تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816894360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي مقابل انتقادها عليه من ايستاد شريفات: آقافرهاد كارهايي مي‌كرد كه برادر براي برادر نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مظلومي مقابل انتقادها عليه من ايستاد شريفات: آقافرهاد كارهايي مي‌كرد كه برادر براي برادر نمي‌كند
روزهاي خوش شريفات با كاپيتان فرهاد مجيدي به پايان رسيد! دوباره فرهاد به استقلال برمي‌گردد تا شريفات بار ديگر بازوبند كاپيتاني را از دست مجيدي بگيرد و بر بازوي خود ببندد؟!
آينده فرهاد بسيار مبهم جلوه مي‌كند و بعيد نيست او را ديگر در استقلال نبينيم هرچند كه پيغام داده بود: «خرداد سال 91 برمي‌گردم و براي استقلال بازي مي‌كنم!» گفت و گو با اسماعيل شريفات، بازيكني كه حالا در تيم كهكشاني استقلال نامي براي خود دست و پا كرده حول همين محور است. او زمان حضور مجيدي در استقلال قول و قرارهاي زيادي با كاپيتان مي‌گذاشت. شايد اگر همين قول و قرارهاي پنهان نبود اسماعيل هيچ‌گاه آنقدر مجاب نمي‌شد كه در دربي 73 دروازه پرسپوليس را باز كند و فرهاد را مجبور كند بار ديگر بازوبند كاپيتاني را به او بسپارد. جوان ناپخته ليگ دهم آرام، آرام در استقلال پخته‌تر مي‌شود. شايد اگر مجيدي بود اسماعيل با سرعت بيشتري به جلو حركت مي‌كرد اما شايد همان نصيحت فرهاد قبل از جدايي بتواند اسماعيل شريفات را همين‌طور پرانگيزه و زياده‌خواه نگه دارد. فرهاد پاي سفر به قطر يك نصيحت بزرگ به شريفات كرده است: «برگشتم دوست دارم به خوبي جايم را در استقلال پر كرده باشي!»

روزها چقدر سريع مي‌گذرد! انگار همين ديروز بود كه از استقلال اهواز به استقلال آمدي.
براي خودم هم خيلي زود گذشته. بله، جدايي از زادگاهم اهواز بسيار دشوار بود. من متعلق به اهواز هستم و هر وقت تنها مي‌شوم خاطرات خوب آن روزها را در ذهنم مرور مي‌كنم. مي‌روم به دوران كودكي، بعد مدرسه و دوستانم و بعد روزهايي كه فوتبال را شروع كردم.
شايد ديگر هيچ‌وقت به اهواز برنگردي و مجبور بشوي در تهران به زندگي ادامه بدهي. تو الان به بازيكن مهمي تبديل شده‌اي؛ به‌خصوص براي استقلال...
خب، آن روز كه از اهواز به تهران آمدم با خودم عهد كردم خيلي پيشرفت كنم. سال اول اين طور نبود. يعني خودم هم درست و حسابي نمي‌خواستم اما امسال همه چيز فرق كرد. اول فصل به خودم گفتم اسماعيل بايد كار را در استقلال بگيري. اينكه مي‌گوييد من بازيكن مهمي شدم را فعلا قبول ندارم چون تا رسيدن به آن بازيكن آرماني راه درازي دارم.
چه شد آن بازيكن كم تاثير سال قبل ناگهان به يك بازيكن اثرگذار تبديل شد. چه كار كردي و چه كار نكردي؟!
يك بازيكن براي اينكه بزرگ بشود به قول شما بايد خيلي كارها بكند و خيلي كارها هم نكند! من ساعت خوابم به موقع است. بعضي وقت‌ها كه فوتبال اروپايي باشد مي‌نشينم و تا 12 نگاه مي‌كنم اما ديگر شب‌ها سعي مي‌كنم زودتر بخوابم. در تمرين‌ها هم هميشه منظم بوده‌ام. اگر از مربيان بپرسيد متوجه مي‌شويد كه تا الان يك جلسه هم غيبت نداشته‌ام و هميشه سروقت به تمرين رفته‌ام.
اين برنامه‌ريزي يك انگيزه بيشتر نمي‌تواند داشته باشد؛ تيم ملي!
بله، دقيقا همين‌طور است. من مي‌خواهم به تيم ملي برگردم. اگر يادتان باشد يك مقطع كوتاه به تيم ملي دعوت شدم اما بعد از آن عوامل گوناگوني دست به دست هم داد تا در تيم ملي نباشم اما الان در خودم مي‌بينم كه دوباره ملي‌پوش بشوم.
كروش ايده‌هايي نو دارد. او به جوان‌ها نگاه ويژه‌اي مي‌كند؛ شايد آرزويت زود برآورده شود.
اگر كروش من را به تيم ملي دعوت كند پاسخ اعتمادش را مي‌دهم. البته نمي‌خواهم زياد درباره تيم ملي حرف بزنم چون ممكن است يك جور تبليغ محسوب بشود. دوست دارم مربيان تيم ملي خودشان من را دعوت كنند. خوب تمرين مي‌كنم و خوب گل مي‌زنم تا به آرزويم برسم.
پست آرماني تو كجا است؟
‌دوست دارم هافبك نفوذي پشت مهاجم باشم. البته در كناره‌ها هم بازي مي‌كنم و لذت مي‌برم. از اين پست هم راضي‌ام. مربيان از من خواسته‌هايي دارند كه بايد به عنوان يك بازيكن آنها را برآورده كنم.
سال قبل انتقادهاي زيادي از تو مي‌شد. رسانه‌ها حتي مي‌نوشتند چرا شريفات بازي مي‌كند اما امسال ديگر نمي‌توان از كنار نام تو گذشت.
من با يكسري از انتقادها موافق نبودم. آنها همين چيزهايي كه شما مي‌گفتيد را مي‌نوشتند و من را خيلي آزار مي‌دادند چون من يك تازه وارد بودم و هنوز با شرايط بازي در استقلال آشنا نشده بودم. مربيان خيلي به من كمك كردند تا از آن وضع و اوضاع بيرون بيايم.
مظلومي خودش يك خوزستاني قديمي است؛ شايد همين موضوع باعث برقراري ارتباط بهتر ميان تو و او شده باشد.
من در پيشرفتي كه تا حالا داشته‌ام مظلومي را خيلي موثر مي‌دانم. اوايل ايشان هم خودش به خاطر اينكه تازه به استقلال آمده بود تحت فشار بود اما وقتي نتايج بهتر شد به من هم بيشتر بازي رسيد. پرويزخان در روزهايي كه روزنامه‌ها عليه من مطلب مي‌نوشتند حمايتم مي‌كرد. او مقابل انتقادها عليه من ايستاد و همين انگيزه شد تا خودم را بالا بكشم. مطمئن باشيد شريفات از اين هم بهتر خواهد شد و نيم‌فصل دوم 7 -6 گل براي استقلال خواهد زد.
حالا كه فرهاد رفته و تو هم اندكي شكل بازي‌ات شبيه او است شايد آرزويت دور از دسترس نباشد.
خب، پر كردن جاي خالي فرهاد مجيدي راحت نيست اما آقا فرهاد يكي از كساني بود كه من را به شدت حمايت مي‌كرد. از وقتي من به استقلال آمدم آقا فرهاد با حرف‌هايش به من روحيه مي‌داد.
اما ديگر او نيست كه به تو روحيه بدهد. از چه كسي مي‌خواهي بازوبند كاپيتاني را بگيري؟
آقافرهاد كاري كرد كه تا آخر عمر در يادم خواهد ماند. من از كسي توقع ندارم بازوبند كاپيتاني را به من بدهد. آقافرهاد براي من چيز ديگري است كه جايش خيلي سخت پر مي‌شود.
تو مي‌داني دليل اصلي رفتن فرهاد مجيدي از استقلال چه بود؟
فرهاد مشكل خانوادگي داشت و براي همين استقلال را ترك كرد. رفتن او براي من سخت است چون دوست داشتم امسال كنار آقا فرهاد جام قهرماني را بالاي سر ببريم. فرهاد مجيدي بازيكني بود كه بيرون ميدان هم كارهاي زيادي براي بازيكنان انجام مي‌داد.
در اين باره چيزهاي زيادي شنيديم اما نمي‌دانيم فرهاد چه كارهايي مي‌كرد؟!
نگويم بهتر است. فرهاد خودش هم دوست نداشت اين مسائل رسانه‌اي بشود. فقط در همين حد بگويم آقا فرهاد كارهايي مي‌كرد كه برادر در حق برادر نمي‌كرد. بگذاريد كارهاي آقا فرهاد در حد همين شنيده‌ها باشد و من چيزي درباره‌اش نگويم.
رفتن او تا چه اندازه به استقلال آسيب وارد مي‌كند؟
گفتم كه سخت است اما ما نبايد اجازه بدهيم رفتن آقا فرهاد تيم را داغان كند. مجيدي يك بازيكن ارزشمند بود و ما بايد دست به دست هم دهيم و جاي آقا فرهاد را پر كنيم تا تيم از راهي كه تا حالا آمده منحرف نشود. همه مردم از اين استقلال انتظار دارند و ما نبايد آنها را از گرفتن جام قهرماني محروم كنيم. الان همه روي استقلال زوم كرده‌اند و نتايج خيلي خوب بوده.

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن