تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819935504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنايات اسرائيل در غزه ياد آور جنايات نازيها در آشويتس است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: جنايات اسرائيل در غزه ياد آور جنايات نازيها در آشويتس است
گزارشگر ويژه سازمان ملل ضمن محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه، اين جنايات را وحشيانه و غير انساني خواند.


به گزارش سرويس بين الملل برنا به نقل از فرانس 24، "ريچارد فالك" گزارشگر ويژه سازمان ملل متحد ضمن محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه، خاطر نشان كرد: اسرائيل در حمله نظامي به مردم غزه، اهدافي غيرقانوني و نامشروع را دنبال كرده است.

گزارشگر ويژه سازمان ملل متحد روز گذشته طي تماس تلفني با روزنامه نگار ژنو در كنفرانس كاليفرنيا اظهار داشت: بدون شك جنايات اسرائيل در غزه كه به مدت سه هفته به طول انجاميد، جناياتي غير انساني و از بدترين نوع جنايات بوده است.

او اين جنايات را ياد آور جنايات ضدبشري نازيها در اردوگاه آدم سوزي آشويتس دانست و افزود: در حال حاضر اسناد و مداركي در نوار غزه وجود دارد كه نشان دهنده نقض حقوق بين الملل و قوانين حقوق بشر از سوي تل آويو دراين منطقه است.

گزارشگر ويژه سازمان ملل همچنين اظهار داشت: در حال حاضر مجمع عمومي سازمان ملل متحد با توجه به مسئوليتي كه بر عهده دارد، مي تواند گروهي را براي تحقيق و بررسي جنايات جنگي اسرائيل در نوار غزه به اين منطقه فرستاده و اين جنايات را بررسي نمايد.

وي افزود: در شرايطي كه اسرائيل يك كشور اشغالگر محسوب مي شود، وظيفه دارد تمامي حقوق مردم غزه را تامين كند، اين درحالي است كه تل آويو با محاصره نوار غزه از ارسال غذا، آب آشاميدني و كمك هاي بشردوستانه به اين منطقه نيز خودداري مي كند.

"ريچارد فالك" ضمن تاكيد بر بازگشايي مرزهاي نوار غزه اظهار داشت: اسرائيل با گشايش مرزهاي غزه بايد اجازه دهد كمك هاي بشردوستانه به اين منطقه وارد شده و كودكان، زنان و ديگر مجروحان جنگي جهت مداوا به كشورهاي ديگر منتقل شوند.
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن