تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817172546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارمازندران: ايجاد اشتغال پايدار دركشور ازجمله دغدغه هاي اصلي مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: استاندارمازندران: ايجاد اشتغال پايدار دركشور ازجمله دغدغه هاي اصلي مسوولان است
بسيج سازندگي مي‌تواند در اجراي طرح‌هاي ويژه در مازندران، مانند آبياري تحت فشار در زمين‌هاي زراعي استان ، پروژه‌هاي شيلاتي و تكثير وپرورش ماهي مشاركت كند.


ايلنا: -مازندران: سيدعلي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در شوراي برنامه ريزي وتوسعه استان، ايجاد اشتغال پايدار در كشور را ازجمله دغدغه‌هاي اصلي دولت مردان دانست و گفت: در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري و سياست‌هاي دولت براي تحقق اين مهم ازهيج تلاش و كوششي در مازندران دريغ نمي‌شود.

به گزارش ايلنا از مازندران، وي با اشاره به اينكه طرح‌هاي مهمي با هدف اشتغالزايي مناسب و اصولي در استان در دست اقدام است، افزود: بسيج سازندگي مي‌تواند در اجراي طرح‌هاي ويژه در مازندران، مانند آبياري تحت فشار در زمين‌هاي زراعي استان، پروژه‌هاي شيلاتي وتكثير وپرورش ماهي مشاركت نمايد.

استاندار مازندران خواستار شناسايي فعالان اقتصادي در شهرستان‌ها از سوي فرمانداران شد و گفت: حمايت جدي از توليدات داخلي كه با هدف صادرات و رونق اقتصاد استان، باعث ايجاد شغل مي‌شوند از اساسي‌ترين برنامه‌هاي مسئولين استان است.

وي در بخش ديگر سخنان خود بر لزوم مشاركت و همراهي بيشتر دستگاه‌هاي اجرايي استان در اجراي طرح هجرت سه، تاكيد كرد و گفت: بخشنامه اين طرح در مازندران زود‌تر از موعد مقرر آغاز خواهد شد چرا كه اجراي اين مهم عامل موثري در ترويج و نهادينه كردن فرهنگ كار در كشور محسوب مي‌شود.

استاندار مازندران مهم‌ترين دليل تحقق نيافتن مصوبات سفر هيات دولت به مازندران را كمبود اعتبار اعلام كرد و گفت: براي اجراي مصوبات سه دوره سفر رييس جمهور و هيات دولت بيش از ۱۵۰ هزار ميليارد ريال بودجه مورد نياز است.

وي در ادامه با اشاره به توطئه‌هاي مختلف دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامي، گفت: دنياي استكبار براي رسيدن به اهداف شوم خود عليه انقلاب، ازهيچ تلاش و كوششي دريغ نمي‌كند.

نماينده عالي دولت در مازندران اقدام جديد آمريكا در تحريم بانك مركزي ايران را بي‌نتيجه دانست و گفت: با رهبري داهيانه ومدبرانه مقام معظم رهبري، هوشياري، بصيرت اقشار مختلف مردم و اتخاذ سياست‌هاي درست دولت، تمامي توطئه‌هاي سازمان يافته دشمنان عليه نظام اسلامي خنثي خواهد شد.

طاهايي گفت: نظام اسلامي بدون توجه به تحريم‌هاي دشمنان، تا دستيابي به اهداف مورد نظر، راه رسيدن به قله‌هاي سعادت و پيشرفت را با اقتدار طي خواهد كرد.

سردار نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين كشور، نيز در اين جلسه، موضوع اشتغال و بيكاري را از جمله دغدغه‌هاي اصلي مسوولان ذكركرد و افزود: بسيج از آمادگي كاملي براي رفع مشكلات متعدد كشور از جمله اشتغال برخوردار است و براي تحقق اين مهم از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين كشور، بهره گيري اصولي از ظرفيت مشاركت‌هاي مردمي در رفع مشكلات متعدد كشور را لازم و ضروري دانست و افزود: با هدف اشتغالزايي مناسب، ايجاد بازار مصرف كالاهاي داخلي بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

وي مازندران را از جمله استان‌هاي موفق در اجراي طرح هجرت دانست واظهار داشت: امسال بيش از ۴۷ هزار نفر از جوانان مازني در طرح هجرت سه شركت كردند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين كشور افزود: تا پايان برنامه پنج ساله توسعه، شمار دانش آموزان و دانشجويان شركت كننده در طرح هجرت سه در كشور بايد به دو ميليون و ۶۰۰ هزار نفر برسد.

پايان پيام

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن