تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817026758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در جمع مردم ايلام خبر داد شروع عمليات اجرايي طرح راه آهن ايلام از ماه آينده


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: رئيس جمهور در جمع مردم ايلام خبر داد شروع عمليات اجرايي طرح راه آهن ايلام از ماه آينده
ايلام - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: رئيس‌جمهور در جمع مردم ايلام از شروع عمليات اجرايي طرح راه آهن ايلام از ماه آينده خبر داد.
احمدي نژاد كه در چهارمين سفر هيئت دولت به ايلام در جمع مردم اين شهر سخن مي‌گفت اظهار داشت: ايلام سرزمين عشق، فداكاري، توحيد و مجاهدت در راه خداست.
وي افزود: ديدار با مردم مؤمن، انقلابي و تاريخ ساز ايلام مايه مباهات و افتخار است.
احمدي نژاد ادامه داد: ايلام ميعادگاه زنان و مردان مجاهد، دلاور و مرزبانان غيوري است كه جان و مال آنان با آرمانهاي بلند انقلاب اسلامي، شهيدان، جانبازان و مجاهدان در راه خدا گره خورده است.
وي در ادامه طرح تحول اقتصادي را از مهمترين برنامه‌هاي اقتصادي پس از انقلاب توصيف كرد و اظهار داشت: در صورت عملياتي شدن كامل اين طرح منابع سرشار كشور بصورت عادلانه توزيع و تقسيم خواهد شد.
رئيس جمهور گفت: كاهش وابستگي كشور به واردات انرژي از قبيل بنزين و گازوئيل، حذف قابل توجهي از قاچاق و مديريت سرمايه توسط خود مردم از مهمترين دستاوردهاي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها بوده است.
وي توضيح داد: ما كشور ثروتمندي هستيم، اما اين ثروت بايد عادلانه در كشور توزيع شود ولازمه آن اين است كه طرح‌هاي تحول اقتصادي يكي پس از ديگري اجرا شود، قانون ماليات به درستي اجرايي گردد. نبايد به شكلي باشد كه يك كارمند با حقوق كم همان ابتدا مالياتش را پرداخت كند، اما فردي كه در سال 10 ميليارد تومان سود مي‌برد، به اندازه همان كارگر يا كارمند نيز ماليات نپردازد. اگر او ماليات را بپردازد، در كشور فقر و بيكاري باقي نمي‌ماند.
وي تاكيد كرد: ما درحال برنامه ريزي هستيم تا گام دوم هدفمندي يارانه‌ها را اجرايي نيم. در گام هدفمندي يارانه‌ها را اجرايي كنيم. در گام اول عده‌اي مخالف بودند تا روز آخر تبليغات منفي، كارشكني و دروغ پراكني كردند تا ملت را از اصلاحات اساسي و اجراي عدالت مايوس كنند. امروز نيز برخي حرف‌هاي نادرست و غيرعالمانه مي‌زنند. ما بايد مراحل طرح هدفمندي را به سرعت انجام دهيم، بايد ثروت ملت در جيب ملت باشد. هركس حق خود را داشته باشد و خود تصميم بگيرد چه كند. عده‌اي دوباره شروع به سنگ‌اندازي، مقابله و كارشكني كردند.
احمدي نژاد اضافه كرد: يارانه‌ها حق ملت است و بايد در جيب آنها باشد. هركس هرگونه تشخيص مي‌دهد آن را خرج كند. مرحله دوم اين طرح با كمك ملت و همراهي الهي آنها انجام مي‌شود كه يك گام به سمت عدالت و افتخار براي ملت محسوب مي‌شود. البته در گام دوم برنامه‌هايي داريم، جامعه را 10 قسمت كرده‌ايم كه از نظر درآمدي دهك اول كمترين درآمد را دارد، بر روي دهك‌هاي مختلف برنامه‌ريزي كرده ايم.
رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم ايلام با دعوت از اقشار مرفه براي انصراف از دريافت يارانه‌ها گفت: اجازه دهيد اين پول در طبقات درآمدي پايين‌تر توزيع شود و اگر دو دهك انصراف دهند، كمك زيادي به عدالت مي‌كند. تا اين پول به كساني كه نيازمند هستند، برسد.
رئيس جمهور همچنين با اشاره به اين كه در دور سوم سفر هيات دولت به استان ايلام 228 پروژه كه شامل 1215 پروژه به تصويب رسيده بود، افزود: تاكنون 114 مصوبه عملياتي شده و 74 مصوبه دردست اقدام است و در مورد 50 مصوبه يعني 318 پروژه هنوز كاري انجام نشده است كه در جلسه دولت موانع اجرايي نشدن آنها بررسي خواهد شد.
احمدي نژاد همچنين از شروع عمليات اجرايي پروژه راه‌آهن ايلام از ماه آينده خبر داد.
رئيس جمهور همچنين بعد از ظهر ديروز در اجتماع مردم شهرستان ملك شاهي استان ايلام اصلي‌ترين وظيفه ملت ايران را ساختن و آباداني كشور عنوان كرد و گفت: امروز بايد همه دست به دست هم براساس عدالت ايران را بسازيم و هر جا كه در گذشته بهره كمتري از منابع و طرح‌هاي عمراني و توسعه‌اي دولت داشته است امروز بايد بيشتر مورد توجه قرار گرفته و طرح‌هاي بيشتري در آنجا اجرا شود.
رئيس جمهور اولويت ديگر كشور را ايجاد اشتغال و رفع بيكاري دانست و اظهار داشت: همه بايد دست در دست يكديگر در يك قيام عمومي براي ايجاد اشتغال و ريشه كني بيكاري از سراسر ايران اقدام كنيم.
وي در ادامه با اشاره به اينكه در سه سفر قبلي هيات دولت به استان ايلام در مجموع 107 پروژه براي شهرستان ملك شاهي مصوب شده است، تصريح كرد: از اين تعداد 39 پروژه به صورت كامل اجرايي شده، 37 پروژه دردست اجراست و براي 31 پروژه هم كاري انجام نشده است كه در جلسه استاني هيات دولت موانع و مشكلات پيش روي طرح‌هاي نيمه تمام يا اجرا نشده برطرف خواهد شد تا به فضل الهي همه قول‌هايي كه اين دولت به مردم داده است، تا قبل از پايان عمر دولت دهم اجرايي شود.

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن