تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816991609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي: 9 دي شاخصي براي محك ملت، جريانات سياسي و اشخاص مدعي شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي: 9 دي شاخصي براي محك ملت، جريانات سياسي و اشخاص مدعي شد
جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت سالروز يوم الله نهم دي با صدور بيانيه اي تاكيد كرد: 9 دي 88 مبنا و شاخصي شد و تمام جريانات سياسي و شخصيت­هاي مدعي و ملت بزرگ ايران محك خوردند.


به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، متن كامل بيانيه جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت سالروز يوم الله نهم دي به شرح زير است:

«يوم الله» روز خدا است روزي است كه ابعادي از عظمت، قدرت و هدايت الهي درآن تجلي مي­يابد . انقلاب اسلامي ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تجلي­گاه يوم­الله­هاي بزرگ و فراواني است كه شناخت و بازخواني آنها، هر انسان آزاده و منصفي را مجذوب خود مينمايد. يوم­الله 9دي ماه 1388 نقطه عطفي در روند انقلاب اسلامي و نقطه پاياني بر سهمگين­ترين و پيچيده­ترين جنگ نرم نظام­سلطه و استكبار جهاني و ازناب و دنباله­هاي داخلي آنان عليه موجوديت و اركان اساسي نظام بشمار مي­رود. فتنه براندازانه 88 كه در قالب شعارهاي ظاهرفريب، لكن در وابستگي كامل به دشمنان نظام و انقلاب از سالهاي بعد از پيروزي اصولگرايان معتقد به ولايت و گفتمان انقلاب اسلامي، حتي قبل از انتخابات رياست جمهوري نهم، طراحي و آماده اجرا شده بود زماني عملي شد كه ملت بزرگ ايران با حضوري شكوهمندو حداكثري با بيش از 85 درصدي حضور دارندگان حق راي، كم­نظيرترين حماسه حضور بعد از رفراندوم جمهوري اسلامي ايران به نمايش گذاشت حماسه­اي كه مي­توانست منافع اجتماعي، سياسي، امنيتي و اقتصادي بسياري را به ارمغان آورد لكن با ايجاد و گسترش فتنه، شيريني اين رخداد بزرگ بر كام ملت بزرگ ايران ننشست. گستاخي و بي­پروايي برنامه­ريزان نظام­سلطه و فتنه­گران حقير و ذليل آنها اعم از سران داخلي فتنه و يا جريانات و اشخاص هماهنگ و يا فريب­خورده تا جايي تجري يافت كه حرمت و حريم عاشوراي حسيني و عاشوراييان را مورد هتاكي و بي­حرمتي قراردادند.

بر اين اساس در بازخواني و تحليل از حماسه 9 دي ماه، قبل از هرگونه سطحي­نگري و اظهارات شعارگونه، بنا به تاكيدات و فرمايشات مقام معظم رهبري، محورهاي مهمي به شرح زير را بايد موردتوجه قرار داد:

1) توجه به لايه­هاي عميق پيدايش و ظهور حماسه 9 دي كه بايد به كنشها وحوادث و برنامه­ريزي سالها و ماهها قبل از آن حادثه توجه نمود. در حقيقت آنچه كه بسترساز رخداد 9 دي بوده است نبايد مورد غفلت واقع شود.

2) تاكيد بر رويكرد تبييني و تحليلي و پرهيز از رويكردهاي سطحي­نگر و شعاري

3) تبيين و تحليل ريشه­هاي فتنه 1388 و شيوه­هاي دشمنان انقلاب در تلاش براي براندازي نرم نظام

4) توجه به حضور گسترده مردمي از اقشار مختلف كه از ايمان عميق و ديني حاكم بر دلهاي آنان به ويژه عشق سرشار آنان به محرم و عاشوراي حسيني سرچشمه گرفته است.

5) بهره­مندي نظام از قدرت ملي و حضور مردم براي مديريت آينده انقلاب.

6) تشريح جايگاه و نقش بي­بديل رهبري انقلاب در حراست از اصول و خطوط كلي حركت انقلاب و آرمان­هاي حضرت امام(ره) وآشكارسازي ابعاد فتنه 88 و مديريت بي­نظير آن.

7) تبيين عمق مردمي انقلاب اسلامي ايران و تحليل همه­جانبه ابعاد و اهميت سرمايه اجتماعي ناشي از بعد برجسته و عظيم مردمي بودن نظام با تاكيد بر بصيرت­افزايي و تقويت اعتماد ملي وحضور بموقع مردم در عرصه­هاي نياز انقلاب.

8) تشريح جايگاه و نقش برجسته و كم­نظير مردم به عنوان صاحبان و اركان اصلي انقلاب در جلوگيري از انحراف­ها و سازش با دشمنان.

حضورگسترده و به موقع اقشار مختلف مردم در مقابله با توطئه نظام­سلطه و فتنه­گران داخلي قدرت نرم ايران اسلامي در مقابله با جنگ نرم آنان را در رساترين قيام تمام قد مردم با بصيرت و فهيم كشورمان را به به رخ مستكبرين و توطئه­گران داخلي كشاند ونقشه­هاي آنان را نقش برآب كرد.

9 ديماه1388مبنا و شاخص شد كه تمام جريانات سياسي و شخصيت­هاي مدعي و ملت بزرگ ايران محك بخوردند. در اين امتحان بزرگ عده­اي كه دشمنان انقلاب در آنها نفوذ كرده و آنها را همچون ابزاري بي­اراده در اختيار داشتند در هيات و قالب سران فتنه و برخي احزاب و جريانات سياسي منحرف و يا معاند و نيز جماعتي سينه­چاك در پيروي از آنان رهبري مي­نمودند. آنان را بايد خائنان بزرگ به آرمان امام راحل، شهداي گرانقدر، رهبر و ملت بزرگ ايران قلمداد كرد؛ عده­اي بي­بصيرت و گمراه از خواص و اهل سكوت و تزوير هم در اين رخداد بزرگ رسوا شدند و چهره حق به جانب گرفتن و سياست بر ميخ و نعل­زدن و در نهايت آب به آسياب دشمن ريختن آنان در پيشگاه ملت بزرگ و با بصيرت ايران اسلامي آشكار گرديد و به اندازه طول تاريخ انقلاب­اسلامي نقاب از چهره آنان برگرفته شد و مايه عبرت نسل جوان وآينده­ساز گرديدند.

در اين ميان ملت بزرگ و باوفاي ايران اسلامي با حضور شكوهمند و بي­نظير خود نيز بار ديگر از اين محك و فتنه بزرگ سربلند و پيروز بيرون آمد تا همچون سراجي منير، روشني­بخش راه پويندگان صراط حقيقت گردد.

اكنون در سالروز 9 دي روز حماسه تاريخي ملت بزرگ و حسيني ايران اسلامي، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با تاسي به منويات و فرمايشات مقام معظم رهبري و با احترام به ساحت ارجمند ملت بزرگ ايران ضمن يادآوري عبرت آموز حوادث تلخ قبل از حماسه نهم دي 1388 كه طي آن نظام سلطه و فتنه­گران مي­خواستند مردمسالاري ديني در ايران اسلامي را زير سوال ببرند درهم­افزايي با استكبار جهاني مسبب ريخته شدن خون افرادي بيگناه و مخدوش جلوه دادن چهره و جايگاه نظام بويژه در سطح بين­المللي گرديدند. به راي وحضور پرشكوه مردم بي­حرمتي كردند وفرصت­هاي گسترده­اي را در روند بالندگي شكوفايي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور و جامعه سبب شدند با قانون­شكني وعدم تمكين از قانون، مرزها و خطوط قرمز قانوني و حقوقي نظام و مردم را زير پا گذاشتند و سرانجام با آشكار كردن باطن و منويات خبيث خود با بي­حرمتي به شعار و حريمهاي ارزشي و اعتقادي مردم در روز عاشوراي حسيني به نبرد وجنگ سخت و نرم با گفتمان انقلاب اسلامي وارزشهاي الهي آن برخاستند.

لكن مديريت باصلابت و هوشمندانه رهبري فرزانه انقلاب حضرت آيت­الله­العظمي­امام­خامنه­اي و لبيك جانانه مردم فهيم و بابصيرت در حساسترين لحظات، همه بافته­هاي دشمنان انقلاب اعم از نظام­سلطه و سران خائن فتنه­گر و جريانات سياسي برانداز نظام و توطئه شخصيت­هاي اهل سكوت و يا بازيگر در ميدان دشمنان را پنبه كرد. ضمن تاكيد بر ضرورت مستمر جريان شناسي و دشمن­شناسي در آستانه رخدادهاي مهم پيشروي مانند انتخابات مجلس نهم در محضر خداوندسبحان بارديگر همچون قطره­اي از اقيانوس بيكران مردم بزرگوار ايران اسلامي بر پاسداري از آرمان امام و شهداء و تجديد ميثاق با منويات وشاخص و معيارهاي مقام معظم رهبري ضمن هشدار جدي به دشنمان قسم خورده نظام و انقلاب و فريب­خوردگان داخلي از مسئولين قوه قضائيه خواستاريم كه با مجازات سران فتنه­گر و انحراف و نيز برخورد بدون اغماض با عوامل فشارهاي مالي و اقتصادي اخير عملا از دستاوردهاي يوم الله نهم­دي­ماه صيانت و حفاظت نمايند. از دستگاههاي فرهنگي و اجتماعي نيز مي­خواهيم مباحث تبييني و تحليلي يوم­الله 9 دي را با سرعت و دقت و با محتواي راهگشا تهيه و در اختيار مردم خاصه جوانان در ايران و ديگر كشورهاي اسلامي قرار دهند.

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن