديگر نيازهاي جامعه جوان كشور غافل شوند. اين نماينده مجلس خاطرنشان كرد ورزش تنها مسئله امروز جوانان نيست و اين قشر از جامعه مشكلات و دغدغه هاي ديگري مانند اشتغال،ازدواج و مسكن را نيز دارند كه متاسفانه نه پيش از تشكيل وزارت ورزش و جوانان ونه پس از تشكيل اين وزارت خانه مورد توجه مسئولين قرار نگرفته اند.

گزارشي به مجلس در باره عملكرد وزارت ورزش ارائه نشده است

وي با اشاره به اينكه تا امروز گزارشي از عملكرد مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخصوص اقدامات صورت گرفته درحوزه جوانان به كميسيون اجتماعي مجلس ارائه نشده است گفت:نمايندگان مجلس وكميسيون اجتماعي درزمان راي اعتماد گرفتن وزير وپس از دادن راي اعتماد بارها به ايشان تاكيد كردندكه ورزش تنها مسئله ودغدغه جوانان نيست و بايد اين وزارت خانه به تمامي مسايل جوانان رسيدگي كند كه متاسفانه مسئولان دولتي به اين مسئله توجه كافي نكرده اند و جوانان را به حاشيه برده اند.وي افزود قانون تسهيل ازدواج جوانان از جمله قوانيني است كه درصورت اجرا شدن توسط وزارت ورزش و جوانان مي تواند از بسياري ازمشكلات و آسيب‌هاي اجتماعي بكاهد.

پنجشنبه|ا|22|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن