تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817018360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مطالعات براي اين موضوع آغازشد/تاسيس شهري با ماهيت ايراني - اسلامي در دستور كار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مطالعات براي اين موضوع آغازشد/تاسيس شهري با ماهيت "ايراني - اسلامي" در دستور كار
مديرعامل سرمايه گذاري غدير از تشكيل كنسرسيوم بزرگ ساختماني توسط 10 شركت خبر داد و اولين اقدام كنسرسيوم در جهت همكاري با دولت را بررسي تاسيس شهري با ماهيت "ايراني- اسلامي" اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين معماري در نشستي با خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه تشكيل كنسرسيوم 10 شركت بزرگ ساختماني در هفته گذشته خبرداد و گفت: از حدود خردادماه امسال انديشه شكل گيري كنسرسيوم ايجاد شد ودرپي دعوت از اعضاي كميسيون، جلسات مركب از اعضاي كنسرسيوم از اواخر مردادماه امسال آغاز شد.

مديرعامل سرمايه گذاري غدير هدف اساسي از تشكيل كنسرسيوم را همكاري شركتهاي بزرگ ساختماني با ماهيت عمومي در تامين مسكن اقشار مختلف مردم براي كمك به دولت عنوان كرد.

وي تصريح كرد: با تشكيل كنسرسيوم پتانسلهاي ارزشمند 10 شركت بزرگ ساختماني در كنار هم قرار مي گيرد و با تبادل نظر با مراجع رسمي كشور در حوزه مسكن يعني وزارت مسكن و شهرسازي، كميسيون عمران مجلس و در راس آنها دولت، تلاش مي شود كه نيروها و پتانسليهاي آنها در راستاي اهداف دولت براي رفع مشكل مسكن همسو شود.

معماري با بيان اينكه اين كنسرسيوم در اولين گام هدف خود را بر 3 مبنا قرار داده است، اولين آن را همفكري با مراكز تصميم گيري و قانونگذاري كشور براي هرچه بهينه تر شدن و غني تر شدن مصوبات مربوط به حوزه مسكن عنوان و تصريح كرد: هدف دوم همكاري اجرايي و عملي با دولت در جهت هرچه بهتر و سريع تر تحقق اهداف دولت در حوزه مسكن است.

وي هدف سوم را ايجاد يك هم افزايي داخلي در بين 10 شركت براي غني تر شدن اين شركتها عنوان و بيان كرد: بر اساس اين اهداف دو كميته راهبردي و سياست گذاري و كميته فني و تحليلي در دورن كنسرسيوم شكل گرفته است.

مديرعامل سرمايه گذاري غدير، اسامي ديگر اعضاي كنسرسيوم را شركت سرمايه گذاري مسكن وابسته به بانك مسكن، شركت آتيه ساز وابسته به بنياد مستضعفان، شركت ساختاني معلم وابسته به صندوق ذخيره فرهنگيان، شركت عمران تك لار وابسته به بنياد مسكن، شركت عمران اكباتان وابسته به بنياد مسكن، شركت بين المللي توسعه ساختمان وابسته به سازمان تامين اجتماعي لشكري (ساتا)، شركت خانه سازي ايران وابسته به سازمان تامين اجتماعي كشوري، گروه توسعه ساختمان تدبير وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره)، شركت سرمايه گذاري عمران و ساختمان تامين وابسته به شستا و شركت عمران و ساختمان تراز پي ريز وابسته به صندوق بازنشستگي كشوري ذكر كرد.

وي با بيان اينكه كنسرسيوم در قالب اول تفاهم نامه اي كه منعقد كرده تحت عنوان كانون راهبردي ساختماني و زمين ايران (كارسازان) فعاليت خواهد كرد، افزود: اين كنسرسيوم به عنوان اولين گام در جهت اجرا و همكاري با دولت، تاسيس شهري با ماهيت ايراني، اسلامي را در دستور مطالعه اوليه خود قرار داده است.

معماري گفت: اين 10 شركت از نظر كميت حدود 5 درصد ولي از لحاظ كيفي و تاثيرگذاري با ايجاد كنسرسيوم مي توانند نقش اول و تعيين كننده اي در سياستهاي مسكن كشور داشته باشند.

به گفته وي وجود كنسرسيوم مي تواند در جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي ايجاد حوزه هاي گسترده و كلان ساخت و ساز در كشور موثر باشد، كما اينكه يكي از برنامه هاي كنسرسيوم ايجاد بستر مناسب براي سرمايه هاي موجود در داخل و خارج از كشور در ساخت و ساز است.

مديرعامل سرمايه گذاري غديرخاطرنشان كرد: در جايي كه هيئت هاي عالي رتبه ايران و در راس آنها رئيس جمهور حضور مي يابد، ما نيز بايد حضور يابيم تا بتوانيم از فرصتها استفاده كنيم كه اين فرصت هنوز محقق نشده است.

وي با اشاره به اينكه رهبري كنسرسيوم با سرمايه گذاري غدير بوده است، افزود: كنسرسيوم نمي خواهد كه با بخش خصوصي رقابت كند، بلكه هدف آن هدايت بخش خصوصي است تا پلي بين دولت و بخش خصوصي باشد و دولت نيز بايد به چنين نهادي اعتماد كند.
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن