تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816946652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رسانه هاي اسرائيلي چه نوشتند/احداث ديوار حائل در مرز اردن/ توصيه باراك براي نجات اسرائيل از انزوا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رسانه هاي اسرائيلي چه نوشتند/احداث ديوار حائل در مرز اردن/ توصيه باراك براي نجات اسرائيل از انزوا
احداث ديوار حائل در مرز اردن/ توصيه باراك براي نجات اسرائيل از انزوا
خبرگزاري مهر - گروه بين الملل : رسانه هاي اسرائيلي امروز از تصميم رژيم صهيونيستي براي ساخت ديوار حائل در مرز فلسطين اشغالي و اردن، نگراني باراك از انزواي جهاني اسرائيل و ارائه راهكار براي فرار از اين ورطه و تضمينهاي آمريكا به صهيونيستها درباره حفظ برتري نظامي تل آويو در منطقه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاري مهر، ديوار حائل با اردن پس از پايان ساخت ديوار با مصر، احداث خواهد شد.. تحليلگر اسرائيلي گفت قرارداد فروش جنگنده از سوي آمريكا به عربستان به برتري نظامي اسرائيل در منطقه خدشه وارد نخواهد كرد، توصيه باراك براي كاهش تنشها با تركها، مصريها و فلسطيني براي جلوگيري از انزواي اسرائيل" از جمله محورهاي خبري رسانه هاي اسرائيلي در روز دوشنبه است.

راديو اسرائيل

نتانياهو : مذاكرات با فلسطيني ها متوقف شده است ... عباس(ابومازن) بايد بدون پيش شرط وارد مذاكرات مستقيم شود.

اين رسانه نوشت : بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل در خلال نشستي كه وزيران ليكودي حضور داشتند، گفت روند سياسي با فلسطيني ها متوقف شده است، اسرائيل خواهان مذاكرات مستقيم بدون پيش شرط است.

اين رسانه افزود نتانياهو انتظار دارد كه اسرائيل در سال جديد ميلادي با چالشهاي اقتصادي و امنيتي روبرو شود، اسرائيل در تعامل با دو چالش اصلي در سال گذشته كه سبب بي ثباتي در منطقه شدند به سبب انقلابهاي بهار عربي و طوفان قوي كه اقتصاد جهاني را متزلزل كرد، موفق عمل كرد.

دفتر نخست وزيري اسرائيل تاكيد كرد تل آويو فلسطيني ها را از سه سال پيش به مذاكره مستقيم بدون پيش شرط دعوت كرده است. اسرائيل موضع خود را تغيير نداده است و همچنان به بازگشت به مذاكرات مسالمت آميز در هر نقطه و زماني اهتمام دارد.

روزنامه يديعوت آحارونوت : تضمينهاي آمريكا به اسرائيل در پي عقد قرارداد بزرگ تسليحاتي با عربستان

اين روزنامه به نقل از يك تحليلگر سياسي نوشت قرارداد جنگنده هاي آمريكايي براي عربستان هرگز به برتري نظامي اسرائيل در منطقه خدشه وارد نخواهد كرد.

"آلكس فشمن" تحليلگر نظامي اسرائيلي به يديعوت آحارونوت گفت رهبري اسرائيل نبايد از عقد قرارداد نظامي بزرگ ميان آمريكا و عربستان و تجهيز سعودي به جنگنده هاي اف 15 و سامانه هاي هوايي پيشرفته هراسي نداشته باشد.

وي افزود : قرارداد بزرگ تسليحاتي ميان رياض و واشنگتن جاي هيچ گونه نگراني براي اسرائيل باقي نمي گذارد، نگراني و بي اعتمادي را پشت سر انداختيم .

اين تحليلگر اسرائيلي افزود آمريكا اين موضوع(قرارداد فروش جنگنده به عربستان) را با دقت فوق العاده اي از دو سال پيش با اسرائيل بررسي كرده است، همچنين تضمينها و تعهدات سياسي و نظامي در مسائلي كه حساس و بسيار سري قلمداد مي شود، براي حفظ برتري نظامي اسرائيل در منطقه خاورميانه به تل آويو داده است و همچنين با تجهيز اسرائيل به تجهيزات جنگي پيشرفته بيشتري موافقت كرده است.

فشمن فاش كرد تمام بحثها و نشستهايي كه ميان آمريكا و اسرائيل پيش از عقد چنين قرارداد بزرگي(ميان آمريكا و عربستان) انجام شد، تحت عنوان ادامه حفظ برتري اسرائيل در مقابل همسايگانش در منطقه انجام شده است و بر اين مسئولان اسرائيلي تمام مسائل مربوط به اين قرارداد را به دقت بررسي كردند و خواستار غرامتهايي متناسب با خطرات مترتب بر عقد چنين قراردادي شدند.

بر اساس اين گزارش، اندرو شاپيرو معاون وزير امور خارجه آمريكا در امور سياسي و نظامي هم تاكيد كرد قرارداد تسليحاتي بزرگي كه آمريكا با عربستان سعودي امضا كرد، هرگز بر برتري نظامي اسرائيل در منطقه تاثير نخواهد گذاشت.

معاريو : ديوار حائل در مرز اردن هم ساخته مي شود.

اين روزنامه اعلام كرد ديوار حائل با اردن پس از پايان ساخت ديوار حائل با مصر احداث خواهد شد.

به گزارش مهر، معاريو نوشت : ديوار حائلي كه بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل اعلام كرد، در مرز(فلسطين اشغالي) با اردن پس از پايان احداث ديوار امنيتي در مرز با مصر ساخته خواهد شد.

اين روزنامه افزود نتانياهو با هدف تقويت عامل امنيتي در مرزها و جلوگيري از پديده نفوذ مهاجران دستور ساخت اين ديوار را داده است.

معاريو نوشت تا كنون، حدود 80 كيلومتر از مجموع 220 كيلومتر ديوار امنيتي در مرز با مصر ساخته شده است، با اين حال برخي دستگاههاي امنيتي اسرائيل از ناكارامدي چنين ديواري در ايفاي نقش امنيتي محوله در مرزها ابراز نگراني كرده اند.

هاآرتض : باراك خواستار كاهش تنشها با مصريها، تركها و فلسطيني ها شد.

اين روزنامه به نقل از وزير جنگ رژيم صهيونيستي نوشت اسرائيل بايد تنشها با مصريها، فلسطيني ها و تركها را كاهش دهد.

بر اساس نوشته اين روزنامه، ايهود باراك گفته است اسرائيل بايد تنشها را با مصريها، فلسطيني ها و تركها كاهش دهد، حتي اگر اسرائيل در كاهش تنشها با همسايگانش ناتوان باشد، بايد اين كار را انجام دهد و هيچ عاملي كه مانع اين كار شود، وجود ندارد.

باراك افزود مذاكرات با طرف فلسطيني(تشكيلات خودگردان) مي تواند تلاشهاي هدفمند براي منزوي كردن اسرائيل را با مانع روبرو كند.

هاآرتض به نقل از باراك نوشت : مهم اين است كه براي جهانيان آشكار شود كه اسرائيل براي در پيش گرفتن شيوه انجام مذاكرات تلاش مي كند، چرا كه اين شيوه، تلاشها براي منزوي كردن ما در سطح بين المللي را بي اثر خواهد كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن