تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816933925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/سومين اجلاس منطقه‌اي بانوان حزب مؤتلفه اسلامي/عسگراولادي: بايد از به قدرت رسيدن منكر جلوگيري شودحبيبي: تعدد نامزدهاي جريان اصولگرايي، خط قرمز است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: /سومين اجلاس منطقه‌اي بانوان حزب مؤتلفه اسلامي/عسگراولادي: بايد از به قدرت رسيدن منكر جلوگيري شودحبيبي: تعدد نامزدهاي جريان اصولگرايي، خط قرمز است


تهران- خبرگزاري كار ايران
دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري حضور حداكثري زنان در انتخابات را بسيار مهم است.

به گزارش"ايلنا"، حبيب‌الله عسگراولادي در سومين اجلاس منطقه‌اي بانوان حزب مؤتلفه اسلامي در تهران اظهار داشت: زماني كه مقام معظم رهبري مجلس و دولت را اصولگرا معرفي مي‌نمايند، منكر و معروف كاملاً مشخص مي‌‏گردد. قدرت ايماني اهل ايمان در تحقق معروف در انتخابات بسيار مهم است و بايد از به قدرت رسيدن منكر جلوگيري شود.
وي افزود: عمده مبارزات ما از انقلاب، دفاع مقدس و در دوران حاضر در حقيقت بر روي تحقق امر به معروف و نهي از منكر است.
عسگراولادي ادامه داد: يكي از وظايف ما در انتخابات آينده انتخاب اصلح است و با توجه به اين نكته بايد تمام سعي خود را انجام دهيم تا منجر به حضور غير صالح نگردد.
وي در پايان گفت: حضور حداكثري در انتخابات بسيار مهم است، زيرا در اين دوره اصلاح طلبان با چند نامزد در انتخابات حضور پيدا مي كنند و اصولگرايان بايد با اجتماع بر روي يك فرد به سمت وحدت پيش روند.
تعدد نامزدهاي اصولگرا خط قرمز است
دبير‌‏كل حزب موتلفه اسلامي نيز در سخناني در اين اجلاس اظهار داشت: تعدد نامزدهاي جريان اصولگرايي در انتخابات رياست جمهوري دهم يك خط قرمز است.
محمد نبي حبيبي افزود: رقيب اصلي اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري اصلاح‌طلبان هستند و بايد مراقب بود تا رقابت ميان دو جريان اصولگرا و اصلاح‌طلب به رقابت ميان اصولگرايان منجر نشود.
وي ادامه داد: اصولگرايان براي پيروزي در انتخابات آينده بايد با يك نامزد وارد صحنه انتخابات شوند ،زيرا تعدد نامزدهاي اصولگرا منجر به شكستن رأي و فراهم شدن پيروزي اصلاح طلبان خواهد شد.
حبيبي با بيان اينكه تعدد نامزدهاي اصولگرا در انتخابات آينده يك خط قرمز است، تأكيد كرد: سياست اصولگرايان براي انتخابات آينده كاهش تعدد نامزدهاي اصولگرا است و نقطه مطلوب آن آمدن يك نامزد اصولگرا در انتخابات است.
وي تصريح كرد: اصولگرايان براي رسيدن به وحدت بايد شعار همه با هم را سردهند و احزاب و تشكل‌هاي اصولگرا بايد دورهم جمع شوند و با رايزني و تعامل به دنبال وحدت باشند.
حبيبي ادامه داد: حزب مؤتلفه اسلامي در انتخابات گذشته بارها نشان داده است كه نه تنها سهم خواهي نكرده بلكه با استفاده از ظرفيت خود به دنبال پيروزي اصولگرايان است.
وي افزود: اصولگرايان براي رسيدن به نامزد و احد بايد به دو نكته مهم كه همانا قابليت و مقبوليت نامزد مورد نظر است توجه كنند و فردي كه قابليت و مقبوليت‌اش در ميان اصولگرايان بيشتر بود بايد نامزد واحد اصولگرايان در انتخابات آينده شود.
حبيبي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان در حال حاضر به دنبال ناكارآمد جلوه دادن اصولگرايان هستند، اظهار داشت: گفتمان غالب برذهن مردم در انتخابات پيروز مي شود و اصلاح طلبان با داشتن اين نكته مي‌خواهند مجلس هشتم و دولت نهم را ناكارآمد جلوه دهند تا فضا را به ضرر گفتمان اصولگرايي تغيير دهند.
دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي افزود: بايد نكات مثبت دولت و مجلس را براي مردم تبيين كرده و همچنين مشكلات را كه دوم خردادي‌ها در زمان به قدرت رسيدن براي نظام جمهوري اسلامي ايجاد كردند، بيان كنيم.
اصولگرايان با وحدت و با توجه به نظر جامعتين كانديداي خود را اعلام مي كنند
قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي نيز در اين اجلاس گفت : اصولگرايان و اجماع ميان خود و با توجه به نظر جامعتين و با تفاهم جمعي كانديداي خود را اعلام مي‌كنند.
اسدالله بادامچيان اظهار داشت: بايد در انتخابات آينده فعاليت‌هاي اصلاح‌طلبان را رصد كرده و همچنين وظيفه خود را با هوشياري انجام دهيم كه اگر اصلاح‌طلبان پيروز انتخابات شوند، آيا دل مقام معظم رهبري ارواح شهدا و امام زمان شاد مي‌شود؟
نماينده مردم تهران درمجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر ضرورت توجه به اين كه دشمن از چه كسي حمايت مي‌كند، بيان داشت: بايد با ارائه اطلاعات صحيح از حمايت‌هاي جامعه مدرسين و جامعه روحانيت مبارز، بهترين گزينه را به مردم معرفي كرده و با كار تشكيلاتي قوي و منظم در سراسر كشور مي‌توان جواب دندان شكني به دشمن داد.
زنان حاميان اصلي و مهم ولايت هستند
مهدي سعيد محمدي هم در اين اجلاس گفت: زنان از حاميان اصلي و مهم ولايت هستند.
دبير حزب مؤتلفه اسلامي استان تهران اظهار داشت: حضور زنان مسلمان از ابتداي انقلاب اسلامي ايران تا به امروز بسيار پرشور و فعال بوده است.
وي افزود: زنان از حاميان اصلي و مهم ولايت مي باشند و بايد با تداوم حضور خود و حمايت از مقام معظم رهبري اين بار مسئوليت را به آيندگان بسپارند.
دبير حزب مؤتلفه اسلامي استان تهران با اشاره به نقش زنان درانتخابات رياست‌جمهوري دهم بيان داشت : نقش زنان در هدايت جامعه و آگاه كردن ديگر اقشار بسيار مهم و تأثير گذار است كه مي‌توانند با روشنگري زمينه حضور آگاهانه خانواده‌ها را در پاي صندوق رأي فراهم كنند.
دشمنان نظام جمهوري اسلامي از قدرت مردم و دولت ايران مي‌‏ترسند
نماينده مردم تهران در مجلس گفت: مديريت كشور براساس خدا محوري و و ظيفه محوري است.
فاطمه رهبر نيز در اين اجلاس اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوري اسلامي از قدرت مردم و دولت ايران مي ترسند و به همين دليل حمله به ايران را كه مدنظر داشتند، ديدند كه به صلاحشان نيست.
عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي‌‏ افزود: دشمن مي خواهد از نتيجه انتخابات رياست جمهوري دهم و رأي آوردن نيروهاي موافق آنها، از طريق نيروي نفوذي به اهداف خود برسند.
رهبر در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به عملكرد دولت و مجلس اصولگرا تأكيد كرد: كشور در مسير رشد و تعالي قرار دارد و در اين راه دولت و مجلس اصولگرا به دنبال حل مشكلات مردم هستند.
تلاش دشمنان براي مخدوش كردن جايگاه ولايت فقيه
مسئول سازمان بانوان حزب مؤتلفه اسلامي گفت: دشمن تلاش بسياري براي مخدوش كردن جايگاه ولايت فقيه انجام مي‌‏دهد.
فاطمه فخر نيز در اين اجلاس اظهار داشت: نفوذ انقلاب اسلامي ايران در جهان بيش از گذشته است كه هر روز ابعاد بيشتري پيدا مي كند.
عضو شوراي مركزي حز موتلفه اسلامي با بيان اينكه ارزش‌‏هاي اسلامي و انقلابي ايران در ديگر كشورها الگو است، بيان داشت : پيروزي مردم لبنان در جنگ 33 روزه و پيروزي مردم غزه در مقابل رژيم صهيونيستي نشان دهنده آن است كه اقتدار اسلامي مساله بسيار مهمي است.
مسئول سازمان بانوان حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به موفقيت هاي زنان مسلمان ايراني گفت: پيشرفت بانوان بعد از پيروزي انقلاب، دنيا را متحير كرده است و شيوه رفتاري زنان ايراني مورد توجه زنان در جهان قرار گرفته است.
وي در پايان تصريح كرد: حفظ نماد خانواده مسئله بسيار مهمي است كه انقلاب اسلامي براي آن سرمايه گذاري كرد و از دست آوردهاي مهم انقلاب است.
پايان‌پيام

كد خبر: 476076

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن