تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817120849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس قوه قضائيه خواستار تشكيل اجلاس مشترك كشورهاي اسلامي براي محاكمه رژيم صهيونيستي شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رئيس قوه قضائيه خواستار تشكيل اجلاس مشترك كشورهاي اسلامي براي محاكمه رژيم صهيونيستي شد
خبرگزاري آريا- رئيس قوه قضاييه خواستار تشكيل اجلاس مشترك حقوقدانان كشورهاي اسلامي به ميزباني ايران و فراهم كردن زمينه تشكيل دادگاهي نمادين براي رسيدگي به جنايت رژيم صهيونيستي و محكوم كردن اين جنايات با استدلالات حقوقي و علمي شد.

به گزارش خبرگزاري آريا، آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي، رئيس قوه قضاييه در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با تبريك پيروزي مقاومت حماس در جنگ همه‌جانبه رژيم صهيونيستي عليه مردم بي‌دفاع غزه گفت: پيروزي مقاومت اسلامي مردم غزه عليه ماشين‌ جنگي رژيم صهيونيستي بار ديگر چهره پليد استكبار و در مقابل، وعده الهي پيروزي مظلوم بر ظالم را نشان داد

آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي، رئيس قوه قضاييه در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با تبريك پيروزي مقاومت حماس در جنگ همه‌جانبه رژيم صهيونيستي عليه مردم بي‌دفاع غزه گفت: پيروزي مقاومت اسلامي مردم غزه عليه ماشين‌ جنگي رژيم صهيونيستي بار ديگر چهره پليد استكبار و در مقابل، وعده الهي پيروزي مظلوم بر ظالم را نشان داد.

رئيس قوه قضاييه با تأكيد بر اين‌كه مقاومت ملت مقاوم غزه و حماس چهره پليد صهيونيسم و آمريكا را براي كل جهانيان نيز روشن كرد، گفت: رژيم غاصب صهيونيستي اين‌بار نيز در محاسبات خود دچار اشتباه بزرگي شد و علي‌رغم همه فشارهايي كه در جنگ 23‌روزه عليه مردم مظلوم منطقه غزه وارد كرد بازهم نتوانست به خواسته‌هاي شوم خود برسد.

آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي با اشاره به اين‌كه مطابق آمار اعلام‌شده 30 درصد شهداي غزه كودكان و زنان بودند، گفت: رژيم صهيونيستي با جنايت فجيع خود عليه زنان و كودكان غزه، چهره واقعي خود را به جهانيان نشان داد.

رئيس قوه قضاييه اظهار داشت: چنين پيروزي‌اي مقدمه تحولات بزرگ اجتماعي و برهم خوردن معادلات و خنثي شدن گفتمان‌هاي سياسي و فرهنگي استكبار و توطئه‌هاي آنان خواهد شد و نتيجه اين روند به نفع ملت مظلوم فلسطين، اسلام و جنبش‌هاي اسلامي است.

آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي با اشاره به پيام مقام معظم رهبري درخصوص فجايع غزه گفت: مقام معظم رهبري و مسئولان كشور در جريان جنگ غزه به‌خوبي توانستند چهره غيرانساني رژيم صهيونيستي و مدعيان حقوق بشر را براي ملت‌هاي جهان روشن كنند.

رئيس قوه قضاييه خواستار تشكيل اجلاس مشترك حقوقدانان كشورهاي اسلامي به ميزباني ايران و فراهم كردن زمينه تشكيل دادگاهي نمادين براي رسيدگي به جنايت رژيم صهيونيستي و محكوم كردن اين جنايات با استدلالات حقوقي و علمي شد.

در ادامه اين جلسه رئيس قوه قضاييه برگزاري اجلاس فلسطين در اواسط اسفندماه و نيز تشكيل كنفرانس اسلامي براي بازسازي خسارت‌هاي غزه را ازجمله تصميماتي دانست كه در جلسه سران سه قوه بر آن تأكيد شده است.

رئيس قوه قضاييه در پايان اين جلسه خواستار ارسال لايحه جنايات جنگي به دولت و مجلس شد.

همچنين در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي 7 ماه ديگر از لايحه حمايت از كودكان و نوجوانان به تصويب رسيد.

لايحه حمايت از كودكان و نوجوانان

ماده 48- مبدأ مرور زمان در جرايم عليه كودكان و نوجوانان پس از رسيدن آنها به سن 18 سالگي محاسبه خواهد شد.

ماده 49- به جرايم عليه كودكان و نوجوانان و دعاوي موضوع اين قانون در اسرع وقت و خارج از نوبت رسيدگي مي‌شود.

ماده 50- در كليه تدابير و اقدامات حمايتي مقرر در اين قانون اولويت با اقداماتي است كه منجر به خروج كودك و نوجوانان از محيط خانواده نشود.

ماده 51- قضات در صورتي كه در حين رسيدگي به پرونده با كودكان و نوجوانان در معرض خطر و بزه‌ديده موضوع اين قانون مواجه شوند، مكلف به معرفي آنها به واحد حمايت دادگستري يا دادستان مي‌باشند.

ماده 52- در مواردي كه كودك و نوجوان بزهكار، بزه‌ديده نيز باشد، دادسرا يا دادگاه اطفال به جرايم واقع‌شده عليه آنها نيز رسيدگي مي‌كند.

تبصره: در صورتي كه واحد مددكاري، كودك و نوجوانان را در معرض خطر تشخيص دهد، مكلف به اعلام موضوع به قاضي دادگاه اطفال مي‌باشد.

ماده 53- ساير ترتيبات رسيدگي به جرايم موضوع اين قانون تابع مقررات عمومي خواهد بود.

ماده 54- از تاريخ لازم‌الاجرا شدن اين قانون، قانون حمايت از كودكان و نوجوانان مصوب 25 آذر 1381 مجلس شوراي سالامي و تمامي قوانين مقررات در موارد مغايرت نسخ مي‌شوند
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن