تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816930421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
بازيكنان من مقابل استقلال بالاى ۱۰ كيلومتر دويدند
پيروانى: فردوسى پور برد ما را لوث كرد!
درحالى كه مقاومت، استقلال را با نتيجه ۴- يك شكست داد اما مقابل ديگر تيم قدرتمند جدول با نتيجه ۳- يك شكست خورد تا پيروانى حرف هايش را با گلايه آغاز كند: فاصله كم اين بازى و ديدارهاى قبلى و بازى پرفشارى كه جلوى استقلال داشتيم باعث شد تا تيم ما خسته شود و جلوى ذوب آهن توان بردن را نداشته باشد. از بازيكنانم راضى هستم اما ذوب آهن خيلى بهتر از ما بود و مستحق پيروزى بود. مقابل استقلال همه بازيكنان من بالاى ۱۰ كيلومتر دويدند اما من از فردوسى پور و مسعود معينى كه البته استاد من هستند، گلايه دارم كه پيروزى ما را مقابل استقلال لوث كردند. معينى گفته بود استقلال بد بازى كرد در غير اين صورت مقاومت تيم خوبى نبود و فردوسى پور در برنامه اش در حالى كه براى پنالتى مس وقت زيادى صرف شد به بازى ما و استقلال نپرداخت. سرمربى مقاومت معتقد است كه استقلال و ذوب هر دو لياقت قهرمانى دارند: به نظر من هر ۲ تيم ذوب آهن و استقلال لياقت قهرمانى را دارند اما به خاطر اين كه ذوب آهن در بازى برابر استقلال ميزبان است مى تواند شرايط بهترى داشته باشد. در مورد اسامى تيم اميد هم بايد بگويم نام ۵۶ نفر را به فدراسيون دادم كه در نهايت تا ۲ روز آينده نام ۳۵ نفر اعلام خواهد شد تا اردو تشكيل شود.

حسينى پور: دوست داشتم ابومسلم ببرد
ايران ورزشى- مجيد حسينى پور كه در چند ديدار گذشته توانسته نتايج به نسبت خوبى همراه پيام كسب كند از تساوى مقابل ابومسلم راضى به نظر مى رسد: حريف بسيار باتجربه تر از ما بود. بازيكنان اين تيم تجربه بازى در ليگ برتر را داشتند، اما در نهايت اين مسابقه به تساوى كشيده شد. البته از تقسيم امتيازها ناراحتم و دوست داشتم اگر قرار است تيمى سه امتياز را ببرد، اين تيم ابومسلم باشد چرا كه اينگونه خوشحال تر مى شدم تا اينكه بازى مساوى تمام شود. دستيار سابق خداداد ادامه داد: از عزيزى تشكر مى كنم كه براى تماشاى اين مسابقه به ورزشگاه آمد. ما در همه حال از او كمك فكرى مى گيريم.

مديرروستا: از بازيكنانم راضى ام
ايران ورزشى- اصغر مدير روستا، سرمربى پيكان پس از شكست تيمش مقابل سپاهان از بازى خوب بازيكنان خود تمجيد كرد: «سپاهان تيم خوب و با تجربه اى است كه از بازيكنان شاخصى استفاده مى كند و ما هم ديروز مقابل آنها بازى قابل قبولى انجام داديم. البته تيم ما نسبت به دو بازى گذشته بهتر كار كرد، پيكان هميشه مقابل تيم هاى بزرگ مانند سپاهان، استقلال و پرسپوليس خوب بازى كرده كه در اين ديدار هم اين مهم را ثابت كرديم.» سرمربى پيكان افزود: «ديدار هفته آينده مقابل استقلال اهواز براى ما اهميت بسيارى دارد و ما تمام توان خود را براى نتيجه گرفتن در اين بازى به كار خواهيم گرفت.»

اعتراض از نوع كريمى به پنالتى
فيروز از يوسفى خواست درون دروازه نايستد!
ايران ورزشى- ديدار تيم هاى فوتبال صباى قم و راه آهن در حالى با تساوى يك - يك به پايان رسيد كه در هنگام به ثمر رسيدن گل تساوى راه آهن از روى نقطه پنالتى دروازه بان تيم صبا حركت عجيبى را انجام داد. در دقيقه ۱+90 اين مسابقه و در حالى كه صباى قم با يك گل از ميهمان خود پيش بود، احمد مومن زاده در محوطه جريمه تيم صبا متوقف شد كه رحيم رحيمى مقدم داور مسابقه، اعلام يك ضربه پنالتى به سود تيم راه آهن كرد.صبايى ها به اين صحنه اعتراض كردند و حتى تعدادى از آنها روى زمين نشستند البته قبل از نواخته شدن ضربه پنالتى توسط داود حقى، فيروز كريمى سرمربى صبا، ارشاد يوسفى دروازه بان اين تيم را به كنار زمين فراخواند و نكاتى را به او گوشزد كرد. همه فكر مى كردند با توجه به شناخت كريمى از ضربات مهدى تارتار كه سال ها شاگردش بوده است، دروازه بان اين تيم را به نوع ضربه زدن اين بازيكن توجيه كرده است اما ارشاد يوسفى با بازگشت به سمت دروازه تيمش، در كنار تير عمودى اين دروازه قرار گرفت و داور هم به تارتار اجازه ضربه زدن داد تا هافبك تيم راه آهن دروازه خالى را بازكند.همچنين در جريان بازى راه آهنى ها اعتقاد داشتند داور دو خطاى پنالتى را روى مجتبى زارعى و احمد مومن زاده نگرفته اما نوع اعتراض صبايى ها هم در دقيقه پايانى اين مسابقه به ضربه پنالتى جالب توجه بود.

خداداد تماشاگر ويژه دربى مشهد
در شرايطى كه گفته مى شد خداداد عزيزى تا پايان حكم محروميت اش اجازه ورود به ورزشگاه ها را ندارد، ديروز تماشاگر ويژه دربى مشهد بود. خداداد عزيزى به همراه برادرش، على صلاحى مديرعامل سابق پيام و استاندار خراسان رضوى در ورزشگاه ثامن مشهد حضور يافته دربى مشهد را از نزديك به تماشا نشستند.

كيانوش داور را مصدوم كرد
ايران ورزشى- در بازى مس كرمان و سايپا ضربه هافبك تيم سايپا به توپ و برخورد آن به داور باعث مصدوميت قهرمانى شد. محسن قهرمانى كه در اين ديدار چندين بار مقابل ضربات بازيكنان تيم سايپا قرار گرفت و توپ با بدنش برخورد كرد، بر اثر ضربه سنگين كيانوش رحمتى با شكم او، دچار مصدوميت شد.

اعتراض مظلومى به داورى
در تعويض آخر تيم مس كرمان تابلوى تعويض دچار مشكل شد كه اين موضوع اعتراض شديد مظلومى را به همراه داشت. مسؤول روابط عمومى فوتبال كرج علت اين موضوع را تمام شدن شارژ تابلو عنوان كرد. اما مظلومى به خاطر اينكه داور با اشاره بازيكن را تعويض كرد تا پايان بازى به اعتراض خود ادامه داد.

ميرزاپور: انگشتم شكست كه نبودم
ابراهيم ميرزاپور دليل عدم حضور خود در فهرست ۱۸ نفره سايپا را شكستگى انگشت دستش عنوان كرد، در حالى كه هيچ بانداژى روى دست او وجود نداشت و مسائل انضباطى باعث شده بود تا محمد مايلى كهن سرمربى سايپا ابراهيم ميرزاپور و اميد شريفى نسب را از تركيب تيم كنار بگذارد.

آتش سوزى در رختكن ابومسلم
در پايان بازى ابومسلم - پيام زمانى كه سياه جامگان راهى رختكن شده بودند، سيم هاى سوناى خشك رختكن اتصالى كرده و آتش گرفت البته اين آتش سوزى چندان جدى نبود و خيلى زود مهار شد و به بازيكنان ابومسلم آسيبى نرساند.

اعتراض پيامى ها به برگى زر
در پايان دربى مشهد هواداران ابومسلم به تحريك ليدرهاى اين تيم بر عليه برگى زر كاپيتان پيام شعار داده و به وى فحاشى كردند. برگى زر كه از اين برخورد بسيار ناراحت بود گفت: «من سه سال براى ابومسلم زحمت كشيده ام و حقم نبود شاهد اين برخوردها و فحاشى به خانواده ام باشم.»

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن