تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817118440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خباز: نمايندگان مجلس نبايد در بررسي لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها تحت تاثير احساسات قرار گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خباز: نمايندگان مجلس نبايد در بررسي لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها تحت تاثير احساسات قرار گيرند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

يك عضو هيات رييسه كميسيون اقتصادي مجلس با بيان اين كه نمايندگان مجلس نبايد در بررسي لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها تحت تاثير احساسات قرار گيرند، اظهارداشت: بايد با تمام توان كارشناسي و با استفاده از توانمندي علمي و مركز پژوهش‌ها و نخبگان برجسته‌ي كشور و بدون عجله براي اداي وظيفه كاري علمي و كارشناسي انجام دهيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محمدرضا خباز در نطق امروز خود در صحن علني مجلس شوراي ضمن تسليت به مناسبت سالروز رحلت پيامبر گرامي اسلام (ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، افزود: آنچه ما را در پيشگاه ذات اقدس الهي ، تاريخ سرافراز كشور و وجدان خويش سربلند مي‌كند، اداء وظيفه است.

نماينده‌ي كاشمر در خانه ملت با بيان اين كه بدون هيچ حب و بغض و بي‌توجه به خشنودي يا ناخشنودي فرد و گروهي فقط به وظيفه‌ي خود فكر كنيم و رضايت خالق جهان را برانگيزهاي ديگر رجحان دهيم به دو تصميم مهم و سرنوشت ساز در اختيار مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد.

خباز خاطر نشان كرد:‌ يكي از آنها تصويب بودجه سال 88 آخرين بودجه برنامه 5 ساله چهارم است، شاخص‌هاي لازم بودجه در قانون برنامه پنج ساله چهارم پيش‌بيني شده است اگرچه در سه سال گذشته به برنامه كمتر توجه شد ما بايد ملاك را كاملا رعايت كنيم.

مخبر كميسيون اقتصادي مجلس بحث دوم را كه در اختيار مجلس قرار دارد لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها عنوان كرد و گفت: چندين ماه است قول‌هايي به مردم داده‌اند كه قرار است به هر نفر 50 تا 70 هزارتومان پرداخت شود، توقع غيرواقعي در بعضي از مردم به وجود آمده است، اما ما نمايندگان نبايد تحت تاثير احساسات قرار گيريم بلكه بايد با تمام توان كارشناسي و استفاده از توانمندي علمي مركز پژوهش‌هاي مجلس و نخبگان برجسته‌ي كشور بدون عجله و براي اداء وظيفه‌ي كاري علمي و كارشناسي كنيم.

وي اضافه كرد: در اين جا ، جا دارد از ديوان محاسبات كه به وظيفه خويش عمل كرد و گزارش عملكرد بودجه 85 را ارائه كرد، صميمانه تشكر كنيم.

خباز همچنين با اشاره به اين‌كه در بررسي اوليه بودجه نشان مي‌دهد لايحه داراي 44 هزار ميليارد تومان كسري خواهد بود، افزود: چنين بودجه‌اي در سال آينده ما را با مشكل جدي روبرو خواهد كرد و از طرفي اعتبار 26 هزار ميليارد تومان عمراني نيز قابل اجرا نيست و دولت سال آينده نيز مثل امسال اصلاحيه بودجه خواهد آورد و اعتبارات عمراني را به جاري تبديل خواهد كرد.

به اعتقاد اين عضو كميسيون اقتصادي مجلس، چنين روشي علاوه بر انتظار تورمي سبب به تاخير افتادن پروژه‌ها نهايت و افزايش تورم خواهد شد.

نماينده كاشمر در مجلس همچنين از به تعويق افتادن اجراي قانون حمايت از كشاورزان و دامپروران علي‌رغم تصويب آن در تاريخ 11/4/87 انتقاد كرد گفت:آيين نامه آن بعد از 5 ماه از سوي دولت ابلاغ شده، اما هنوز اين قانون فوريت دار كامل اجرا نشده و فقط تسهيلات اعمال شده و تسهيلات جديد به كشاورزان و دامداران داده نشده است و بيم آن مي رود كه اعتبارات در آخر فروردين 88 به خزانه برگشت كند.

خباز از هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي خواست تا چاره‌اي در اين خصوص بيانديشد.

وي با اشاره به اين كه امروز افزايش بدون دليل قيمت كود و سم و بذر و عدم افزايش قيمت‌ها تضميني و واردات پنبه و كشمش چيني و محصولات باغي و ميوه‌هاي خارجي لطمات فراواني به كشاورزان وارد كرده است اظهارداشت: از طرفي ديگر جدول برداشت آب چاه كشاورزي كه از سوي وزارت نيرو اعلام شده عملا باعث تعطيلي كشاورزي و از بين رفتن توليد خواهد بود.

اين نماينده‌ي مجلس خاطرنشان كرد: اگر چه در نطق 4 ماه پيش نيز به اين موضوع اشاره شد، اما از سوي وزارتين جهاد كشاورزي و نيرو هيچ گونه عكس‌العمل موثري به عمل نيامد گويا فرياد كشاورزان و دامداران به گوش مسوولان نرسيده است.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن