تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817112048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حشمت مهاجراني در‌گفت‌وگو با ايلنا: برخي‌ها به دنبال خريدن فوتبال هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: حشمت مهاجراني در‌گفت‌وگو با ايلنا: برخي‌ها به دنبال خريدن فوتبال هستند
كيفيت بازي‌هاي ليگ بر‌تر در سطح متوسط است/در ايران فوتبال زيبا جايگاهي ندارد/نفت تهران پديده ليگ امسال نيست/استيلي مورد كم محبتي هواداران قرار گرفت.


ايلنا: مدير فني تيم فوتبال ابومسلم خراسان تاكيد كرد: برخي افراد فكر مي‌كنند حضور مربي خارجي و پرداخت پول‌هاي كلان مي‌تواند مشكلات فوتبال را حل كند، در حاليكه بايد گفت اين افراد با اين ديدگاه در پي خريد فوتبال هستند.

حشمت مهاجراني در گفت‌و‌گو با ايلنا در خصوص كيفيت نيم فصل اول ليگ يازدهم فوتبال، خاطرنشان كرد: معمولا هر ليگي يك پديده دارد در حاليكه ليگ امسال فوتبال ما تاكنون پديده‌اي نداشته و ما همچنان بازيكنان با تجربه را به عنوان پديده نشان مي‌دهيم، در نتيجه اين به عملكرد تيم‌هاي كه از قلب ليگ بلند مي‌شود، لطمه مي‌زند.

برخي بازي‌ها فاقد بار فني است

وي اضافه كرد: كيفيت بازي‌هاي ليگ بر‌تر در سطح متوسط است، علاوه بر اين بازي‌هايي كه انجام مي‌شود فاقد بار فني است كه اين موضوع احتمالا ناشي از تمرينات نادرست تيم هاست كه اميدوارم در نيم فصل دوم شاهد شرايط بهتري باشيم.

مهاجراني با بيان اينكه در ايران فوتبال زيبا جايگاهي ندارد، افزود: برخلاف عقيده برخي، نفت تهران پديده ليگ امسال نيست، بلكه بايد گفت نتايج ليگ يازدهم تا اندازه‌اي غير منتظره بود. به عبارت ديگر سطح قدرت تكنيكي و تاكتيكي بازيكنان به هم نزديك شده كه اين چيزي بدهند مربيان نيست و فركي به عنوان سرمربي تيم نفت تهران ثابت كرد هنر مربيگري را دارد.

دنيزلي از حاشيه امنيت برخوردار است

وي در واكنش به حضور مصطفي دنيزلي در پرسپوليس تصريح كرد: با توجه به اينكه دنيزلي با تيم پرسپوليس آشنايي كافي دارد و از ابتدا نيز مورد استقبال هواداران بوده، مي‌توان گفت از حاشيه امنيت خوبي برخوردار است در حاليكه حميد استيلي روي لبه تيغ قرار داشت.

مهاجراني ادامه داد: تقريبا همه هم راي هستيم كه تيم پرسپوليس از شروع كار حميد استيلي مسايل حاشيه‌اي خود را به همراه داشت. ضمن اينكه استيلي نيز نه تنها نتوانست اين حواشي را جمع كند، بلكه گاهي هم به اين مسايل دامن زد و مورد كم محبتي هواداران قرار گرفت، كه اين موضوع نيز منجر به افزايش فشار و استرس بازيكنان شد.

وي با موثر شمردن حضور مصطفي دنيزلي در تيم پرسپوليس، تاكيد كرد: مطمئنا با حضور دنيزلي در پرسپوليس وضعيت پرسپوليس نه تنها بد‌تر از نيم فصل اول نخواهد شد بلكه با توجه به مهره‌هاي خوب تيم پرسپوليس انتظار عملكرد بهتري از اين تيم در نيم فصل دوم مي‌رود.

برخي‌ها به درست كردن فوتبال توجهي ندارند

مهاجراني افزود: به گمان برخي از افراد حضور مربي خارجي و پرداخت پول‌هاي كلان مي‌تواند مشكلات فوتبال را حل كند، در حاليكه بايد گفت اين افراد با اين ديدگاه در پي خريد فوتبال هستند و به درست كردن فوتبال توجهي ندارند.

وي درخصوص وضعيت تيم ابومسلم خاطرنشان كرد: شرايط تيم ابومسلم متفاوت از پرسپوليس است چرا كه وقتي من وارد ابومسلم شدم اين تيم تغيير دو مربي را تجربه كرده بود و نقاط ضعف بزرگي داشت.

شهامت خداداد عزيزي را نبايد ناديده گرفت

مهاجراني افزود: خداداد عزيزي وارث تيمي بود كه خصوصا در جذب بازيكن نقاط ضعف زيادي داشت، اگرچه به اعتقاد آقاي عزيزي و ديگران، سازماندهي خوب باشگاه ابومسلم در ۷ - ۸ سال اخير بي‌سابقه بوده ولي نبايد شهامت خداداد در تحويل گرفتن تيمي با اين نقاط ضعف را ناديده گرفت.

وي با بيان اينكه تيم ابومسلم يكي از اصولي‌ترين تيم‌هاي فوتبال ايران است، تاكيد كرد: هم اكنون ما در باشگاه ابومسلم در تمام رده‌ها صاحب تيم هستيم. به عبارت ديگر تيم ابومسلم بر خلاف مشكلات داخل زمين، در خارج از زمين از شرايط ايده آلي برخوردار است.

در ليگ يك خبري از تاكتيك نيست

مهاجراني در پايان در خصوص پيش بيني نتايج ابومسلم در پايان ليگ دسته اول كشور خاطرنشان كرد: اگر تيم ابومسلم از گردونه مدعيان رقابت‌ها خارج شده ولي ما تمام تلاش خود را مي‌كنيم و نا‌اميد نيستيم. تيم ابومسلم بازيكنان خوبي در اختيار دارد ولي وضعيت كنوني اين تيم همانند هواي فصل بهار پر نوسان است. در واقع در ليگ دسته يك خبري از تاكتيك نيست، بلكه بايد در انتظار شانس و حادثه باشيم.

گفت‌وگو: سعيده اميدي

پايان پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن