تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820349522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش هيئت هاي داوري و اجرايي جبهه متحد اصولگرايان مطرح شد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: در همايش هيئت هاي داوري و اجرايي جبهه متحد اصولگرايان مطرح شد
همايش هيئت هاي داوري و اجرايي جبهه متحد اصولگرايان استان ها روز جمعه در تالار انديشه حوزه هنري برگزار شد.
در اين همايش عليرضا زاكاني رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان گفت: جريان فتنه و جريان انحرافي دو رقيبي هستند كه مي خواهند با جبهه انقلاب رقابت كنند در عين حال كه جريان فساد نيز در درون اين دو جريان درصدد ماندن در قدرت و ضربه به كارآمدي نظام است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه متحد اصولگرايان، وي افزود: فتنه گران با قانون شكني و هرج و مرج بر ناامني در جامعه دامن زدند آنها مردم را تا موقعي مي خواهند كه به آنها راي دهند و اگر راي آنها تكرار نشود برچسب به مردم مي زنند و به آنها توهين مي كنند.
زاكاني با اشاره به چتر فراگير اصولگرايان براي مقابله با فتنه، انحراف و فساد گفت: جبهه متحد اصولگرايان به همت جامعتين و تدبير حضرات آيات مهدوي كني و يزدي شكل گرفت و دغدغه مندان جبهه انقلاب و كساني كه در حوزه دلدادگي به انقلاب اسلامي شناخته مي شوند در اين عرصه ورود پيدا كردند تا بتوانند اقدامات بهنگامي را براي انتخابات مجلس نهم انجام دهند.
وي با بيان اينكه نظام سلطه در مقابل ما قرار گرفته است به راهبرد آن عليه انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: راهبرد نظام سلطه، ايجاد تنگناست به همين جهت با اتهام زني در عرصه بين المللي و ايجاد شرايط سخت درصدد هستند تا مردم را مايوس كنند و مشاركت مردم در انتخابات را كاهش دهند.
اين نماينده مجلس افزود: فتنه گران به دنبال حضوري فعال ولي بي سروصدا در انتخابات هستند و در زمان ثبت نام مشخص شد كه 19 درصد افرادي كه در انتخابات ثبت نام كردند به اين جريان تعلق دارد. همچنين افرادي كه شرط و شروطي را در انتخابات مطرح كردند بدون آنكه اشتباهات خود در سال 88 را جبران كرده باشند دست به باج خواهي زدند و فقط مطالبات ناخواسته خود را بيان كردند.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي درباره جريان انحرافي نيز گفت: آنها با قدرت و پولي كه در اختيار دارند مي خواهند در انتخابات مجلس نهم فعاليت كنند اما اين در حالي است كه اين جريان به ارزش هاي اسلامي كه امام خميني(ره) آن را بازخواني كرد و مقام معظم رهبري در حال حاضر آن را دنبال مي كند معتقد نيستند. اين جريان هيچ اعتقادي به اسلام ندارد فقط مي خواهند بين قوا تنازع ايجاد كنند.
رئيس جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به شكل گيري تقريبي هيئت هاي اجرايي و داوري در «استانها» اعلام كرد: تاريخ 25 دي ماه را به عنوان سقف تشكيل هيئت هاي اجرايي و داوري در «حوزه هاي انتخابيه» مشخص كرده ايم و اميدواريم با ساختارهاي جهادي كه پيش گرفته ايم پرچم جبهه متحد اصولگرايان را در سراسر كشور برافراشته نگه داريم.
منوچهر متكي دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان نيز در اين همايش گفت: برخي با ارائه تحليل هاي غلط اظهار مي دارند كه جبهه دوم خرداد نيامده، پس خوب است به يك وزن كشي و زورآزمايي و رقابت بين اصولگرايان روي آوريم تلقي درست و واقعي نيست، چرا كه آنها با چراغ خاموش آمده اند و به اصطلاح با مهره هاي سفيد ليست خواهند داد.
متكي خطاب به شركت كنندگان در همايش هيئت هاي داوري و اجرايي جبهه متحد اصولگرايان در استانها، گفت: مهمترين وظيفه هر ستاد انتخاباتي در استانها تعيين گزينه هاي انتخاباتي به دور از حب و بغض هاي سياسي است.
همچنين حبيب الله عسگراولادي از ديگر چهره هاي سياسي اصولگرا بود كه در اين همايش به ايراد سخنراني پرداخت.
اين عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اينكه گستره اصولگرايي اكنون غيرقابل پيش بيني و گسترده است، گفت: بيش از 5 دهه در حاشيه رقابت جريان هاي سياسي و گهگاه نيز در نيمه متن اين رقابت ها حضور داشته ام و به جرئت مي گويم كه هرگز گستره اصولگرايي را به اين شكل نديده ام.
عسگراولادي با اشاره به اينكه خواست دشمنان تنازع بين طيف هاي اصولگرا است، خاطر نشان كرد: دشمنان براي فشل كردن انقلاب اسلامي مي خواهند بين اصولگرايان تنازع ايجاد كرده تا با يك رقابت دروني طيف هاي مختلف اصولگرا يكديگر را حذف كنند.
وي در ادامه با بيان اينكه چند نكته مهم را براي انتخابات مجلس خطاب به اصولگرايان عنوان مي كنم، گفت: اصولگرايان بايد براي اين انتخابات صبر كرده و به يك فهرست نهايي برسند و از حذف هم به صورت علني و مخفي خودداري كنند.
عسگراولادي در ادامه با اشاره به اينكه نظر رهبر انقلاب درخصوص انتخابات اين است كه حضور مردم در پاي صندوق ها به شكل گسترده باشد و ديگر اينكه نمايندگان مردم با راي قابل توجهي وارد مجلس شوند ادعا كرد: در همين خصوص يكي از عزيزاني كه مورد اعتماد همه است عنوان كرده كه درخصوص ليست نهايي اصولگرايان گفته اند كه اصولگرايان بيش از يك ليست نداشته باشند.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن