تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817013442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توزيع بيش از 210 هزار صندوق صدقات كميته امداد امام (ره) در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توزيع بيش از 210 هزار صندوق صدقات كميته امداد امام (ره) در همدان
همدان - خبرگزاري مهر: مدير كل كميته امداد امام خيمني (ره) اظهار داشت: بيش از 210 هزار صندوق صدقات كميته امداد امام (ره) در خانه ها، مغازه ها و واحدهاي اداري همدان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان ،مهدي فضلي ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتي با خبرنگاران كه در آستانه 14 اسفند سالروز تاسيس كميته امداد امام خميني(ره) برگزار شد با اشاره به تحت پوشش بودن 42 خانواده شامل 100 هزار نفر در استان همدان، اظهارداشت: درآمدي افزون بر هفت ميليارد تومان در سال جاري از محل صندوق صدقات پيش بيني شده است.

وي از افزايش 20درصدي مشاركت مردمي نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: استان همدان در زمينه تحقق برنامه هاي صدقات كميته امداد امام خميني (ره) در سطح كشوررتبه اول را به دست آورده است.

وي بازگرداندن سلامتي، باور استعدادها و تعميق باورهاي ديني و فرهنگي خانواده ها را رويكرد اين نهاد در حوزه حمايتي عنوان كرد و گفت: در سال جاري بيش از 280 ميليارد ريال به خانواده هاي تحت پوشش كمك شده است كه 200 ميليارد ريال آن در قالب مستمري بوده است.

وي با اشاره به تامين 3746 فقره جهيزيه براي نوعروسان تحت پوشش و نيازمند كميته امداد در سال جاري خاطر نشان كرد: در سال جاري 15 ميليارد ريال براي تامين جهيزيه هزينه شده است كه قسمت عمده اي از اين مبلغ كمك هاي مردمي بوده است.

مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان همدان از افزايش 25درصدي پرداخت مستمري خبر داد و گفت: در حال حاضر 18 هزار دانشجو و دانش آموز تحت پوشش اين نهاد هستند كه در 2 سال اخير بيش از 500 نفر فارغ التحصيل و مشغول به كار شده اند.

وي يادآور شد: براي رهايي خانواده ها از فقر و ارتقاي توان مالي آنها براي حضور جدي در فعاليت هاي اقتصادي، راهبرد توانمندي اقتصادي در برنامه قرار گرفته است.

فضلي در بيان اينكه بخش فرهنگي و اشتغال و خودكفايي اولويت اين نهاد است، خاطر نشان كرد: تا كنون براي 27 هزار و 304 خانواده تحت پوشش در استان همدان فرصت شغلي ايجاد شده است كه در اين راستا 1200 ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده است.

فضلي ادامه داد: در بخش مسكن نيز2556 مورد فعاليت انجام شده است و با احداث 500 مسكن ويژه ي مددجويان با صرف هزينه اي افزون بر 35 ميليارد و 134 ميليون ريال قدم برداشته ايم.

فضلي از تحت پوشش بودن 10 هزار و 300 يتيم در استان همدان سخن گفت و با بيان اينكه 9108 نفر از اين افراد تحت پوشش طرح اكرام ايتام هستند ،خاطر نشان كرد : به مناسبت سي امين سالگرد تاسيس كميته امداد امام خميني (ره) 171 هزار برگ بن كالا به ازاي هر نفر 36 هزار تومان بين مددجويان توزيع خواهد شد كه بيش از 61 ميليارد ريال در قالب اين بن ها به خانواده ها پرداخت مي شود .

مدير كل كيمته امداد خميني (ره) استان همدان يادآور شد: همزمان با هفته احسان و نيكوكاري 250 برنامه در سطح استان برگزار مي شود .

فضلي خاطر نشان كرد: 900 پايگاه در اين هفته براي جمع آوري كمك هاي مردمي در استان همدان داير خواهد شد.

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن