تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816919116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز:
خبرگزاري فارس: رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز گفت: كانديداهايي كه فقط شعار مي‌دهند و كار عملياتي آنان صفر است راهي براي ورود به مجلس ندارند.


علي زحمتكش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شيراز اظهار داشت: تنها افرادي مي‌توانند حضور مجدد در مجلس شوراي اسلامي آينده را داشته باشند كه شعارها و عمل آنان به يكديگر نزديك باشد در غير اين صورت نبايد اميدوار به نشستن مجدد بر كرسي بهارستان باشند.
اين عضو شوراي اسلامي شهر شيراز با بيان اينكه انتخابات فرصت مناسبي براي مردم است تا مسير را به سمتي هدايت كنند كه بركت عمومي در آن باشد، افزود: انتخابات موجب مي‌شود در هر زمان رئيس جمهور يا نمايندگان مجلس تغيير كنند و مردم نيز با بازنگري در انتخاب‌هاي خود، افراد كارآمدتر و عملياتي‌تر را انتخاب كرده و موجب پديد آمدن آينده‌اي بهتر شوند.
وي با اشاره به اينكه مردم هيچ‌گاه از عملكرد نمايندگان خود غافل نمي‌شوند، اضافه كرد: انتخابات فرصت خوبي است كه مردم عملكرد نمايندگان خود را در نظر گيرند تا در صورت عدم عملكرد مناسب در طول نمايندگي آنان را تغيير دهند.
زحمتكش با بيان اينكه تجديد انتخابات هر چهار سال يك بار براي انتخاب فرد كاراتر است، بيان كرد: انتخابات مجلس نشان داده است كه هرگاه مسائل گروهي، سياسي و جناحي بر اساس كارآمدي افراد و اعتقاد آنها به مجموعه نظام و در راه پيشبرد اهداف نظام باشد، ما شاهد حركت و تلاش بهتر نمايندگان بوده‌ايم كه اين موضوع براي استان، شهر و كشور مثمر ثمر بوده است.
وي ابراز داشت: هر زمان كه بيشتر به سمت فقط ديدگاه‌هاي سياسي، حزبي و گروهي رفتيم نتوانستيم كاري انجام دهيم كه در اين راستا به مردم توصيه مي‌شود اساس كار را بر كارآيي افراد نه شعارها بلكه بر عملكرد واقعي آنان قرار دهند.
اين عضو شوراي اسلامي شهر شيراز اضافه كرد: مردم بايد افرادي را راهي مجلس كنند كه در مرحله نخست اعتقاد به كليت نظام و ولايت فقيه داشته باشند و دغدغه واقعي آنان مردم باشد و در طول چهار سال خدمت هر راي مثبت و منفي خود را در مجلس، تنها براي رضايت خدا و خدمت به مردم بدهند.
رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز گفت: مردم ديگر مي‌دانند چه شعارهايي عملي است و چه شعارهايي فقط براي راي جمع كردن است و ديگر بي‌تجربه نيستند كه فريب شعارها را بخورند و اكنون مردم مي‌دانند كدام نماينده آمده شعار داده اما هيچ كار عملياتي انجام نداده است.
زحمتكش خاطرنشان كرد: عدم حضور نماينده در حوزه انتخابيه خود اگر به خاطر فعال بودن در مسائل كلان كشور و كلي‌نگري و تاثيرگذاري باشد قابل قبول است اما مشكل ما اين بوده كه نمايندگان ما در كلي‌نگري نيز تاثير بسزايي نداشته‌اند.
وي تصريح كرد: هنگامي كه فردي در مجلس، تلاشگر و موثر در تصميم‌گيري‌هاي كشور نيست بايد به سئوال مردم در مورد كارهاي كلان و حوزه انتخابي خود توضيح دهد اما اين فرد دوباره شروع به شعار دادن مجدد مي‌كند.
رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز افزود: زماني كه به يك فرد فرصت چهار ساله داده شد او محك خورده است، اگر خوب كار كرده باشد بايد خدمات و كارهاي مثبت خود را به مردم بگويد، نه اينكه دوباره شروع به دادن شعارهاي عملي نشده كند و اگر مردم ببينند شعار و عمل وي به يكديگر نزديك هستند دوباره براي مجلس انتخاب مي‌شود و چنانچه غير از اين باشد نبايد براي حضور دوباره در مجلس اميدوار باشد.
وي اضافه كرد: مردم به كسي دوبار مسئوليت جايگاهي را نمي‌دهند كه در مرحله نخست نمره قبولي نياورده باشد.
زحمتكش با بيان اينكه كانديداهايي كه از امتياز گروهي، قبيله‌اي و همشهري بودن برخوردار هستند شانس بيشتري را براي حضور در مجلس آينده دارند، بيان كرد: اگر ائتلاف بر اساس مجرب و كارآمد بودن افراد براي خدمت به مردم و كشور با يك شعار يكسان و برنامه منظم باشد خوب است، اما اگر ائتلاف‌ها فقط سياسي باشد به دليل نظرهاي متفاوت مطلوب نيست.
اين عضو شوراي اسلامي شهر شيراز ابراز داشت: اگر ائتلاف بنا به فرمايش مقام معظم رهبري در راستاي خدمت جدا از مسائل جناحي و حزبي و اعتقاد به نظام باشد كارآمدتر است.
وي اظهار داشت: مردم نشان دادند هر زمان حضورشان باعث ارتقا جايگاه كشور و عقب نشيني دشمن باشد حاضر هستند و اكنون يكي از آن موقعيت‌ها است كه اميدواريم انتخابات پر رونق‌تر از انتخاب رياست جمهوري داشته باشيم.
انتهاي پيام/و۱۰

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن