تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817025714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه‎هاي جعبه جادويي/پوشش انتخابات مجلس در دوربين هفت/ پخش مستندي از ويم وندرس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تازه‎هاي جعبه جادويي/پوشش انتخابات مجلس در "دوربين هفت"/ پخش مستندي از ويم وندرس
پوشش انتخابات مجلس در "دوربين هفت"/ پخش مستندي از ويم وندرس
پخش مجموعه‎هاي "راه شيري"، "راه امين"، "اسلام در فضاي مجازي"، "دُردَري"، دريافت جايزه از جشنواره فيلم زنان حراره، پخش مستندي از ويم وندرس و پوشش انتخابات مجلس در "دوربين هفت" از تازه‌ترين اخبار تلويزيون است.

به گزارش خبرگزاري مهر، احسان نيلي به عنوان مدير جديد گروه كودك و نوجوان شبكه قرآن و معارف سيما و محسن كلاهدوز به سمت مدير جديد پخش اين شبكه معرفي شدند.

- مجموعه داستاني "راه شيري" از ششم دي ماه به روي آنتن سيماي اردوي شبكه جهاني سحر رفت. ترجمه اين مجموعه 28 قسمتي را حسين ذكي و مديريت دوبله آن را امير فرح خواه در سيماي اردوي شبكه سحر برعهده داشته و هنرمنداني همچون اظفر كاظمي، عباس راشد، فائزه زيدي، ناهيد انوري، حسن زيدي، عظيم رضوي، حسن عباس زيدي، سيد حسن زيدي، زهرا زيدي، انسيه دراني و شايسته دراني در دوبله آن حضور داشته‌اند.

اين مجموعه به كارگرداني و نويسندگي محمدعلي رسولي به بررسي زندگي نامه 9 نفر از شخصيت‌هاي برجسته علمي و فرهنگي ايران شامل حافظ، سعدي، زكرياي رازي، شهريار، مولوي، ابوريحان بيروني، سيد حسن مدرس، شيخ بهايي و شهاب الدين سهروردي مي‌پردازد و رضا كاشي، حسين احمدخاني و سارا توكليان از جمله بازيگران آن هستند.

"راه شيري" در 28 قسمت 20 دقيقه‎اي براي گروه سني كودك و نوجوان تهيه شده است.

جايگاه ولي فقيه در "راه امين"

- "راه امين" به تهيه كنندگي سيد مهدي قريشي مستندي روايي سياسي است كه به موضوع پيوند عميق مردم و رهبري در خلق حماسه 9 دي سال 1388 مي‌پردازد. اين مستند در پنج قسمت 20 دقيقه‎اي توليد شده و از چهارشنبه هفت دي روي آنتن شبكه خبر رفته است.

اين مستند روايي، حكايت چند دانشجوي رشته فيلم سازي است كه در يك گردش تفريحي، سوژه تحقيق دانشگاهي خود را مي‎يابند و تصميم به توليد مستندي در خصوص ولايت فقيه مي‎گيرند.

پيشينه تاريخي و جايگاه ولايت فقيه در فقه سياسي، اهميت ولايت فقيه در ساختار حكومتي جمهوري اسلامي، نقش رهبري در هدايت و اداره نظام اسلامي و نيز مديريت بي نظير رهبري در اداره بحران‌ها و خنثي سازي توطئه‎ها و فتنه‎ها به خصوص فتنه سال 88، از جمله محورها و موضوعاتي است كه در سلسله مباحث كارشناسي اين مستند مورد بررسي قرار مي‎گيرد و مخاطب را به اهميت و نقش راهبري ولايت فقيه در نظام اسلامي آگاه مي‌سازد.

ديدار خواهران بسيج رسانه ملي با خانواده شهيده افضل

- شهيده نسرين افضل از شهداي شاخص سازمان بسيج مستضعفين در سال 90 و نماد عفاف و جهاد زن مسلمان ايراني است كه به دست منافقان كوردل در كردستان به شهادت رسيده است.

خواهران بسيجي رسانه ملي در ديدار صميمي با همسر و خواهر شهيده نسرين افضل حضور داشتند و اين شهيد والامقام را نماد بصيرت ملت انقلابي يافتند كه از سن جواني با روحي سرشار از پيوستگي به درگاه احديت با حضور مؤثر در كميته امداد سپاه و جهاد سازندگي با خدمت به محرومان روستايي، بيشترين قرب به پروردگار را براي خود كسب مي‌كرد.

بهترين تصويربرداري فيلم زنان حراره از آن "پريشاني" شد

- فيلم ويدئويي "پريشاني" به كارگرداني علي توكل نيا كه در جشنواره بين المللي فيلم زنان حراره حضور داشت موفق شد جايزه بهترين تصويربرداري را از آن خود كند. اين تله فيلم در ژانر وحشت و درام روانشناسانه روايت داستان زندگي زني است كه به خاطر بيماري‎اش، به خانه‌اي در حاشيه شهر نقل مكان مي‎كند، ولي در آن خانه اتفاقاتي مي‌افتد كه مسير زندگي او را تغيير مي‌دهد.

مريلا زارعي، شهراد وثوقي و عسگر قدس از بازيگراني هستند كه مقابل دوربين حسين ملكي به ايفاي نقش پرداختند. در جشنواره حراره فيلم‌هائي به كارگرداني زنان فيلمساز يا با موضوع زن به نمايش و داوري گذاشته شد."پريشاني" از توليدات شبكه چهارم سيماست و اداره كل تأمين برنامه خارجي و رسانه بين الملل عرضه بين المللي آنها را برعهده دارد.

پخش مستندي از ويم وندرس از شبكه مستند

- علاقمندان به پشت صحنه آثار سينمايي جهان و آشنايي با زندگي كارگردانان مطرح سينما، مي‌توانند جمعه اين هفته شاهد مستند سينمايي "نيك" از شبكه مستند سيما باشند.

"نيك" نگاهي به زندگي و تلاش‌هاي نيكلاس ري براي ساخت فيلم‌هايش دارد و به كارگرداني نيكلاس ري و ويم وندرس در سال 1980ساخته شده است.

در اين مستند نيكلاس ري ايده ساختن فيلمي را مطرح مي‌كند. ويم وندرس به تدارك مقدمات ساختن اين فيلم مي‌پردازد. ساختن فيلم اصلي نا فرجام مي‌ماند، اما از فيلمهاي پشت صحنه اوايل آن زندگي نيكلاس ري فيلم مستندي ساخته مي‌شود كه امروز جمعه 9دي، ساعت 16، از شبكه مستند سيما روي آنتن مي‌رود.

- مستند جذاب و علمي "حلقه آتش" با موضوع بررسي نظريه حلقه آتش و تاثير آتشفشان‌هاي حلقه‌اي دنيا در به وجود آمدن و رشد قاره‌ها به روي آنتن شبكه مستند سيما مي‌رود.

"حلقه آتش" با نگاهي به آتشفشان‌هاي اقيانوس آرام ، شيلي ، ايالات متحده امريكا ، ژاپن و فيليپين ، حلقه‌هاي به هم پيوسته اين آتش فشان‌ها را بررسي مي‌كند و تاثيرات آن را بر كره زمين به تصوير مي‌كشد.

اين مستند جذاب كه محصول شركت فيلمسازي IMAX است به كارگرداني جورج كسي و تهيه كنندگي جورج كسي و پل ناورس ساخته شده است و امروز ساعت 17:30 از شبكه مستند سيما روي آنتن مي‌رود.

پخش "اسلام در فضاي مجازي"

- مجموعه برنامه "اسلام در فضاي مجازي" روي آنتن سيماي انگليسي شبكه سحر مي‌رود.

محمد طيب تهيه كننده اين برنامه گفت: مجموعه برنامه تركيبي"اسلام در فضاي مجازي" به كارگرداني سعيد دريادل در 26 قسمت 25 دقيقه‌اي براي سيماي انگليسي شبكه جهاني سحر تهيه شده است.

تهيه كننده "اسلام در فضاي مجازي"، محور اصلي برنامه را انعكاس فعاليت‌هاي فرهنگي و مذهبي مسلمانان سراسر دنيا اعم از ايرانيان مقيم خارج از كشور و مسلمانان شيعه و سني سراسر جهان و همچنين مباحث اسلامي موجود در فضاي مجازي ذكر و هدف از ساخت آن را چنين برشمرد: نمايش، ترويج و آموزش فعاليت‌هاي فرهنگي و مذهبي گوناگون صورت گرفته پيرامون اسلام در فضاي مجازي به جوانان مستعد و گسترش اينگونه فعاليت‌ها و به تبع آن ايجاد اتحاد ميان جوانان مسلمان سراسر جهان كه از توانمندي‎هاي ويژه‌اي در زمينه فعاليت‌هاي فرهنگي و مذهبي مختلف برخوردار هستند، از جمله اهداف اصلي اين برنامه است.

يافتن دُر زبان فارسي در "دُردَري"

- مجموعه مستند "دُردَري" كاري از گروه علمي ،فرهنگي وهنري شبكه خبر به تهيه كنندگي فتح اله حداد است كه از شبكه خبر به روي آنتن مي‌رود.

اين مجموعه در 20 قسمت 13 دقيقه‌اي به شاخصه‌هاي فرهنگي كشور تاجيكستان مي‌پردازد و در صدد يافتن دُر گرانبهاي زبان فارسي در آن كشور وتاثيرات آن بر فرهنگ وهنر آن سرزمين پس از فروپاشي كمونيست وجدا شدن اين كشور از شوروي سابق است.

"دُر دَري" روزهاي دوشنبه وچهارشنبه ساعت 17:45 از شبكه خبر پخش مي‌شود.

- مسابقه تلويزيوني "زوج برتر" به تهيه‌كنندگي حسين باقري با محوريت اصلاح الگوي مصرف روي آنتن شبكه آموزش مي‌رود. باقري اعلام كرد از تاريخ 12 دي ماه ضبط اين مسابقه تلويزيوني در مجموعه فرهنگي- تفريحي دشت بهشت آغاز خواهد شد.

وي افزود: اين مسابقه با همكاري شركت توانير توليد مي‌شود و محوريت اصلي آن اصلاح الگوي مصرف است زوج‌هاي شامل زير 40 سل شامل همسر يا خواهر و برادر مي‌توانند در آن شركت كنند.

انتخابات مجلس در "دوربين هفت"

- تهيه‌كننده برنامه مستند گزارشي "دوربين هفت" شبكه آموزش از پوشش ويژه انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين برنامه خبر داد.

محمد خدادي با اعلام مطلب فوق اظهار كرد: همزمان با آغاز ثبت نام انتخابات مجلس شوراي پخش آيتم‌هاي ويژه انتخابات در برنامه "دوربين هفت" آغاز خواهد شد. با توجه به اهميت انتخابات مجلس و نقشي كه تصميمات نمايندگان در زندگي اجتماعي و سياسي مردم كشور ايفا مي‌كند در اين برنامه در آيتم‌هاي مختلف به اين موارد خواهيم پرداخت.

تهيه‌كننده برنامه مستند گزارشي "دوربين هفت" افزود: همچنين بررسي جايگاه مجلس شوراي اسلامي و تاثير تصميمات نمايندگان در زندگي مردم از ديگر مواردي است كه طي گفت‌وگو با مردم،كارشناسان سياسي و نمايندگان مجلس به صورت دوره‌اي و چندين آيتم در هفته به آن خواهيم پرداخت.

برنامه مستند گزارشي "دوربين هفت" روزانه در پنج نوبت به مدت هفت دقيقه روي آنتن شبكه آموزش مي‌رود.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن