تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821269093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست تخصصي هنر و رسانه در لرستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: نشست تخصصي هنر و رسانه در لرستان برگزار شد
اين نشست با حضور دكتر اميدعلي مسعودي، رييس دانشكده ارتباطات سوره تهران و 30 نفر از خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي لرستان برگزار شد.
هموطن آنلاين _نشست تخصصي هنر و رسانه با موضوع ابزارشناسي رسانه‌هاي جديد ارتباطي در مقوله اسلام‌ستيزي غرب در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.
اين نشست با حضور دكتر اميدعلي مسعودي، رييس دانشكده ارتباطات سوره تهران و 30 نفر از خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي لرستان برگزار شد.
رييس دانشكده ارتباطات سوره تهران در اين نشست به بحث‌هاي بيداري اسلامي، نقد رسانه‌ها، حقوق مطبوعات و رسالت مطبوعات نسبت به جامعه، جريان‌شناسي احزاب سياسي امروز ايران و انتخابات اخير اشاره كرد.
او با مقايسه فضاي رسانه‌يي قبل و پس از انقلاب، گفت: رخدادهاي بيداري اسلامي اخير كه كشورهاي اسلامي و منطقه را تحت تاثير قرار داده برگرفته از نقش رسانه‌ها در اشاعه بيداري اسلامي در سراسر جهان است.
وي نقش رسانه‌ها را در اعتلا و سرنگوني فرهنگ كرامت انساني هر جامعه مهم دانست و تاكيد كرد: مطبوعات و رسانه‌ها مي‌توانند مقدمات اعتلاء و سرافرازي كشور را مهيا كنند و يا در مقابل، موجبات سرنگوني آن كشور را فراهم كنند.
وي درباره انتخابات نهم نيز گفت: در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، فضاي رسانه‌يي مي تواند در بهترين شكل مشاركت حداكثري مردم را فراهم كند. همچنين كانديداهاي دوره نهم مجلس شوراي اسلامي نيز مي‌توانند از بستر و فضاي رسانه‌ها نهايت استفاده را داشته باشند.
وي در زمينه نقش فرهنگ در پيشرفت جوامع تاكيد كرد: از آنجا كه رسانه‌ها به عنوان ناقل فرهنگ هستند و در اشاعه فرهنگ نقش اساسي و كليدي دارند، بايد به رسانه به سمتي هدايت شود تا فرهنگ سازي در اين زمينه به خوبي صورت گيرد.
رييس دانشكده ارتباطات سوره تهران گفت: اگر اخبار و داده‌ها مغاير با فرهنگ‌سازي باشد به فرهنگ جامعه لطمه وارد مي‌شود اما اگر برنامه‌ريزي هدفمند باشد به اهداف اصلي جامعه در اين زمينه دست پيدا خواهيم كرد.
وي درباره مسايل و مشكلات استان لرستان نيز گفت: توسعه استان در گروي اجراي واقعي رسالت مطبوعات و رسانه‌ها است و رسانه بايد در راستاي ايجاد اشتغال و صنايع مطالبه‌گري كند.
مسعودي افزود: در استان لرستان متاسفانه خانه مطبوعات نداريم و نداشتن خانه مطبوعات باعث شده يكسري حقوق و مزاياي خبرنگاران پايمال شود.
دومين نشست تخصصي "هنر و رسانه"به همت بسيج هنرمندان و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان برگزار شد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن