تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از جشنواره پويانمايي تهران؛ طاهره ايبد: انيميشن به خوبي كتاب‌ها را معرفي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: اخبار كوتاه از "جشنواره پويانمايي تهران"؛ طاهره ايبد: انيميشن به خوبي كتاب‌ها را معرفي مي‌كند


تهران- حيات

طاهره ايبد؛ نويسنده كودك و نوجوان معتقد است انيميشن‌ها فرصت بسيار مناسبي براي معرفي كتاب‌ها به كودكان ايجاد كرده و زمينه كتاب‌خوان شدن آنان را فراهم مي‌كنند.
به گزارش سرويس فرهنگي حيات به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، طاهره ايبد؛ نويسنده كودك و نوجوان با بيان اين مطلب گفت: انيميشن‌هايي كه از روي كتاب‌هاي كودك و نوجوان ساخته مي‌شوند بر فروش آن كتاب تاثير بسيار مطلوبي مي‌گذارد.
اين نويسنده كودك و نوجوان بر ضرورت برگزاري جشنواره پويانمايي تهران تاكيد كرد و گفت: نويسندگان ايراني در نگارش انيميشن با ضعف‌هايي روبرو هستند كه با مشاهده آثار برتر جشنواره‌ها مي‌توانند آنها را رفع كنند.
بهرام عظيمي: پويانمايي تهران بزرگترين گردهمايي هنري ايران
بهرام عظيمي، انيماتور و طراح انيميشن ايراني با بيان اين مطلب گفت: در ميان تمام جشنواره‌هاي دو سالانه بين‌المللي در كشور، "جشنواره پويانمايي تهران" تنها جشنواره‌اي است كه از يك سال قبل براي برگزاري مناسب آن برنامه‌ريزي مي‌شود.
به گفته وي جشنواره پويانمايي تهران تنها فرصتي است كه مي‌توان آثار هنرمندان ايراني را مشاهده كرد كه نه از تلويزيون پخش خواهند شد و نه از سينما اكران سراسري خواهد داشت.
نادر يغماييان: آثار مكتوب ايراني قابليت تبديل به انيميشن را دارند
نادر يغماييان، تهيه كننده انيميشن «جمشيد و خورشيد» معتقد است آثار مكتوب ايراني قابليت‌هاي زيادي براي تبديل شدن به انيميشن و كميك استريپ دارند.
وي افزود: ما آثار ادبي مكتوب ارزشمندي داريم كه مي‌توانيم با تبديل اين آثار به كميك استريپ (قصه‌هاي مصور) و انيميشن جوانان و نوجوانان را جذب اين گنجينه ادبي كنيم.
يغمائيان خواستار توجه هنرمندان سينما به اين آثار شد و افزود: براي رسيدن به فضاي مناسب براي كار روي آثار مصور بايد با تفكر و برنامه‌ريزي عمل كرد و طبيعي است كه در اين راه نياز به همياري و حمايت مسوولان نيز داريم.
يادآور مي شود ششمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران تا 15 اسفند در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي و هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب داير است.
پايان پيام

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن