تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران و تاتارستان تفاهمنامه همكاري ورزشي امضا كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ايران و تاتارستان تفاهمنامه همكاري ورزشي امضا كردند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: در ديدار معاون سازمان تربيت بدني ايران با معاون وزارت ورزش توريست و سياستگذاري جمهوري تاتارستان روسيه دو طرف خواستار تعميق و گسترش روابط ورزشي فيمابين شدند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاري ايسكانيوز، محمد هادي حسام و رييس مركز توسعه ورزش همگاني و تفريحي در ديدار با حيدر تقي روف، ضمن برشمردن توانايي هاي كشورمان در حوزه ورزش قهرماني و همگاني، گسترش ارتباطات ورزشي ميان دو كشور را موجب رشد و اعتلاي ورزش ايران و تاتارستان دانست و گفت: با توجه به استعدادهاي ورزشي هاي گوناگون در سطح كشور پهناور ايران،در چهار سال اخير دولت دكتر احمدي نژاد نگاه ويژه‌اي به توسعه ورزش در سراسر كشور شده است به طوري كه در اين مدت اعتبارات عمراني و جاري ورزش كشور چند برابر شده است.
حسام ضمن تشريح ساختار ورزش ايران، افزود: با توجه به وجود 1060 شهر و 60 هزار روستا در سطح كشور، در چهار سال اخير ساخت اماكن ورزشي در سطح روستاها و شهرهاي كشور با جديت در حال پيگري است و جهش بزرگي در اين زمينه صورت گرفته است.
وي با اشاره به فعاليت هاي صورت گرفته براي توسعه ورزش روستايي و عشايري و همچنين ورزش همگاني در سطح كشور، تصريح كرد:در چهار سال اخير برنامه هاي بسيار خوبي براي كشف استعدادهاي ورزشي در سطح روستاها و همچنين احياي ورزش ها و بازيهاي بومي در سطح كشور صورت گرفته و از طرفي به منظور توسعه ورزش همگاني ، برنامه‌هاي متنوعي اجرا شده كه اصلي ترين برنامه، برگزاري همايش هاي بزرگ پياده روي خانوادگي در سراسر كشور است كه با استقبال خوب مردم مواجه شده است.
معاون سازمان تربيت بدني ضمن دعوت از "بالي‌اف" وزير ورزش تاتارستان به منظور شركت در اجلاس وزيران ورزش كشورهاي آسيايي كه در ايران برگزار خواهد شد،اظهار اميدواري كرد كه در زمان حضور وزير ورزش تاتارستان در ايران تفاهم نامه همكاري ورزشي ميان طرفين به امضا برسد.
بر اساس اين گزارش، در اين ديدار " حيدر تقي روف" با بيان اينكه در تاتارستان در بيش از 8500 مكان ورزشي موجود 70 رشته ورزشي فعال هستند، گفت: يكي از اهداف اصلي جمهوري ما توسعه ورزش در سطح كشور است. بنابراين از سال 2000 وزارت مربوطه را تاسيس كرديم تا به شكل جديد اين مهم مورد توجه قرار گيرد.
وي تاتارستان را ورزشي ترين جمهوري در روسيه و كل اروپا دانست و اظهار اميدواري كرد با گسترش ارتباطات ورزشي دو كشور در رشته هايي نظير كشتي، وزنه برداري، هاكي و واليبال زمينه تعميق روابط دوستانه دو كشور بيش از پيش فراهم آيد.
حيدر تقي روف امضاي تفاهم نامه همكاري ميان دو كشور را يك گام مهم در راستاي توسعه ورزش دو كشور توصيف كرد./120

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن