تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817280376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات بامردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات بامردم
چند نكته درخور توجه خوانندگان گرامي روزنامه‌

از خوانندگان محترمي كه با خط ارتباطي روزنامه اطلاعات تماس مي‌گيرند، تقاضادارد به نكات زير توجه نمايند:

* موضوعاتي كه مطرح مي‌كنند جنبه فردي و خصوصي نداشته باشد.

* موارد حقوقي و قضائي بايد با دستگاههاي مربوط درميان گذاشته شود و صرفا مسايل مبتلابه اجتماعي (جهت اطلاع مسئولان محترم) در اين ستون به چاپ مي‌رسد.

* از تكرار يك پيام روي پيامگير اكيدا خودداري بفرمائيد، زيرا موجب اختلال و ايجاد مشكل در كار مي‌گردد، پيام خود را (يك بار) به طور واضح ومختصر روي پيامگير بگذاريد.

با تشكر ---‌ سرويس ارتباطات مردمي‌

پزشكان عمومي طرح بهور را دريابند

پزشك عمومي مسئول طرح بهور در شهرستان بهشهر هستم. با اين كه 3 سال از مشاركت من در طرح مزبور گذشته، حقوق من و امثال من طي اين مدت فقط 100 هزار تومان افزايش يافته است كه با افزايش حقوق ديگر اقشار مانند كارگران و كارمندان دولت، تناسب ندارد. در ضمن 10 سال پيش كه طرح پزشك خانواده را مطرح ساختند، تاكيد كردند كه با اجراي اين طرح، پزشكان عمومي ديگر مشكلي نخواهند داشت، حال آن كه نه تنها مشكلات آنان باقي مانده، بلكه در مواردي افزايش هم يافته است.

پزشك عمومي از بهشهر

لزوم برنامه‌هاي مشخص و مدون براي كنترل گراني‌

قيمت لبنيات در سال جاري تا 5 برابر افزايش يافته است و اين موضوع كمابيش در مورد ساير مايحتاج عمومي صادق است، حال آن كه حقوق‌ها به هيچ وجه چنين افزايشي را نداشته است و اين امر نشان مي‌دهد كه دولت براي مهار تورم و گراني، بايد برنامه‌هاي مشخص و مدون داشته باشد.

منصوري‌

حق بيمه زنان خانه‌دار

پيام خانم 45 ساله‌اي را كه از گذاشتن شرط سني براي بيمه زنان خانه‌دار انتقاد كرده بود، خواندم و از اين كه پيشنهاد داده بود به ازاي حذف شرط سني مبلغ حق بيمه آنان اضافه شود، متعجب شدم. آخر من به عنوان يك زن خانه‌دار 60 ساله، چگونه مي‌توانم حتي حق بيمه 25 هزار توماني را كه اعلام كرده‌اند بپردازم، چه رسد كه آن را هم افزايش دهند.

خانم خانه‌دار

ايرانسل به وعده عمل كند

چرا شركت ايرانسل با اين حجم تبليغات به تعهداتش عمل نمي‌كند، چرا وقتي هر روز تبليغ تلويزيوني در مورد ماشين بنز مي‌كند چرا قرعه‌كشي نمي‌كند چرا در طرح تابستاني قرار بود به يك نفر جايزه 100 ميليوني و يكي جايزه 150 ميليوني بدهد، قرار بود تو طرح پاييزه 5 دستگاه مرسدس بنز بدهد تاكنون خبري نشده است؟

يك مشترك‌

كسبه خيابان ناصرخسرو بلاتكليفند

كسبه خيابان ناصر خسرو به دليل عدم اجراي طرح شهرداري در مورد اين خيابان در بلاتكليفي به سر مي‌برند. لطفا بنويسيد بلكه شهرداري تهران در اين مورد سريعتر اقدام كند.‌

از كسبه خيابان ناصرخسرو

تقاضايي از عزاداران حسيني‌

روز عاشورا در دو طرف پل هوايي خيابان سراج نارمك، صندلي چيده بودند و در نتيجه من كه براي انجام كار ضروري مي‌خواستم به بزرگراه همت بروم، بيش از يك ساعت در كوچه پس كوچه‌ها سرگردان شدم تا به مقصد برسم. با احترام عميق به عزاداران حسيني، معدودي از اين عزيزان جا دارد در موارد مشابه از اعمالي مانند آنچه بيان شد، خودداري كنند و اجازه دهند كساني كه بيمار يا كارهاي ضروري دارند، به موقع به مقصد برسند.

تلفن به خط ارتباطي‌

افزايش مراكز معاينه فني خودروها

از مسئولان سازمان ترافيك شهرداري انتظار مي‌رود به جاي چاپ و نصب پوسترهايي درباره اهميت هواي پاك، تعداد خودروهاي تهران را مشخص و براي رفت و آمد آن‌ها برنامه‌هاي دقيق‌تري را تدوين و اجرا كنند و نيز بر تعداد مراكز معاينه فني خودروها بيفزايند تا مردم براي يك كار ساده، اينهمه معطل نشوند.

شهروند تهراني‌

تاريكي شبانه سه راه افسريه تا ميدان خراسان‌

با اين كه اداره برق منطقه در خيابان حدفاصل سه راه افسريه تا ميدان خراسان قرار دارد، شب‌ها در اين خيابان‌ تاريكي مطلق حاكم است و اين در شرايطي است كه از آنجا اتوبوس‌هاي سريع‌السير شركت واحدعبور مي‌كنند و شمار عابران هم زياد است. براي پيشگيري از وقوع حوادث تلخ رانندگي، جا دارد در اسرع وقت نسبت به تامين روشنايي سه راه افسريه تا ميدان خراسان اقدام شود.

يك شهروند

عوارض سوء موسسات همسريابي و آزمايش ضريب هوش كودكان‌

موسسه‌هاي همسريابي به آساني آگهي‌هايشان را در روزنامه‌ها چاپ مي كنند و مشخص نيست اين موسسه‌ها مجاز هستند يا غيرمجاز؟ همچنين مدتي است موسساتي به چاپ آگهي در مورد آزمايش ضريب هوش كودكان مبادرت مي‌كنند كه به دليل هيجان و اشتياق فراوان مادران براي اطلاع از اين امر، مي‌تواند عوارض سوء روحي و رواني بركودكان و مادرانشان داشته باشد و به همين دليل از فعاليت موسسات مزبور بايد جلوگيري به عمل آيد.

موسوي‌

پيشنهادي براي خودروسازان داخلي!‌

آذرماه امسال يكدستگاه خودروي پرايد 132 از سايپا خريدم كه به جز شاسي و بدنه، ناچار شدم اغلب قطعات آن را عوض كنم! از اينرو به خودروسازان داخلي پيشنهاد مي‌كنم به ازاي هردستگاه خودرو، دو تا سه دستگاه خودرو به خريداران تحويل دهند تا شايد با تركيب قطعات آن‌ها، به يك خودروي سالم برسند!

مجيد بهرامي ساماني - اصفهان‌

قيمت روزنامه اطلاعات افزايش يابد

از علاقه‌مندان قديمي روزنامه اطلاعات هستم و اغلب مطالب آن را در حد عالي مي‌دانم. پيشنهادم اين است كه قيمت اطلاعات هم مانند ديگر روزنامه‌ها لااقل 100 تومان شود، تا از اين طريق درآمد آن افزايش يابد و به مصرف بهبود بيشتر كيفيت روزنامه اطلاعات برسد.

خواننده روزنامه اطلاعات‌

شهردار را به هنگام نماز دعا مي‌كنم‌

دكتر قاليباف شهردار تهران براي پاكيزگي و زيبايي اين شهر، زحمات بسياري را متحمل مي‌شود و من هربار هنگام نماز ضمن دعا براي سلامت و موفقيت ايشان، از خداوند متعال مسئلت مي‌كنم به ديگر شهرهاي كشورمان هم شهرداراني مانند آقاي قاليباف عنايت فرمايد.‌

خانم شهروند

ما قدرت خريد برنج ايراني نداريم‌

استانداران محترم شمال كه مي‌گويند برنج و مركبات وارد نشود، فكر كنند خانواده‌هاي ايراني اغلب قادر به خريد برنج كيلويي چهار هزار تومان و مركبات كيلويي 2 هزار تومان به بالا نيستند، بعد تجويز بفرمايند كه دولت محترم برنج و مركبات وارد نكند.‌

شهروند عيالوار

كنترلي در كار باشد

پارك هنرمندان در منطقه 6 شهرداري بوفه بزرگي دارد كه وجود آن خوبست، اما از لحاظ قيمت بايد كنترلي در كارش باشد، در ضمن غذاهايي كه امكان دارد مانده آن مضر باشد اگر در اين بوفه عرضه نشود، از لحاظ سلامت مصرف‌كننده بهتر است.‌

تلفن به خط ارتباطي‌

خدمات دندانپزشكي كافي مي‌خواهيم‌

سالها بابت بيمه درماني حق بيمه پرداخت كرده‌ايم، حال كه پير شده‌ايم انتظار داريم بيمه ما هم خدمات را به ما بدهد، بخصوص در زمينه دندان و دندانپزشكي.‌

نظامي بازنشسته‌

جدول خوب و حروف ريز، چرا؟

جدول‌هاي روزنامه اطلاعات بسيار خوب است اما حروف جدول‌ها بخصوص حل آن به قدري ريز است كه خواننده‌ها عموما بايد ذره‌بين در جيب داشته باشند. اين كه مساله مشكلي نيست ما چند بار هم از سوي بستگان خواننده اطلاعات در اين زمينه شاكي شديم اما سودي نكرد، چرا؟

خواننده اطلاعات‌

مابه‌التفاوت را بدهند

قرار شده با تغيير قيمتي كه در خودرو 90 به وجود آمده، مقدار مابه‌التفاوت آن را به خريداران باز گردانند. اگر چنين است لطفا زودتر اعلام نمايند.‌

تلفن به خط ارتباطي‌

بيمارستان صدر تامين اجتماعي چرا 4 روز تعطيل شد؟

بيمارستان شهيد صدر سازمان تامين اجتماعي با داشتن بخش‌هاي مختلف تخصصي، تشخيصي، اورژانس، داروخانه و بستري بيماران، بي‌هيچ دليل منطقي روزهاي 17 تا 21 دي ماه و همزمان با ايام تاسوعا و عاشورا تعطيل بود و اين در شرايطي بود كه ساير بيمارستان‌ها براي پذيرش و مداواي بيماران و از جمله كمك‌رساني به عزاداران حسيني، به فعاليت‌هايشان ادامه مي‌دادند. من روز 19/10/87 به علت دل درد شديد به بيمارستان صدر مراجعه كردم و از تعطيل بودن اين مركز مجهز و پرمراجعه‌كننده درماني، بسيار تعجب كردم و از خود پرسيدم در كجاي دنيا يك بيمارستان را كه مورد نياز مبرم مردم است، روزهاي متمادي تعطيل كنند؟

يك بيمار

كم‌فروشي داروي سيلاكس‌

داروي ملين مصرف مي‌كنم كه جعبه‌هايش پلمب شده و محتوي 25 عدد قرص است. اما آخرين بار كه آن را خريدم، چون شك كرده بودم، تعداد قرص‌هاي يك بسته‌اش را شمردم و با كمال تعجب ديدم كه 22 عدد است! شركت سازنده چه نظري دارد؟

تلفن به خط ارتباطي‌

بدعهدي ايران خودرو ‌

در تاريخ 12/12/85 از نمايندگي ايران خودرو يكدستگاه خودروي 90 پيش خريد كرده‌ام و با اين كه قرار بوده در خرداد 86 آن را تحويل دهند و پولش را هم به طور كامل دريافت داشته‌اند، از واگذاري آن به من خودداري مي‌كنند.‌

متقاضي از كاشان




 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن