تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816867268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
تاج: هدف فدراسيون، تحريم برنامه 90 نيست
نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال با تأكيد بر اينكه هدف فدراسيون فوتبال تحريم برنامه 90 نيست، گفت: انتقادهاي خود را نسبت به اين برنامه به مسؤولان صدا و سيما منتقل كرده ايم، اما به هيچ وجه كم رونق شدن اين برنامه را به نفع فوتبال نمي دانيم.مهدي تاج افزود: برنامه تلويزيوني 90 برنامه اي پربيننده، وزن دار و داراي اعتباري خاص است كه به هيچ وجه ديدگاه فدراسيون تحريم يا برخورد حذفي با اين برنامه نبوده و نيست، بلكه ما خواهان تغيير و اصلاح رويه اين برنامه هستيم و اين موضوع را در مناسباتي كه با مسؤولان شبكه سوم سيما داشته ايم به آنها منتقل كرده ايم.
رئيس كميته تيمهاي ملي فدراسيون فوتبال با اشاره به تأثيرگذاري و نقش اصلاحي برنامه 90 در بهبود وضعيت فوتبال كشور اظهار داشت: طرح مسائل داوري و استفاده از كارشناسان خبره يكي از عواملي بوده كه اشتباهات داوري را به حداقل رسانده است و اين تأثير اصلاحي از سوي يك برنامه تلويزيوني قابل انكار نيست، اما طرح موضوعات مديريتي فدراسيون درمسابقه نظرسنجي و تعيين تكليف كردن براي مجموعه مديريتي فدراسيون در چارچوب يك برنامه تلويزيوني و حوزه اختيارات آن نيست.وي پرداختن برنامه 90 به موضوعات و برنامه هاي داخلي فدراسيون را دخالت در امور فدراسيون عنوان كرد و اظهار داشت: مباحث و موضوعات اجرايي و عملياتي فدراسيون فوتبال به حيطه اختيارات و چارچوب وظايف ذاتي آن بازمي گردد و نبايد مورد سوء تعبير و يا چالشهاي تخريبي قرار گيرد.

مظلومي: دوست ندارم پيرواني از پرسپوليس برود
سرمربي مس كرمان در آستانه ديدار اين تيم برابر پرسپوليس گفت: تيم پرسپوليس در چند بازي گذشته با سيستم 1-3-2-4 بازي كرده و بر بازي مستقيم و ارسال پاسهاي بلند به پشت مدافعان تأكيد دارد و اين، همان سبك بازي افشين قطبي سرمربي پيشين اين تيم است.
پرويز مظلومي افزود: من با سيستم پرسپوليس آشنا هستم. البته اميدوارم با شكست احتمالي پرسپوليس، افشين پيرواني سرمربي اين تيم كه از مربيان جوان كشور است، جاي خود را به مربي ديگري ندهد، زيرا معتقدم بايد به مربيان جوان كشور فرصت بيشتري داد.

شعار عليه فدراسيون فوتبال
تمرينات تيم استقلال ديروز در ورزشگاه دستگردي برگزار شد.در اين تمرين هواداران آبي هاي پايتخت عليه فدراسيون فوتبال شعار دادند و از فردوسي پور به عنوان فردي كه حرف حق را مي گويد، ياد كردند. آنها همچنين خداداد عزيزي را به همين دليل تشويق كردند.

برنامه هفته بيست و چهارم ليگ برتر
از سوي سازمان ليگ برتر برنامه هفته بيست و چهارم اين رقابتها به شرح زير اعلام شد:
جمعه - 11/11/87
* ملوان بندر انزلي - پيكان
* ابومسلم مشهد - فولاد خوزستان
* راه آهن شهرري - داماش گيلان
شنبه - 12/11/87
* استقلال اهواز- استقلال تهران
* صباي قم - مقاومت سپاسي
* پاس همدان - مس كرمان
* برق شيراز - سايپا كرج
* سپاهان - ذوب آهن
* پرسپوليس - پيام

6 داور ايراني در فهرست نخبگان AFC
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال اعلام كرد: 6 داور ايراني در فهرست اليت كنفدراسيون آسيا در سال 2009 قرار گرفتند و سال 2010 اين تعداد به هفت داور خواهد رسيد.
مسعود عنايت در گفتگو با شبكه خبر درباره اجلاس مالزي و حضور خود در كلاسهاي اين دوره گفت: انتخاب داوران (اليت) نخبه آسيا در اين سمينار بسيار مهم بود و در اين آزمون، سعيد مظفري زاده، فغاني و جهانبازي با قبولي به عضويت داوران اليت آسيا درآمدند و مسعود مرادي هم موفق شد با قبولي در آزمون، عضويت خود را تمديد كند.
وي افزود: امروز (ديروز) هم هدايت ا... ممبيني و محسن تركي در امتحان شركت خواهند كرد تا عضويت آنها در داوران اليت آسيا تمديد شود.

حنطه: اگر از ابتدا سرمربي بودم ابومسلم مدعي قهرماني بود!
سرمربي ابومسلم گفت: اگر از ابتداي فصل سرمربي بودم، اكنون ابومسلم يكي از مدعيان قهرماني در ليگ برتر محسوب مي شد.
علي حنطه در گفتگو با فارس اظهار داشت: كادر فني تيم ابومسلم، يعني هادي برگي زر، ناصر حجازي و اميرحسين پيرواني از 19 ديدار فقط 16 امتياز كسب كردند و من در سه مسابقه 9 امتياز براي ابومسلم گرفتم. اگر از ابتداي فصل در ابومسلم سرمربي بودم، اين تيم اكنون يكي از سه تيم بالاي جدول بود و در كورس قهرماني قرار داشت.
وي در مورد اينكه رمز موفقيتش در ابومسلم چيست، گفت: فقط صداقت. مربيان گذشته فقط به بازيكنان وعده مي دادند كه هيچ كدام از اين قولها عملي نشد، به همين دليل بازيكنان نسبت به آنها بي اعتماد شدند، اما مربيان و بازيكنان امروز يك دل و صميمي هستند.

هدايتي: حاضرم يك تا 100 درصد سهام پرسپوليس را بخرم
رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با واگذاري اين باشگاه به وزارت صنايع مخالفم و حاضرم خودم يك تا 100 درصد سهام پرسپوليس را بخرم.
حسين هدايتي اظهار داشت: تا اين لحظه فقط به خاطر رفاه باشگاه و رفع مشكلات مالي بر حسب وظيفه و به خاطر عشق و علاقه به مردم در اين تيم بوده ام و كوچكترين دخالتي در مسائل فني نداشته ام.
وي يادآور شد: تا روزي كه بتوانم در خدمت اين تيم خواهم بود. باز هم مي گويم اگر مسؤولان قصد دارند اين تيم را به بخش خصوصي بدهند حاضرم يك تا صد در صد سهام پرسپوليس را به قيمت بالا بخرم، چون عاشق پرسپوليس هستم.
وي افزود: طبق اساسنامه فيفا، فوتبال بايد رو به خصوصي سازي آورد و من هم آماده ام اين كار را انجام دهم، اما اگر صلاح نيست اين كار انجام شود، به عنوان سرباز مي مانم.هدايتي تصريح كرد: با واگذاري پرسپوليس به وزارت صنايع مخالفم. پرسپوليس با اين انتقال دچار مشكل مي شود و تجربه ثابت كرده اين كار نتيجه خوبي به دنبال ندارد.
 پنجشنبه 3 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن