تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817118191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور گردشگران خارجي نشان از وجود امنيت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حضور گردشگران خارجي نشان از وجود امنيت است
ساري - معاون سياسي امنيتي استاندار و رييس ستاد تسهيلات سفر مازندران با بيان اينكه استقبال گردشگران خارجي نمونه‌اي از بالندگي كشور ايران اسلامي در مقوله امنيت است ، گفت: ورود و خروج گردشگر به كشور نشان از امنيت خوب ايران در بين كشورهاي منطقه است.


به گزارش خبرنگار ايرنا "جواد قناعت" دوشنبه شب در جلسه ستاد گردشگري مازندران باتاكيد بر آرامش موجود جامعه برخي افراد را كه تلاش مي كنند فضاي كشور را ملتهب نشان دهند مورد انتقاد قرار داد .
وي اظهار داشت: حركت توفنده انقلاب براي شكوفايي جهاني آغاز شده است و به‌همين علت مقام معظم رهبري از دهه چهارم انقلاب به نام دهه شكوفايي ياد كردند.
رييس ستاد تسهيلات سفر استان در اين جلسه از مديران مرتبط با تسهيلات سفر خواست تا در ايام نوروز در هر حال در دسترس و آماده باشند .
قناعت تصريح كرد: ستاد تسهيلات استان مازندران به صورت رسمي از 24 اسفندماه آغاز به كار مي كند و تا 15 فروردين ماه سال اينده به فعاليت خود ادامه مي دهد .
وي با اشاره به الزام معرفي مسئول ستاد شهرستان به ستاد استاني افزود: برقراري ارتباط جدي موثر با اعضاي ستاد استاني در سازمان گردشگري در افزايش خدمات‌رساني به گردشگران موثر است.
قناعت خواستار توجه به امور فرهنگي مرتبط با تسهيلات سفر در استان مازندران شد وتصريح كرد: برخي از مديران به امور فرهنگي كم‌توجهي دارند كه اين رويه بايد اصلاح شود.
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران با اشاره به تاكيد رئيس جمهور مبني بر واگذاري مجتمع دولتي در سواحل به عموم مردم گفت: 50 ويلاي دولتي مازندران در اختيار مسافران نوروزي قرار مي‌گيرد.
"رحمت‌عباس‌نژاد" تصريح كرد: پارسال در ايام عيد هفت و نيم ميليون مسافر به‌صورت اسكاني و گذري وارد مازندران شدند واين استان دومين استان كشور از نظر ميزان پذيرش مسافر و گردشگر است.
وي از آمادگي آموزش و پرورش استان براي اسكان فرهنگيان خبر داد و خاطر نشان كرد: براي اين كار اموزش و پرورش استان مازندران تعداد زيادي از مدراس را آماده اسكان كرده است.
عباس‌نژاد با تاكيد بر امكان استفاده از امكانات دولتي در سواحل با دستور رئيس جمهور براي كاربري عمومي در زمان سفر تصريح كرد: 24 هزار تخت كه در گذشته در اختيار دولت بود در نوروز امسال در اختيار گردشگران قرار مي‌گيرد.
وي از شناسايي و آماده ارائه خدمات 12 هزار ويلا و خانه خصوصي در استان خبر داد و خاطر نشان كرد: از سال گذشته چهار هزار و 500 واحد ويلايي خصوصي براي ارائه خدمات گردشگري شناسايي شد.
وي با بيان اينكه در سراسر استان 105 هزار تخت آماده اسكان گردشگران نوروزي است، گفت: همكاري سازمان گردشگري و شركت سرمايه‌گذاري اين سازمان براي فعال‌تر شدن سفركارت ضروري است .
وي تصريح كرد: تاكنون از 700 مورد اماكن اقامتي استان، 160 مورد آن مجهز به خدمات سفر كارت شدند.
وي بيان داشت: از مجموع دو ميليون و 400 هزار سفر كارتي كه در كشور صادر شده است، 150 هزار سفر كارت مربوط به مازندران بوده است.
وي با اشاره به تاكيد سازماني نظارت بر اماكن اقامتي در پيك سفر از آغاز فعاليت‌هاي نظارتي سازمان گردشگري براي ارائه خدماتن مطلوب‌تر خبر داد و گفت: تاكنون 60 مكان در نتيجه گزارش‌هاي ناظران سازماني تعطيل شده است .
به گزارش خبرنگار ايرنا فرماندار ساري نيز در سخناني اعلام كرد: از آنجاييكه امكانات براي شنا كردن مهيا نيست در ايام نوروز شناكردن در سواحل مازندران ممنوع است.
" محسن زارعي " همچنين تاكيد كرد: امكانات حاشيه دريا براي ارائه خدمت به گردشگران دريا كامل نيست و به مسافران توصيه مي شود تا از شنا در دريا به ‌شدت پرهيز كنند.
رييس كميته بهداشت و درمان ستاد تسهيلات سفر استان مازندران نيز در اين جلسه از آمادگي 30 بيمارستان دولتي و خصوصي استان براي خدمات‌رساني بهداشت به گردشگران خبر داد و اظهار داشت: مديريت درمان تأمين اجتماعي استان نيز براي ارائه خدمت پزشكي به مسافران اعلام آمادگي كرد.
" سيد‌حبيب كاظمي " با اشاره به فعاليت 60 مركز درماني شبانه‌روزي، 70 پايگاه جاده‌اي و 28 پايگاه شهري براي ايام نوروزي گفت: پنج ايستگاه سلامت نيز در تعطيلات نوروزي آماده پذيرايي از گرشگران است.
وي از تشكيل ستاد دائمي بهداشت در دانشگاه علوم پزشكي خبر داد و افزود: فرآورده‌هاي خوني مورد نياز نيز براي مصرف احتمالي آماده شده است.
"محمد اسماعيل امامزاده "مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران نيز با بيان اينكه مازندران در فعاليت‌هاي فرهنگي ستاد تسهيلات در سال گذشته رتبه نخست را كسب كرد اظهار داشت: مراكز فرهنگي از جمله مساجد و امامزاده‌ها براي پذيرش گردشگران آماده است.
استان مازندران سالانه پذيراي حدود 15ميليون گردشگر است كه افزون بر 150 هزار نفر از آنان خارجي اند. ك/2
2583/402/506

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن