تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816993005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول شاخه نظامي حماس در كنفرانس خبري : يا پيروزي كامل يا شهادت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مسئول شاخه نظامي حماس در كنفرانس خبري : يا پيروزي كامل يا شهادت
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/10/30
00:52:00.00
ابو عبيده سخنگوي گردانهاي شهيد عز الدين قسام شاخه نظامي جنبش حماس روز دوشنبه در كنفرانس خبري در غزه با اشاره به تهاجم گسترده رژيم صهيونيستي به نوار غزه و مقاومت قهرمانانه مبارزان عضو جنبش حماس و ديگر گروههاي مبارز فلسطيني گفت سرزمين نوار غزه همواره خاري در چشم رژيم غاصب صهيونيستي بوده است و خواهد بود.
وي افزود پس از نبرد شجاعانه " فرقان " و پس از اين مقاومت قهرمانانه كه شايد در تاريخ سابقه نداشته است بايد بگوئيم دشمن صهيونيستي همه توان هوايي و زميني و دريايي خود را به كارگرفته بود . اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي پس از يك محاصره طولاني به نوار غزه يورش اورد و علاوه بر آن به جنگ رواني و تبليغاتي گسترده اي عليه مردم فلسطين اقدام كرد و به كشتارها و قتل عامهاي هولناكي دست زد و جنايات روشمند و تروريسم ديوانه واري انجام داد كه فرماندهي ان را گروهي از قاتلان به عهده داشتند كه همان ادامه دهندگان جنايات دير ياسين هستند و در استانه تشكيل رژيمي صهيونيستي هستند.
ابو عبيده گفت دشمن صهيونيستي براي اين جنگ از مدت زماني طولاني و از چند ماه پيش اماده شده بود .
وي افزود هر كسي كه جنگ دشمن صهيونيستي را توجيه مي كند و به دروغ مي گويد دشمن براي پاسخ به مقاومت دست به اين حمله زد در اين حمله شريك و با دشمن همدستي مي كند.
ابو عبيده گفت توان نظامي كه صهيونيستها براي حمله به نوار غزه و عليه مقاومت به كار گرفته بودند براي اشغال دهها كشور كافي است.
وي افزود ما بر اساس اموزه هاي دين اسلام و بر اساس وظيفه اي كه در قبال سرزمين و ارمان فلسطين داريم مقاومت و پايداري كرديم و ملت مجاهد و مبارز فلسطين نيز در كنار ما در نبرد فرقان ايستاگي كرد.
ابو عبيده افزود ما به مردم قهرمان خود تبريك مي گوئيم كه با تسليم شدن مخالف است و همين مخالفت با تسليم شدن نيز سبب شده است صهيونيستهاي اشرار به انها حمله كنند.
وي گفت ما به مردم قهرمان و شجاع خود تبريك مي گوئيم كه براي دفاع از امت و اهتزاز پرچم امت هر انچه داشت تقديم كرد.
ما به خانواده هاي شهدا و ساكنان با وفاي غزه كه از مقاومت حمايت كردند و خون خود را فداي مقاومت كردند تبريك مي گوئيم .
انها با هرگونه درخواست براي سازش مخالفت كردند .
غزه نماد كرامت و عزت است .
خود صهيونيستها اعتراف كرده اند 2500 بار حمله هوايي كردند و همه توان نظامي خود را عليه اين منطقه كوچك استفاده كردند كه از همه جا به محاصره در امده است.
انها اعلام كردند 50 درصد از مهمات نيروي هوايي خود را به كار گرفته اند . صهيونيستها از معلمان امريكايي كه قاتلان كودكان عراق وافغانستان هستند به هنگام اين حمله نيز سلاح دريافت كردند .
يكي از جنايتكاران جنگي گفت اين بزرگترين جنگ در تاريخ اين رژيم است.
در مقابل ما براي دفاع و مقابله با اين تهاجم سلاحهاي انباشته شده اعراب در انبارهايشان را در اختيار نداشتيم و جنگنده و تانك نيز نداشتيم . ما از سلاحهايي استفاده كرديم كه به دست خودمان ساخته ايم .ما تاكيد مي كنيم اگر رژيم صهيونيستي به اندازه يك دهم اين جنگ هدف قرار مي گرفت همه صهيونيستها از فلسطين اشغالي براي هميشه فرار مي كردند . ما در اينجا جريانات و نتايج اين جنگ ظالمانه عليه ملت مان را كه نئو نازيهاي رژيم صهيونيستي عليه ملت فلسطين به راه انداختند در پنج محور تشريح مي كنيم .
درباره شهدا بايد بگويم همچنانكه مي دانيد شمار شهدا در اين جنگ به بيش از 1300 شهيد رسيده است كه بيشتر انها از غير نظاميان بودند و بيشتر غير نظاميان نيز از كودكان و زنان و افراد سالخورده بودند. درباره اين جنايت بيشتر بگوئيم كه يك عمليات قتل عام گروهي و تروريسم باندي با ديدگاه كينه توزانه تلمودي بود .
48 نفر از قهرمانان عضو گردانهاي شهيد
عزالدين قسام در نبردهاي قهرمانانه و نابرابر با دشمن شكست خورده صهيونيستي شهيد شدند. دشمن براي پوشش دادن به شكست خود به كشتار غير نظاميان بيگناه و بي دفاع و به حملات هوايي اقدام كرد كه از اين جنگنده ها و امكانات هوايي فقط در جنگ بين كشورها استفاده مي شود.
2-درباره كشته هاي دشمن صهيونيستي بگويم. ما در جنگهايي كه مبارزان از آن باز مي گشتند تاكيد مي كردند كه شماري از سربازان صهيونيستي كشته شدند. ما با دقت كار كشتن 49 سرباز صهيونيست را به طور مستقيم رديابي كرديم و صدها سرباز دشمن نيز زخمي شدند.
علاوه بر اين شماري از نظاميان صهيونيست نيز در عملياتي كه امكان مشاهده صحنه حمله وجود نداشت كشته و زخمي شدند مانند گلوله باران تجمع نظاميان صهيونيست و حمله به تانكها و هدف قراردادن نظاميان صهيونيست با گلوله تك تيراندازان.
وي گفت براورد ما ان است كه دست كم 80 سرباز صهيونيست در صحنه نبرد كشته شدند .
علاوه بر اينكه در شهرها و شهركهاي صهيونيست نشين نيز بر اثر اصابت موشكهاي مبارزان فلسطيني شماري كشته و صدها نفر زخمي شده اند .
اين شهرها و شهركهاي صهيونيست نشين در طول نبرد فلج و سردرگم و صهيونيستها مخفي شده بودند.
ما ارتش صهيونيستي را به چالش مي كشيم و خواستار اعلام خسارات واقعي انها در اين نبرد هستيم . همه جهانيان ديدند و شنيدند كه دشمن چگونه سانسور خبري شديد نظامي برقرار كرده بود و فقط مواردي را اعلام مي كند كه مايل بود اعلام شود تا روحيه از بين رفته سربازان ترسوي خود را حفظ كند .
سربازان صهيونيست جنگ غير اخلاقي و بدون هدف و عقيده انجام دادند و انها بازيچه سياستمداران فاسدي هستند كه دنبال اهداف حزبي و سياسي خويشند.

ما اين كار را به دشمن واگذار مي كنيم كه خانواده هاي سربازان و مزدوران كشته شده را مطلع كند.
يكي از نمايشنامه هايي كه دشمن صهيونيستي در زمينه سانسور خبري نظامي به اجرا گذاشت اين بود كه اعلام مي شود سربازاني كه كشته شدند بر اثر حوادث رانندگي كشته شدند اما هركسي كه رسانه هاي صهيونيستي را پيگيري مي كند مي تواند به دروغ بودن ان پي ببرد.
دشمن همچنين از پخش تصاوير مربوط به مواضع حساسي كه ما هدف قرار داده ايم خودداري مي كند و اين اقدام ما هم در پاسخ به اين جنگ جنايتكارانه بود.
اين براي نخستين بار در تاريخ رژيم صهيونيستي بود كه مواضع حساس ان هدف حملات موشكي مبارزان قرار گرفت.
3- دستاورد جهاد گردانهاي شهيد عز الدين قسام اين بود كه با وجود حملات وحشيانه ارتش صهيونيستي و حمله به هر چيزي كه روي زمين حركت مي كند و با وجود به كارگيري بمبهاي فسفري و حرارتي و حملات مداوم توپخانه اي به مناطقي كه دشمن تلاش مي كرد به ان وارد شود و با وجود شليك صدها موشك به نوار غزه پيش از ورود تانكها ؛ مقاومت كرد و توانست ظرف 23 روز جهاد
980 گلوله و موشك به هنگام دفاع شليك كند .
345 مورد از اينها موشكهاي قسام بود و 213 مورد نيز موشك گراد بود و 422 گلوله خمپاره بود.
ما در مقابل تانكها و خودروهاي زرهي ارتش صهيونيستي كه يورش اورده بودند با 98 گلوله و موشك ضد زره ايستادگي كرديم .برخي از موشكهاي ضد زره براي نخستين بار در نوار غزه استفاده شد. گردانهاي عز الدين قسام 79 بمب در مسير نيروهاي صهيونيست و جنگ افزارهاي كه يورش اورده بودند منفجر كردند.
گردانهاي قسام همچنين در 35 حمله به دشمن با تك تيراندازان حمله كرد.
بسياري از اين عملياتها با هماهنگي بود و فيلمبرداري مي شد و جهانيان شاهد به زمين افتادن نظاميان صهيونيست بودند .
12 كمين كاملا حساب شده در مناطق مورد حمله اجرا شد و به سربازان و نيروهاي ويژه ارتش صهيونيستي حمله شد. علاوه بر اين 19 درگيري مستقيم و مسلحانه با دشمن صهيونيست و تن به تن رخ داد .
همچنين يك مورد عمليات شهادت طلبانه عليه نيروهاي دشمن انجام شد.
رزق سامي الصبح شهادت طلب عضو گردانهاي قسام مواد منفجره همراه خودش را در نزديكي لوله تانك ارتش صهيونيستي در منطقه عطاطره در غرب بيت لاهيا منفجر كرد .
گردانهاي قسام تاكيد مي كند به طور كلي يا جزيي 47 دستگاه تانك و نفر بر زرهي و بلدروز ارتش صهيونيستي را كه به نوار غزه حمله كرده بودند منهدم كرد.
گردانهاي قسام همچنين توانست چهار بالگرد جنگي و يك فروند هواپيماي شناسايي را هدف قرار دهد كه هواپيماي شناسايي سرنگون شد.
گردانهاي قسام همچنين اعلام و تاكيد مي كند طي جنگهاي شديد دو عمليات براي به اسارت گرفتن سربازان صهيونيست انجام داد .
عمليات اول در شرق التفاح انجام شد كه در دومين روز جنگ زميني صورت گرفت و شماري از نظاميان صهيونيست به اسارت گرفته شدند اما به هنگام عمليات يك فروند بالگرد جنگي دشمن وارد عمل شد و نتيجه عمليات اين بود كه گروهي كه سربازان صهيونيست را به اسارت گرفته بودند به همراه اسيران صهيونيست هدف حمله بالگرد جنگي قرار گرفتند و محمود الريف از مبارزان قسام شهيد شد و سربازان صهيونيست نيز كشته شدند . در اين عمليات شماري از مبارزان قسام نيز زخمي شدند اما توانستند عقب نشيني كنند.
عمليات دوم كه براي نخستين بار جزئيات ان را مي گوئيم . اين عمليات درشرق جباليا در روز پنجم ژانويه ( شانزده دي )انجام شد. مبارزان فلسطيني يك سرباز صهيونيست را در يك كمين كاملا حساب شده به اسارت گرفتند و دو روز هم در يكي از ساختمانها در عرصه نبرد نگه داشتند اما دشمن صهيونيستي يكي از غير نظاميان فلسطيني را به عنوان سپر انساني به مكان نگهداري اين سرباز فرستادند تا در مقابل اين سرباز ازاد شوند اما مبارزان تسليم نشدندو اين سرباز را نيز ازاد نكردند . جنگنده هاي ارتش صهيونيستي پس از دو روز وارد عمل شدند و اين مكان را بمباران كردند و سرباز كشته شد و سه نفر از مبارزان قسام شهيد شدند .
كه اسامي انها عبارتند از شهيد محمد فريد عبد الله ، محمد عبد الله عبيد و شهيد اياد حسن عبيد.
4-دشمن صهيونيستي در مناطقي كه وارد شده بود در حمله زميني اش به سياست زمين سوخته متوسل شد . ارتش دشمن با بمبها و موشكها و حملات توپخانه اي زميني و هوايي و دريايي ، زمين را با همه كساني كه روي ان به اتش كشيد و اين حملات پيش از عمليات زميني اش بود.
دشمن صهيونيستي انچه برايش اهميت نداشت كه هزاران غير نظامي و خانه بود . انچه در عطاطره و تل الاسلام در جنوب غزه رخ داد بيانگر بخشي از جنايات است. دشمن تلاش كرد به مناطق باز حمله كند و زمانيكه در مناطق مسكوني درگير بود مجبور شد به كشتار جمعي ساكنان و حملات بي هدف به خانه ها و گلوله باران و بمباران خانه ها و مساجد اقدام كرد. دشمن همچنين به مناطق باز و سوخته مانند منطقه نتزاريم و مغراقه و مناطقي در شرق جباليا و التفاح و زيتون و خزاعه و رفح يورش برد .
اين مناطق همواره پيش از جنگ نيز اماج حملات بود . اما دشمن اين بار براي ارتكاب جنايت وكشتار جديد برنامه ريزي كرده بود و به نظر مي رسد براي كشتار صدها غير نظامي برنامه ريزي شده بود. واضح بود كه دشمن تلاش مي كرد از تير رس تيرهاي مقاومت به دور بماند.
با وجود اين ، ما توانستيم دهها عمليات و درگيري و كمين و اقدام در پشت جبهه دشمن انجام دهيم.
اگر دشمن مي توانست به غزه حمله كند بدون ترديد اين كار را مي كرد .اما خوب مي دانست اگر دست به اين كار زد چه اتفاقي مي افتد.
5- محور پنجم . اولمرت صهيونيست و فاسد و گروه جنايتكار وي به تحقق دستاوردهاي زياد مي بالند و افتخار مي كنند و مي گويند ضربه سهمگيني به حماس در نوار غزه و غزه زده اند . اما ما به اين جلاد و سران اين رژيم اطمينان مي دهيم اهداف شما در باتلاق غزه گير كرد و شما فقط با كشتار و قتل عام و ارتكاب جنايات جنگي جنگ بازگشتيد .

وي گفت دشمن صهيونيست وحشي به هيچ يك از اهداف خود دست نيافت فقط صدها كودك و زن و سالخورده را كشت و از غير نظاميان بيگناه انتقام گرفت و خانه ها را بر سر ساكنان خراب كرد و مساجد و مدارس و موسسات امداد رسان فلسطيني و بين المللي را هدف قرار داد و به تاسيسات غير نظامي و مراكز پليس حمله كرد.
جنايتكاران بايد اعلام كنند كه اين هدفشان بوده است و اين دستاوردهايشان بوده است.
ما خطاب به جامعه صهيونيستي و تشويق كنندگان اين جنگ وحشيانه مي گوئيم از سران خود درباره ماهيت اهدافي كه مي گويند به ان دست يافته اند سئوال كنيد . اهداف مبهمي كه انها سخن ميگويند چيست ؟ كدام جنگ را سراغ داريد كه اهداف ان مبهم باشد ؟
مشخص است يكي از اهداف اصلي اين جنگ بهره برداري انتخاباتي و رقابت سياسي است .
ما از ضعف قدرت دشمن در برنامه ريزي و بينش و از ضعف اطلاعاتي دشمن غافلگير شديم . اشغالگران ثابت كردند فقط قتل و كشتار را مي شناسد.
اما درباره اهداف اين جنگ و محتواي ان و دستاوردهاي تخيلي ان براي دشمن مي گوئيم كه مهمترين ان عبارتند از : يكي از سران اصلي نظامي دشمن اعلام كرد
هدف اصلي اين جنگ سرنگوني حماس و از بين بردن حكومت ان است . شكست اين هدف براي همه مردم اشكار شده و بدون ترديد اين هدف برباد رفته است. دوم اگر درباره موشكها سئوال كنيد ما در گردانهاي قسام تاكيد مي كنيم قدرت موشكي ما به لطف الهي ضعيف نشده است و ما در اين جنگ بدون توقف موشك شليك كرديم و به لطف الهي همچنان قادر به شليك موشك هستيم و تاكيد مي كنيم موشكهاي ما هم در حال افزايش و هم در حال پيشرفته شدن است و به سوي دشمن موشكهاي بيشتري شليك خواهد شد و موشكهاي ما به لطف الهي به اهداف ديگري خواهد رسيد.
ما تاكيد مي كنيم موشكهاي ما بر اساس برنامه اي كه به هنگام جنگ برنامه ريزي شده بود شليك شد و پس از اعلام اتش بس نيز موشك شليك شد.
شليك موشك با تصميم گيري مستقل قسام صورت مي گيرد و تحت تاثير فشار دشمن نيست .
ما از اغاز جنگ به دشمن گفتيم شما اين جنگ را اغاز كرديد اما نمي توانيد به شيوه خودتان ان را هر گونه كه بخواهيد پايان دهيد . بلكه ما پايان اين جنگ را مشخص مي كنيم.
ابتداي اين جنگ شنيديم كه اين جنگي خواهد بود كه شوك ايجاد خواهد كرد و غافلگير كننده و بسيار كوتاه خواهد بود اما طولي نكشيد كه از شكست مرحله دوم عمليات دشمن خبر دادند و مرحله دوم با حمله به مناطق باز پايان يافت و از مرحله سوم و چهارم و تمديد عمليات و اهداف جديد سخن گفته شد .
اهداف جنگ و دستاوردهاي ان كجاست ؟ اگر دشمن همچنانكه ادعا مي كند به پيروزي خود مطمئن است معناي عمليات مرحله اي چيست ؟ ايا پيش از اين شاهد جنگي بوده ايد كه فقط جنگ كشتار و ويرانگري باشد ؟
دشمن به خود دروغ مي گويد و ادعا مي كند قدرت حماس را نابود كرده است و ضربات سهمگين به حماس زده است اما امروز به همه جهانيان با همه دقت و صداقت تاكيد مي كنيم ان مقدار كه از امكانات نظامي خود در اين جنگ از دست داده ايم بسيار اندك است و بيشترانچه را كه از دست داديم به هنگام جنگ وپيش از پايان ان ترميم كرديم .
شجاعت اين جنگ كه با فناوري از هوا و بالاي ابرها و از دريا و از داخل تانكهاي پيشرفته و محكم عليه ملتي مي جنگند كه امكانات بسيار اندكي دارد چيست اما ملت با اراده و عقيده اش پيروز مي شود و معجزه مي افريند .
ميزان ترس و بزدلي ارتش صهيونيستي قابل تصور نيست. يكي از عجايب كه پس از جنگ فاش مي كنيم ان است كه ارتش دشمن صهيونيستي تنها ارتشي است كه از امكانات ويژه استفاده مي كند و جرات حضور در ميدان را براي مقابله با مبارزان ندارند.
به جامعه صهيونيستي مي گوئيم كه توسط سرانش گمراه شده است به انها دروغ گفته مي شود به ارتش خود تبريك بگويند كه عناصر خود را پس از انكه به اسارت گرفته مي شود مي كشد و كودكان و سالخورده ها را اعدام مي كند و به صرف انكه غير نظاميان را كشته است و هزاران مكان امن را بمباران كرده است ادعاي پيروزي مي كند . ما به شما مي گوئيم جنگ را نمي توان با خسارتهاي ان سنجيد . خونريزي جنگ را به نفع كسي نمي كند بلكه جنگ با دستيابي به اهدافش سنجيده مي شود.
دشمن تلاش كرد شايعه كند كه شماري از مبارزان را بازداشت كرده است كه دروغ محض و ادعاي باطلي است و هيچ يك از مبارزان به دست ارتش دشمن بازداشت نشده است بلكه غير نظاميان بيگناه بازداشت شده اند.
دشمن صهيونيستي 23 مسجد را كاملا ويران كرده و دهها مسجد را نيز به طور جزيي ويران كرده است و بهانه اش ان بوده است كه از اين مساجد براي انبار كردن سلاح استفاده مي شد .
اين ادعاي دروغي است و حرف ورشكسته هاست. ما قاطعانه مي گوئيم از مساجد هرگز براي انبار كردن سلاح استفاده نكرده ايم و نخواهيم كرد.
پس از شكست دشمن در نوار غزه ،هدف دشمن به انچه كه ان را جلوگيري از قاچاق سلاح از مرزها مي خواند محدود شده است و براي اين كار هم تلاش مي كند حمايت بين المللي را به دست اورد. ما اينجا مي گوئيم . ايا پيش از اين از طريق راههاي رسمي اجازه داده مي شد سلاح به نوار غزه وارد شود تا براي جلوگيري از ورود سلاح ، كشورها وارد عمل شوند ؟ كي به ما اجازه داده شده است كه حتي يك گلوله به نوار غزه وارد كنيم . انچه را مي خواهيد انجام دهيد . وارد كردن سلاح پاك و ساخت سلاح براي مبارزان ماموريت ماست . ما به خوبي مي دانيم چگونه اين سلاح را به دست اوريم . بله ما به فضل الهي با پايداري و مقاومت و حمايت مردم و ناكام گذاشتن دشمن در دستيابي به اهدافش پيروز شديم .
ما تسليم نشديم و پرچم تسليم را بلند نكرديم و به همه مبارزان گمنام و همه مبارزان گروههاي ديگر و ملتهاي ازاده و زنده درود مي فرستيم كه براي غزه قيام كردند به همه رهبران ازاده در جهان عرب و اسلام و ديگر ازادگان جهان كه از ملت فلسطين حمايت كردند درود مي فرستيم.
پس از جنگ فرقان كه دشمن را شكست داديم مي گوئيم تسليم دشمن نمي شويم و مقاومت فلسطين نماينده قانوني خواسته ها فلسطينيان و ارمان فلسطين باقي خواهد ماند .
حكومت ظلم و ستم و تجاوز نمي تواند در مقابل مردان خدا كه با نور الهي حركت مي كنندو كمك خدا را در جهاد خود احساس مي كنند ايستادگي كنند. دشمني كه ملعون ترين قوم است .
ما امروز طرحهاي فرزندان صهيون را عليه ملت فلسطين خنثي مي كنيم و با خدا پيمان مي ببنديم به جهاد و مقاومت تا تحقق پيروزي مبين و ازاد سازي سرزمينهاي غصب شده و ازادسازي مقدسات ادامه دهيم . جهاد ما يا شهادت به دنبال دارد يا پيروزي . خدا يار و ياور ماست و ما ياور و حامي ديگري نداريم .
00:59:00.00
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن