تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817251727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار مراكز و واحد هاي دانشگاه پيام نور استان فارس (تاريخ درج خبر :12/10/90)


واضح آرشیو وب فارسی:پیام نور: اخبار مراكز و واحد هاي دانشگاه پيام نور استان فارس (تاريخ درج خبر :12/10/90)


درگذشت يكي از از اساتيد دانشگاه پيام نور مرودشت در سانحه تصادف

يكي از اساتيد رشته حسابداري دانشگاه پيام نور مرودشت در سانحه تصادف به ديار باقي شتافت.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور مرودشت، در پي فوت علي اصغر قاسمي استاد رشته حسابداري در اثر سانحه تصادف، عابدين عمادي رييس دانشگاه پيام نور مرودشت به همراه جمعي از كارمندان و دانشجويان با حضور در مراسم درگذشت ايشان ضمن دلجويي از خانواده آن استاد فقيد از زحمات و تلاشهاي آن مرحوم قدرداني نمودندو با قرائت فاتحه ، آرزوي شادي روح آن مرحوم را از درگاه احديت خواستار شدند.

حضور كارمندان دانشگاه پيام نور كازرون در همايش بصيرت

كارمندان دانشگاه پيام نور كازرون در همايش بصيرت در حوزه علميه كازرون شركت نمودند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز كازرون ، حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه كازرون به مناسبت روزنهم دي ماه ، درهمايش بصيرت با اشاره به فتنه سال 88 گفت: اين فتنه ها توسط افراد بي بصيرت ازصدراسلام و درزمان پيامبراكرم (ص) هم بوده ودرواقعه عاشورا و با شهادت امام حسين (ع ) به اوج خود رسيد .

وي بيان داشت:آخرين فتنه دراين روز گارتوسط خوارج ويااصحاب جمل برپا شد كه براي به قدرت رسيدن و حكومت، درمقابل رهبري ايستادند و مشاهده كرديم كه چگونه آمريكا و اسرائيل و برخي از خود فروختگان داخلي ازاين فتنه حمايت كردند .

خرسند ادامه داد: اين فتنه گران در سال 88 به شناسنامه ملت ايران كه عاشوراست حمله كردند اما درمقابل آنها، مردم با بصيرت ما به طور خودجوش، حماسه اي آفريدند كه در تاريخ به عنوان روز بصيرت ناميده شده و همچنان اين روز خواهد ماند .

حضور مردم در حماسه 9 دي اثبات بيداري ملت ايران در آزمون بصيرت بود

مسئول امور جاري دانشگاه پيام نور واحد نودان گفت: حضور عاشورايي مردم در حماسه 9 دي اثبات بيداري ملت ايران در آزمون بصيرت بود.

به گزارش روابط عمومي واحد نودان - بيژن نهايي با اشاره به اينكه 9دي روز تجديد بيعت با رهبري است اظهار داشت : حماسه 9 دي‌ از سرفصل‌هاي مهم و تاريخ ساز انقلاب اسلامي است.

وي افزود: ملت ايران با حضور در حماسه 9 دي اقتدار خويش را به رخ جهانيان كشانده و دشمنان را در دستيابي به توطئه‌هاي شوم ناكام كرد.

در ادامه مسئول امور مالي اين واحد دانشگاهي گفت : دشمنان نظام اسلامي در هر دهه از عمر انقلاب با شگردهاي خاصي به ميدان آمدند كه در هر مرحله نيز ملت هميشه در صحنه ايران، به انحاء مختلف در مقابل فتنه‌ها ايستادگي و با تبعيت از ولايت آنها را خنثي كرده‌اند.

عبدالصاحب علامه زاده با اشاره به نقش و اهميت حضور جوانان در حماسه 9 دي گفت: حضور بي‌نظير جوانان و نوجوانان در اين روز نشان از بصيرت، آگاهي و درك آنان از حوادث و اتفاقات است.

احداث مجتمع فرهنگي وهنري دانشگاه پيام نور نودان

كلنگ مجتمع فرهنگي و هنري در دهه ي مبارك فجر امسال در واحد نودان به زمين زده مي شود.

به گزارش روابط عمومي واحد نودان - در بازديدي كه مهندس صالحي مسئول عمراني دانشگاه پيام نور فارس از اين واحد دانشگاهي داشت گفت : به حول و قوه الهي كلنگ مجتمع فرهنگي و هنري در دهه ي مبارك فجر امسال در واحد نودان به زمين زده مي شود.

وي ضمن بازديد از پروژه سر درب دانشگاه كه تاكنون 65 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است افزود : محوطه سازي و فضاي سبز اين واحد دانشگاهي در آينده اي نزديك طراحي و اجرا مي شود.

دانشجوي پيام نور نودان دفتر تلفن آسان ويژه بي سوادان ساخت

دانشجوي مخترع دانشگاه پيام نور واحد نودان گفت: نيازمند حمايت مالي براي انبوه سازي طرح خود در سطح كشورهستم.

به گزارش روابط عمومي واحد نودان - فاطمه بهزادي دانشجوي رشته مديريت بازرگاني اين واحد دانشگاهي موفق شد طرح خود را با نام دفتر تلفن آسان براي افراد بي سواد در يازدهمين دوره جشنواره خوارزمي به ثبت برساند.

وي در خصوص اختراع خود گفت : اين دفتر تلفن از سه بخش شماره هاي اضطراري ، عمومي و شخصي تشكيل شده است كه صحفه اول دفتر تلفن راهنما است و بر روي گوشي تلفن قرار مي گيرد كه افراد بي سواد با تشابه رنگ اعداد دفتر تلفن و اعدادي كه بر روي گوشي نصب مي شود به راحتي مي توانند اقدام به شماره گيري كنند.

فاطمه بهزادي در خصوص عاملي كه باعث شد اين طرح را اختراع كند گفت : چون خودم در روستاي باغان بخش طسوج شهرستان كوار زندگي مي كردم و افراد نسبتاً زيادي در اين روستا از نعمت سواد محروم بودند و پدر و مادر خودم از جمله اين افراد بودند جرقه اختراع اين طرح در ذهنم زده شد كه با توكل بر خدا موفق به اين كار شدم.

بيانيه دانشگاه پيام نور كازرون به مناسبت بزرگداشت نهم ديماه88

سالروز نهم ديماه 88 يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت است كه خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشيني از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

مردم در نهم ديماه سال 88 در يك حضور به ياد ماندني خواسته و اعتقادات خود را يك بار ديگر بيان كرد و از يك امتحان بسيار دشوار سربلندانه بيرون آمد اما بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي، حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن حضرت بقيه‌الله الاعظم (عج) بسپاريم.

حماسه نهم ديماه تجلي قدرت الهي در هويت اسلامي و بنيان مردمي انقلاب بود كه با الهام از فرهنگ عاشورايي ، فتنه گران داخلي و توطئه چينان خارجي را مرعوب ساخت و بين تكليف گرايان حسيني با منحرفان فريب خورده و دنياطلبان داخلي و اسلام ستيزان خارجي شاخص شد.

ما دانشگاهيان ضمن پاسداشت يوم الله نهم دي ، در سالروز اين حماسه بزرگ مردمي كه به ملت ولايتمدار ايران اسلامي تعلق دارد بر صيانت مستمر از مولفه هاي پيروزي و ايستادگي ملي در برابر هرگونه فتنه داخلي و توطئه هاي خارجي تأكيد مي نمائيم كه از شاخص هاي مهم پيروزي و ايستادگي ملي: تحكيم ايمان، بصيرت، اخلاق، معنويت، تكليف گرايي، جهاد ملي براي پيشرفت و عدالت، ترجيح منافع ملي و مطالبات مردم بر منفعت طلبي هاي فردي و گروهي، قانون مداري، انسجام و حمايت از قواي سه گانه و اركان نظام، اصول گرايي در رفتار و گفتمان، نقد سازنده، مرزبندي شفاف با دشمنان و مخالفان نظام، پرهيز از افراط و تفريط، حاكميت ارزش ها و برادري و اتحاد با محوريت ولايت است.

ما دانشگاهيان پيام نور كازرون ، بار ديگر بيعت خود را با رهبرمان تجديد كرده و همگان را به وحدت حول محور ولايت مطلقه فقيه دعوت نموده و رشادت ها و حماسه آفريني هاي تاريخي آن روز بزرگ و به يادماندني را ارج مي نهيم

برگزاري همايش تبيين ابعاد حماسه 9 دي دردانشگاه پيام نور جهرم

همايش تبيين و تحليل فتنه سال 88 و بررسي حماسه 9 دي در پيام نور جهرم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور جهرم در اين همايش كه با حضور سرپرست اين دانشگاه برگزار شد ، سرهنگ پاسدار حاج منصور ميمنه ، ملت ايران را در مسير تاريخ ملتي باهوش با استعدادو مسلمان معرفي نمود. وي با اشاره به وقايع انقلاب مشروطه و پس از آن عنوان نمود كه با نگاه با تاريخ هرگاه ملت ايران جهت تشكيل حكومت ديني و نجات از استبداد اقدام نموده دست هاي از برون و درون نگذاشتند اين كار انجام پذيرد و علت آن را نداشتن تحليل درست از وقايع توسط شبه روشنفكران داخلي دانست كه باعث تصميم هاي غلط و معيوب اين افراد مي شد. اين عده دين را عامل عقب ماندگي جامعه مي دانستند و باعث شد تا مشروطه خواهان واقعي نظير شيخ فضل اله نوري از ميدان خارج شوند و ديكتاتورهاي واقعي نظير رضاخان بر ملت ايران مسلط شوند .

وي علت كودتا بر عليه دولت مصدق را نيزتحليل غلط از وقايع و تباني دستهاي دروني و بيروني براي ضربه زدن به ملت ايران دانست .منصور ميمنه عنوان نمود كه اين وقايع تا پيروزي انقلاب اسلامي توسط امام راحل ادامه داشت .

وي ملت ايران را مستعد يك حكومت ديني و اسلامي دانست . وي ضمن اشاره و تحليل وقايع پس از انقلاب تا وقايع و فتنه سال 88 به تبار شناسي افراد دخيل در فتنه سال 88 پرداخت و عنوان نمود كه اين افراد بر اساس تحليل هاي غلط فكر كردند كه در انتخابات پيروز هستند و بر اساس القا دشمنان خارجي ملت ايران به اين نتيجه رسيدند كه اگر پيروز نشوند تقلب صورت گرفته است و نتيجتا آن حوادث تلخ بوجود آمد. وي بزرگترين خيانت فتنه گران را عبور از حريم ولايت ذكر نمود و بعد از آن عبور از قانون .وي گفت برنامه جديد دشمنان ملت در انتخابات پيش رو اين است كه نگذارند مردم مشاركت حداكثري داشته باشند و اعلام كنند كه انتخابات فرمايشي است كه به لطف خدا اين نقشه آنان نيز عقيم خواهد ماند.گفتني است كه به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دي برنامه هاي متعددي در اين دانشگاه اجرا شد.

گراميداشت 9 دي در دانشگاه پيام نور مركز شيراز

به مناسبت حماسه 9 دي روز بصيرت برنامه هاي ويژه اي در اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز شيراز همزمان با فرارسيدن حماسه تاريخي 9 دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت مراسمي در اين خصوص از جمله فضاسازي محوطه دانشگاه بوسيله بنرهايي به مناسبت 9 دي و فرمايشات مقام معظم رهبري ،پخش تراكت و ارسال پيام كوتاه با موضوع حماسه 9 دي،نصب پوستر،توزيع نرم افزار چند رسانه اي تجلي بصيرت با موضوع بصيرت در بيانات رهبري،بصيرت در قرآن و احاديث،ضرورت وجود ولايت فقيه،فتنه،بصيرت ،جنگ نرم،ابزار عوامل فريبي،تصاوير حماسه 9 دي،فيلم بيانات مقام معظم رهبري و نماهنگهايي با محوريت بصيرت،سخنراني مقام معظم رهبري،استاد رحيم پور و حجت السلام ابوترابي انجام شد.

شايان ذكر است اساتيد ،كاركنان و دانشجويان ولايت مدار دانشگاه پيام نور مركز شيرازبا خلق حماسه اي ديگر همراه با ديگر قشرهاي جامعه در مراسم باشكوه نماز جمعه 9 دي شركت كردند و بار ديگر به استكبار و فتنه گران نشان دادند كه با اسلام و ولايت فقيه پيوندي عميق و ناگسستني دارند و تا پاي جان از نظام جمهوري اسلامي و آرمان هاي انقلاب دفاع مي كنند و با هر عاملي كه قصد ضربه زدن به نظام را دارد مقابله مي كنند.

بازديد رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس از دانشگاه پيام نور آباده طشك

رئيس دانشگاه پيام نور استان و هيات همراه از دانشگاه پيام نور آباده طشك بازديد كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور آباده طشك ، مظلوميان ، رئيس دانشگاه پيام نور استان به همراه صادقيان رئيس حراست استان و اژدري مسئول روابط عمومي استان در سفري كه جهت شركت در جلسه شوراي اداري در ني ريز داشتند در مسير حركت از دانشگاه پيام نور آباده طشك نيز بازديد نمودند . در جلسه اي كه رئيس شوراي شهرآباده طشك نيز حضور داشت ، در خصوص مسائل مختلف اين واحد دانشگاهي بحث و تبادل نظر شد.

برگزاري امتحانات در پيام نور فسا

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور فساٰ مسئولين و كاركنان دانشگاه در حال حاضر مشغول برگزاري هرچه بهتر امتحانات مي باشند. طبق اين گزارش كرمي مسئول حفاظت آزمون اين مركز از برگزاري امتحانات به نحو احسنت خبر داد و افزود :مركز فسا با آمادگي كامل و برنامه ريزي دقيق و به مراتب بهتر و منظم تر از ترم هاي قبل در حال برگزاري امتحانات مي باشد.

حضور پرشور دانشگاهيان پيام نور فارس در مراسم روز9دي ماه

دانشجويان،اساتيد وكاركنان دانشگاه پيام نور فارس در مراسم بزرگداشت حماسه مردمي 9دي حضور فعالي داشتند.

گزارش روابط عمومي مراكز وواحدهاي استان فارس به شرح زير مي باشد.

9 دي،خروش عاشورايان نماد بصيرت، غيرت و ولايتمداري مردم ايران
مراسم با شكوهي با حضور مسئولين ، رئيس ، كاركنان ، دانشجويان و جمع كثيري از مردم در مصلي نماز جمعه شهر ششده برگزار شد. به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ در اين مراسم ابتدا حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا صديق امام جمعه منطقه ششده و قره بلاغ ضمن محكوم كردن سران فتنه و پاسداشت اين روز مهم و اذعان اينكه مردم در اين روز ثابت كردن كه پاي آرمانها و ارزشهاي انقلاب ايستاده اند و از آن دفاع مي كنند و يادآور شد: 9دي نماد بصيرت، غيرت و ولايتمداري مردم ايران اسلامي است كه توانستند با اتكا به بصيرت تاريخي و با توسل به غيرت ديني خود ولايتمداري خود را با حضور چشمگير و به موقع و با خلق حماسه‌اي بي‌نظير و تاريخي به نمايش بگذارند و در پايان مردم با سردادن شعارهايي متناسب با اين روز ، سخنان امام جمعه را مورد تاييد قرار دادند.

كرسي آزاد انديشي با موضوع بصيرت ملي- اسلامي در دانشگاه پيام نور لارستان

كرسي آزاد انديشي با موضوع بصيرت ملي- اسلامي در دانشگاه پيام نور لارستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور لارستان، همزمان با واقعه 9 دي و به مناسبت گراميداشت اين روز،مديريت فرهنگي دانشگاه با دعوت از سرهنگ حميد مقيمي- تحليل گر سياسي و امنيتي- اقدام به برگزاري كرسي آزاد انديشي در خوابگاه دانشجويي خود نمود.

بر اساس اين گزارش در اين مراسم كه با محوريت بصريت ملي- اسلامي و حول جايگاه ولايت مطلقه فقيه از نظر فقه اسلامي پرداخته شده ، مقيمي به بيان نظرات مختلف در اين خصوص پرداخت و در پايان دانشجويان با پرسش هاي خود به رفع برخي از ابهامات موجود پرداختند.

برگزاري برنامه هاي گراميداشت 9 دي در دانشگاه پيام نور لارستان

برنامه هاي گراميداشت 9 دي در دانشگاه پيام نور لارستان برگزار شد.بر اساس برنامه ريزي هاي از پيش طراحي شده، همزمان با سالروز حماسه 9 دي ماه، مديريت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه متناسب با اين روز با همكاري بسيج دانشجويي شهيد ماشاالله شيخي اقدام به فضا سازي دانشگاه، تهيه و توزيع سي دي ميثاق با ولايت، برگزاري كرسي آزاد انديشي، حضور در گلزار شهداء ، غبار روبي مرقد شهداء توسط كاركنان و شركت دانشجويان در مراسم نماز جمعه نمود.براساس گزارش روابط عمومي دانشگاه، مديريت فرهنگي در كنار اين مراسم اقدام به درج جملات متناسب در انتهاي پاسخنامه امتحاني خود نموده و همچنين از طريق سامانه پيام كوتاه با دانشجويان خود ارتباط برقرار نمود.

حضور كاركنان ، اساتيد و دانشجويان دانشگاه پيام نور زاهدشهر در راهپيمايي روز نهم ديماه

كاركنان ، اساتيد و دانشجويان دانشگاه پيام نورزاهدشهر جهت گراميداشت روز نهم ديماه در راهپيمايي شركت كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور واحد زاهدشهر، كاركنان ، اساتيد و دانشجويان ضمن شركت در راهپيمايي روزنهم ديماه كه از شاهزاده قاسم به طرف مصلاي نماز جمعه ادامه داشت در نماز جمعه حضور يافتند. امام جمعه به تشريح ديدگاههاي رهبري درخصوص نهم ديماه پرداختند و فرمودند اين روز برخاسته از بصيرت ، دشمن ستيزي و وقت شناسي است .

شركت دانشجويان ، كاركنان واساتيد داشگاه پيام نور آباده طشك درنماز جمعه

دانشجويان و كاركنان پيام نور آباده طشك در نماز جمعه شركت نمودند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور آباده طشك ، به مناسبت سالروز 9 دي ماه ،با همكاري امور فرهنگي، دانشجويان ،كاركنان و اساتيد دانشگاه پيام نور آباده طشك به طور گسترده در مراسم نماز جمعه شركت نمودند . در اين مراسم به مناسبت روز 9 دي ماه ،بروشوربين شركت كنندگان توزيع شد .

حماسه نهم دي ماه محور نشست سياسي دانشجويان در دانشگاه پيام نور اوز

نشست سياسي با محوريت حماسه ي نهم دي ماه و بررسي علل فتنه ي 88 در دانشگاه پيام نور مركز اوز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز اوز، در اين نشست حجه الاسلام طباطبايي مدرس حوزه و دانشگاه به سخنراني پرداخت. وي با اشاره به اهميت 9 دي و پاسخ محكم مردم مسلمان ايران به فتنه گران گفت: نهم دي ماه روز بصيرت و روز تحقق انقلاب سوم ملت ايران است و حمايت همه جانبه ي آنان از ولايت فقيه و نظام جمهوري اسلامي را نشان مي دهد. طباطبايي يكي از علتهاي گرايش برخي افراد به طرف جريانهاي منحرف را استوار نبودن ساختمان فكري آنان عنوان كرد و گفت: اين افراد با قرار گرفتن در موقعيت هاي شبهه انگيز دچار در هم پيچيدگي افكار مي گردند و قادر به تشخيص صحيح و موضع گيري به موقع نيستند. حجه الاسلام طباطبايي با اشاره به مناسبت جمعه ي اول ماه صفر و خطبه ي تاريخي امام زين العابدين در مسجد شام، بي بصيرتي مردمان آن زمان را علت وقوع حادثه ي تلخ عاشورا دانست و گفت: چه خوب است كه در اين زمان ما با بصيرت كامل و با شناخت امام زمان خود پشتيبان حقيقي ولايت باشيم و از تكرار چنين وقايع تلخي جلوگيري كنيم.

حضور اعضاي پيام نور فسا در راهپيمايي 9 دي

كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور فسا در راهپيمايي 9 دي شركت كردند.

در سالروزحماسه پرشور ملت ايران در 9 ديٰ كاركنان و دانشجويان پيام نور فسا در راهپيمايي بزرگداشت اين روز بزرگ شركت كردند. به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور فساٰ اعضاي اين مركز با شركت در اين راهپيمايي بار ديگر با آرمان هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري ميثاق بستند و همگام با ديگر هموطنان مومنٰ با بصيرت و غيرتمند ايران شاهكاري زيبا و ماندگار در تاريخ زرين انقلاب اسلامي ايران خلق كردند.

9 دي ماه فتنه گران را منزوي كرد

مسئول امور فرهنگي دانشگاه پيام نور واحد گله دار گفت:روز 9 دي ماه قتنه گران و سران آنان را در داخل و خارج ازكشور به كنج انزوا راند

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور گله دار،مسئول امور فرهنگي دانشگاه بيان كرد:اين روز بايد همچون دهه فجر و جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي هر سال احيا شود.تا تمام خوابهاي استكبار جهاني و دشمنان نظام عليه اين حركت الهي آشفته شود.

وي در ادامه اظهار داشت :9 دي ماه تجلي حماسه عاشورايي مردم در برابر يزيديان زمان بود.

حضور كاركنان ودانشجويان پيام نور صفاشهر در تجمع سراسري 9 ديماه

همزمان با روز ملي بصيرت، كاركنان ودانشجويان پيام نور صفاشهر در تجمع سراسري 9 ديماه حضوريافتند.

به گزارشروابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز صفاشهر،كاركنان ودانشجويان اين مركز همراه با ساير اقشار مردم در تجمع سراسري 9ديماه در حمايت از رهبري معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي حضور يافته وبا آرمانهاي امام وشهدا تجديد بيعت كردند. درحاشيه اين تجمع 1000 نسخه پوستر مزين به تمثال مقام مظم رهبري وفرمايشات ايشان در مورد جريان فتنه 88 همراه با بيانيه دانشجويان وكاركنان اين دانشگاه در مورد 9دي توزيع شد . در پايان تجمع نيز پس از سر دادن شعارهاي مرگ برمنافق فتنه گر ،مرگ بر ضد ولايت فقيه و . . . در مراسم عبادي سياسي نمازجمعه شركت نمودند.

برنامه هاي فرهنگي دانشگاه پيام نور صفاشهر بمناسبت 9 ديماه

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور صفاشهر،خانم ابوالحسيني كارشناس امور فرهنگي مركز ، ضمن گراميداشت حماسه جاويدان 9 ديماه وروز ملي بصيرت ،برنامه هاي فرهنگي اين روز بزرگ را به شرح ذيل اعلام نمود:

1- ارسال پيامك با مضمومن سخنان مقام معظم رهبري به كاركنان وكليه دانشجويان

2- تهيه وتوزيع 1000 نسخه پوستر تمثال وفرمايشات رهبري در ميان كليه شهروندان ودعوت جهت شركت در مراسم 9 دي

3- صدور بيانيه توسط دانشجويان وكاركنان اين مركز وانتشار وتوزيع آن در ميان حاضرين در تجمع

4- نصب بنر وپلاكارد بزرگداشت 9 ديماه در دانشگاه وسطح شهز

5- همكاري با ستاد بزرگداشت 9 ديماه شهرستان در برگزاري تجمع

6- حضور گسترده دانمشجويان وكاركنان در تجمع روز 9 ديماه ومراسم نماز جمعه

حضور فعال دانشگاه پيام نور واحد خنج در بزرگداشت حادثه 9دي

دانشگاه پيام نور واحد خنج نيزهمگام با ديگر آحاد ملت غيور ايران در بزرگداشت 9 دي حضوري فعال داشتند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور واحد خنج، روابط عمومي، امور فرهنگي، بسيج اساتيد و دانشجويي دانشگاه پيام نور واحد خنج با نصب بنر هايي حضور خود را در عرصه مجاهدانه 9دي اعلام كردند.

بسيج دانشجويي اقدام به قرائت بيانيه مرتبط در قبل از شروع امتحانات دانشجويان و همچنين در نماز جمعه شهرستان نمود.

رياست و جمعي از اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه در نماز جمعه شركت كردند و با حضور راهپيمايي 9دي كه بعد از نماز جمعه برگزار شد اعلام بيعت با رهبري و سركوب فتنه گران نمودند.

شركت كاركنان ، اساتيد و دانشجويان مركز داراب در مراسم گراميداشت حماسه 9 دي

مراسم گراميداشت حماسه 9 دي همزمان در سراسر كشور و با حضور گسترده مردم داراب و كاركنان ، اساتيد و دانشجويان مركز در محل مصلي نماز جمعه برگزار شد. به گزارش روابط عمومي مركز در اين مراسم مركز داراب اقدام به تهيه و پخش بروشور ويژه حماسه 9 دي كرد .

حضور رئيس كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ درهمايش 9 دي

رئيس ، كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ درهمايش 9 دي ماه شهر ششده حضور يافتند.به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ ، رئيس ، كاركنان و دانشجويان اين دانشگاه در تجمع با شكوه و عظيم كه با حضور مسئولين، حوزويان ، دانشگاهيان ، نهادها ، ادارات و احاد مردم شريف منطقه ششده و قره بلاغ ، در همايشي كه به مناسبت گراميداشت 9 دي ماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت در مسجد امام خميني(ره)شهر ششده برگزار شده بود ، شركت نمودند. در اين مراسم فرماندار شهرستان فسا به عنوان سخنران ، مطالبي پيرامون ابعاد مختلف وقايع تلخ فتنه سال 88 و اهميت حضور عظيم مردم در دفع فتنه بيان و در پايان كليه جمع حاضر با سر دادن شعار حمايت همه جانبه خود از ولايت فقيه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و انزجار خود از استعمارگران آمريكا و انگليس اعلام نمودند.

گراميداشت سالروز 9 دي ماه در دانشگاه پيام نور آباده طشك

دانشجويان دانشگاه پيام نور آباده طشك با حضور گسترده حماسه ي 9 دي را گرامي داشتند .

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور آباده طشك در روزولايت با رهبري ، دانشجويان با تجمع در دانشگاه ، به صورت گسترده و منظم ضمن راهپيمايي در سطح شهر ،در مراسم سخنراني سرهنگ لطفي كه به همين مناسبت از سوي حوزه مقاومت بسيج سپاه بخش برگزار شده بود ،شركت كردند.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پیام نور]
[مشاهده در: www.pnu.ac.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 473]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن