تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816875415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر خوش نيكزاد براي قمي‌ها:مديريت راه‌آهن قم از استان مركزي مستقل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خبر خوش نيكزاد براي قمي‌ها:مديريت راه‌آهن قم از استان مركزي مستقل مي‌شود
مديريت راه‌آهن قم از استان مركزي مستقل مي‌شود
قم - خبرگزاري مهر: وزير راه و شهرسازي، تفكيك مديريت راه‌آهن قم از استان مركزي را قطعي اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علي نيكزاد عصر سه شنبه در حاشيه جلسه شوراي مسكن و امور زيربنايي استان قم گفت: با توجه به تقاضاي استاندار قم و مديريت راه‌آهن كشور مقرر شد مديريت راه‌آهن قم از استان مركزي مستقل شود.

خبري كه وزير راه و شهرسازي در اين جلسه بيان كرد نه تنها راهكار اساسي براي حل مشكلات راه آهن قم به شمار مي‌رود بلكه موجب خرسندي مردم قم مي‌شود چراكه مردم قم از عدم ارائه خدمات مناسب راه‌آهن گلايه‌مند هستند.

نيكزاد اين تفكيك مديريتي را قطعي دانست و گفت: با توجه به نامه‌اي كه به معاونت نيروي انساني رياست جمهوري ارسال شده، در آينده‌اي نزديك مديريت راه‌آهن قم مستقل مي‌شود.

يكي ديگر از مشكلات جدي ساكنان در حريم ريل آهن قم، عبور قطار از مركز شهر است كه نيكزاد در اين مورد اظهار داشت: تكميل كمربندي ريلي شهر قم تا خرداد ماه سال آينده انجام مي‌شود و با تكميل اين پروژه، قطارهاي باري از داخل شهر قم عبور نخواهند كرد و مشكلات مردم شهر قم در اين زمينه برطرف مي‌شود.

اواسط خردادماه وقتي علي نيكزاد سرپرستي وزارت راه را بر عهده داشت در جلسه كارگروه امور زيربنايي و شوراي مسكن استان قم شركت كرده بود و حجت‌الاسلام والمسلمين علي بنايي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از اين فرصت استفاده كرده و با بيان برخي مشكلات مردم قم در ايستگاه‌هاي راه‌آهن، خواستار تفكيك مديريت راه‌آهن قم از استان مركزي شد و نيكزاد با گفتن كلمه "چشم" موافقت ضمني خود را با اين تفكيك مديريتي اعلام كرد.

بنايي اين مسئله را خواست عموم مردم قم دانست و گفت: اگر از اهالي قم درباره تفكيك مديريت راه‌آهن قم از استان مركزي سئوالي بپرسيد، متوجه مي‌شويد كه اين مسئله درخواست همه مردم قم است.

بي‌شك با اجرايي شدن اين وعده وزير راه و شهرسازي برطرف شدن مشكلات مردم در بخش راه‌آهن تسريع مي‌يابد.

خدمت به قم خدمت به اسلام و نظام است

نيكزاد همچنين در جلسه شوراي مسكن و امور زيربنايي استان خدمت در قم را به دليل وجود بارگاه ملكوتي حضرت معصومه(س) را ارزشمند دانست و هر خدمتي كه در قم انجام مي‌شود را نوعي خدمت به اسلام و نظام اسلامي دانست.

وزير راه و شهرسازي مدلي كه انقلاب اسلامي به جهانيان ارائه كرده است را بي‌بديل توصيف كرد و يادآور شد: اين مدل انقلاب، استكبار جهاني را بر آن داشت كه در مقابل رشد و توسعه اين انقلاب و نفوذ آن صف آرايي كنند.

وي به عوامل پيروزي و دوام انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: به بركت فرهنگ بسيجي، خون شهيدان و اعتقاد به انتظار سرخ و سبز، نظام اسلامي همچنان پابرجاست و در مقابل توطئه‌هاي دشمنان ايستاده است.

وي شكل گيري نظام ولايي را ثمره بارز انقلاب اسلامي برشمرد و تاكيد كرد: از آنجايي كه دشمنان از مقابله رودررو با انقلاب اسلامي عاجز هستند، بحث تحريم را مطرح مي‌كنند.

زندگي مردم را آسان كنيم

وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد: با صرفه‌جويي اقتصادي و همت مضاعف به جهاد اقتصادي ورود پيدا كرديم و تلاش داريم تا فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص رسيدن به قدرت اقتصادي اول منطقه در سال 1404 را محقق كنيم و در اين راستا بايد به سمت خودكفايي برويم و زندگي را براي مردم آسان كنيم تا مسلمانان زير پرچم اسلام با عزت و رفاه كامل زندگي كنند.

وي همكاري و همياري مسئولان را يكي از لوازم اجرايي شدن اين هدف مهم برشمرد و افزود: با مجاهدت و ايثار مي‌توان اقتصاد كشور را از اين وضعيت نجات داد و با تحقق رشد اقتصادي به قله‌هاي افتخار دست يافت.

تعامل نقش اول مديريت

وي تعامل را نقش اول مديريت موفق دانست و تاكيد كرد: رمز موفقيت اين است كه مديران و شهرداري‌ها، فرمانداران و شوراهاي استان‌ها با هم تعامل داشته باشند و جايگاه استاندار اين است كه همه را با يك چشم در راستاي حل مشكلات مردم ببيند.

وي تصريح كرد: اميدوارم عنايت خداوند شامل حال ما باشد تا شرمنده مردم نباشيم.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن