تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817515957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/هفته دوازدهم ليگ برتر بسكتبال/ پيروزي حساس مهرام بر ذوب آهن صدرنشيني پتروشيمي به لطف تفاضل گل بهتر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /هفته دوازدهم ليگ برتر بسكتبال/ پيروزي حساس مهرام بر ذوب آهن صدرنشيني پتروشيمي به لطف تفاضل گل بهتر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

پيكار دو تيم سوم و چهارم جدول رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال ايران به سود تيم مهرام خاتمه يافت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ديدار دو تيم مهرام و ذوب آهن از هفته دوازدهم رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال ايران با نتيجه نزديك 90 بر 89 به سود مهرام به پايان رسيد. دو تيم مهرام و ذوب آهن پيش از اين ديدار به ترتيب در رده هاي سوم و چهارم جدول رده بندي قرار داشتند.

بازي در حالي آغاز شد كه تماشاگران هردو تيم به شدت تيم هاي مورد علاقه خود را تشويق مي كردند. در اين ميان محمد صمد نيكخواه بهرامي بازيكن ملي پوش كشورمان كه چندي پيش از كشور فرانسه به ايران بازگشت بيش از سايرين مورد توجه قرار گرفته بود.

كوارتر نخست اين ديدار با ارائه بازي تهاجمي از سوي هر دو تيم همراه بود و 3 دقيقه و 30 ثانيه مانده به پايان اين كوارتر، بازي با تساوي 19-19 دنبال مي شد؛ اما تيم مهرام كه پرتاب هاي بهتري نسبت به حريفش داشت توانست با برتري 25 بر 21 اين كوارتر را به سود خود به پايان برساند.

كوارتر دوم بازي با درگيري و كشمكش هاي بيشتري نسبت به كوارتر نخست آن همراه بود و تيم ذوب آهن همچنان سعي در كم كردن اختلاف داشت. با وجود تلاش هاي زيادي كه تيم اصفهاني از خود نشان داد، بازيكنان مهرام در نبردهاي تك به تك موفق تر نشان داده و در به ثمر رساندن پرتاب هاي خود نيز بهتر از حريف ظاهر شدند.

به اين ترتيب بود كه كوارتر دوم با حساب 20 بر 18 و بازهم به سود تيم مهرام خاتمه يافت.

كوارتر سوم با جنب و جوش كمتري آغاز شده و به نظر مي رسيد كه بازيكنان هردو تيم به دليل خستگي،‌ توان ارائه بازي هجومي را نداشتند؛ اما اين مساله تاثيري در تشويق هواداران دو تيم به ويژه تيم مهرام نداشت و آنها به حمايت از تيم مورد علاقه خود ادامه مي دادند.

كوارتر سوم همچنين با توقف زمان بيشتري نسبت به كوارترهاي اول و دوم همراه بود. تيم ذوب آهن با تلاش هاي زيادي كه در كوارتر سوم از خود نشان داد موفق شد اين كوارتر را با نتيجه 19 بر 17 به سود خود به پايان ببرد.

در كوارتر چهارم، ذوب آهن با فشار هرچه بيشتر بر تيم مهرام سعي داشت اين كوارتر را نيز به سود خود پايان دهد و در حالي كه 8 دقيقه از زمان اين كوارتر گذشته بود، مهرام با نتيجه 69 بر 64 همچنان از حريف خود پيش بود. با وجود اينكه ذوب آهن حتي براي دقايقي اختلاف را به 2 امتياز رساند،‌اما بازهم مهرامي ها توانستند برتري خود را حفظ كنند.

در حالي كه 3 دقيقه و 45 ثانيه تا پايان كوارتر چهارم زمان باقي مانده بود، مهرام توانست نتيجه 78 بر 69 را به سود خود ثبت كند.

در ادامه، ذوب آهن بازهم اختلاف را كمتر كرده و نتيجه را به 76-78 تغيير داد، اما محمد صمد نيكخواه بهرامي با پرتاب هاي خود بازهم اختلاف را بيشتر كرد. 2 دقيقه مانده به پايان كوارتر چهارم، هيجان به اوج خود رسيده بود و مهرام با نتيجه 80 بر 79 و با حداقل اختلاف همچنان از حريف اصفهاني پيش بود.

با وجود اينكه در ادامه كار، ذوب آهن توانست با يك پرتاب 3 امتيازي از حريف پيش بيفتد، مهرام بازهم توانست به برتري دست پيدا كند؛ اما ذوب آهن دست از تلاش برنداشته و در عين ناباوري نتيجه بازي را 85 بر 83 به سود خود تغيير داد.

تنها يك دقيقه تا پايان، زمان باقي بود و هر دو تيم همه تلاش خود را براي پيروزي در اين ديدار مي كردند. در حالي كه تنها 30 ثانيه به پايان كوارتر چهارم زمان باقي بود، نتيجه بازي 86 بر 85 به سود مهرام دنبال مي شد و هواداران اين تيم پيش از پيش به تشويق و جنب و جوش مي پرداختند.

مهرام در ادامه بازهم موفق به كسب امتياز شد تا تلاش هاي ذوب آهن بي نتيجه باشد. تيم مهرام در فاصله تنها 15 ثانيه تا پايان،‌ با حساب 88 بر 85 از حريف پيش بود. دو تيم پس از يك دقيقه استراحت كار را دنبال كردند و اينگونه به نظر مي رسيد كه مهرامي ها سعي در حفظ بازي خواهند داشت، اما اين تيم باز هم توسط گارد راس آمريكايي خود موفق به كسب امتياز شد.

تيم اصفهاني هم توانست روي ضربه پنالتي امتياز بدست آورده و 6 ثانيه مانده به پايان، نتيجه بازي 89 بر 87 به سود مهرام دنبال مي شد. با وجود اينكه تنها 6 ثانيه تا پايان بازي زمان باقي مانده بود، اما هر يك از تيم ها به دو امتياز ديگر دست پيدا كردند.

محمد صمد نيكخواه بهرامي در فاصله 2 ثانيه اي تا پايان بازي موفق شد يكي از دو پنالتي خود را وارد سبد كند تا خيال هواداران مهرام آسوده شده و بازي با نتيجه 91 بر 89 به سود مهرام به پايان رسيد.

نتايج ساير ديدارهاي روز دوشنبه:

*آرارات 87 - دانشگاه آزاد اسلامي 93

*شهرداري گرگان 101 - هيات بسكتبال خراسات رضوي 86

*هيات بسكتبال شهركرد 73- تراكتورساري كردستان 83

*هيات بسكتبال لنگرود 87 - بيم مازندران 74

هم اكنون در جدول رده بندي، پتروشيمي بندرامام با 43 امتياز صدرنشين است و تيم هاي صبامهر و مهرام به دليل تفاضل گل كمتر در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن