تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816993712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه از استان كرمان/فراخوان سازمان حج و زيارت براي ثبت‌نام متولدان سال 1307


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه از استان كرمان/فراخوان سازمان حج و زيارت براي ثبت‌نام متولدان سال 1307
خبرگزاري فارس: فراخوان سازمان حج و زيارت براي ثبت نام متولدان سال 1307، برگزاري رزمايش محمد رسول‌الله (ص) در شهرستان بم و ... از جمله عناوين خبرهاي كوتاه استان كرمان است.


مدير كل حج و زيارت استان كرمان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرمان گفت: تمام متولدان سال 1307 و قبل از آن كه در بانك ملت وديعه‌گذاري كرده‌اند و كارت تشرف به عمره بانك ملت را در اختيار دارند، مي‌توانند در فراخوان سازمان حج و زيارت شركت كنند.
روح‌الله پورشعبان افزود: فراخوان سازمان حج و زيارت شامل افراد كهنسالي مي‌شود كه در قرعه كشي بانك ملت پذيرفته شده و يا پذيرفته نشده‌اند و چنانچه اين عده در قالب گروه‌هاي چند نفره وديعه‌گذاري كرده باشند، افراد ديگري نمي‌توانند به كاروان‌ها مراجعه داشته باشند.
پورشعبان افزود: اين تعداد افراد با شرايط ياد شده تا 15 اسفند‌ ماه جاري مهلت دارند به دفاتر زيارتي سراسر استان مراجعه و ظرفيت‌هاي خالي ماه‌هاي فروردين، ارديبهشت و خرداد سال آينده را تكميل كنند.
وي در ادامه گفت: تسهيلات فراهم شده براي افراد كهنسال مخصوص كاروان‌هاي سه ماهه اول سال 88 است و اين عده نمي‌توانند در فراخوان مرحله دوم سازمان كه مربوط به سه ماهه دوم سال آينده است، شركت كنند.
پورشعبان در پايان خاطرنشان كرد: نخستين گروه زائران عمره از كرمان در قالب دو كاروان 240 نفره و دو پرواز توسط هواپيمايي سعودي در 19 اسفند‌ماه سال‌جاري به عمره مشرف مي‌شوند و تمام گروه‌هاي عمره استان كرمان مدينه اول و برگشت آنها 12 روز بعد صورت مي‌گيرد.

*برگزاري رزمايش محمد رسول‌الله (ص) در شهرستان بم
فرمانده تيپ يكم سپاه ثارالله كرمان گفت: اين رزمايش با حضور 200 نفر از بسيجيان سرافراز شهرستان بم در بهمن‌ماه سال‌جاري برگزار شد.
محمد مطهري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: در اين رزمايش يك گردان پياده، عمليات پياده را انجام و گردان توپخانه با حجم آتش از آنها پشتيباني ‌كرد.
وي افزود: براي انجام اين رزمايش رزمندگان به مدت دو ماه در پايگاه‌هاي خود به تمرينات لازم پرداخته و خود را آماده كردند و اين رزمايش در راستاي برنامه‌هاي تمريني كه سال‌هاي گذشته انجام مي‌گرفت، صورت پذيرفت
وي هدف از اجراي آن افزايش توانايي‌هاي رزمي و دفاعي رزمندگان اسلام در پاسخ به تهديدات سخت و نيمه سخت‌دشمن است.
فرمانده تيپ يكم سپاه ثارالله كرمان در پايان با اشاره به برگزاري دومين يادواره سرداران و 300 شهيد شهرستان كهنوج گفت: هدف از اجراي چنين برنامه‌هايي ترويج فرهنگ شهيد و شهادت و قدرداني از خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر است.

‌*ديدار خانواده شهداي بردسير با استاندار و نماينده ولي‌فقيه در كرمان
همزمان با ايام شهادت هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت 50 خانواده شهيد شهرستان بردسير با استاندار و نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه كرمان در سالن پيامبراعظم(ص) ديدار كردند.
به گزارش روابط عمومي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران كرمان، سيديحيي جعفري نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه كرمان در اين مراسم با اشاره به ايام حزن و اندوه رحلت پيامبر اسلام(ص) و شهادت امام‌حسن مجتبي(ع) و امام‌رضا(ع) و رشادت و ايثار شهيدان در جبهه‌ها گفت: اكنون رسالت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بر دوش بازماندگان جنگ است و نبايد اجازه دهيم ياد و خاطره شهدا در اذهان مردم فراموش شود.
همچنين حبيب‌الله دهمرده استاندار كرمان ضمن خيرمقدم به حاضران، هدايايي به رسم يادبود به خانواده‌هاي شهدا اهدا كرد.
در حاشيه اين مراسم محمدرضا حسني‌سعدي رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كرمان در باره ديدارهاي استاندار با خانواده شهدا سخن گفت و افزود: تا كنون بيش از 3 هزار خانواده شهيد و ايثارگر با استاندار ديدار و مشكلاتشان را در حضور ايشان مطرح كردند و استاندار براي حل مشكل اين عزيزان دستورات لازم را صادر كردند.
انتهاي پيام/م20

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن