تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817287760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراقب باش رفيق،شايد هر روز من و تو مصرفشان مي كنيم !


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مراقب باش رفيق،شايد هر روز من و تو مصرفشان مي كنيم !
شايد هر روز من و شما فقط چند عدد از محصولاتي را كه حتي نمي دانيم در كجا توليد و پولشان به جيب چه كساني مي رود و صرف چه كاري مي شود، شايد ندانيم پول هايي كه ما براي خريد و فروشي برخي كالاها مي دهيم، گلوله مي شود و به تن كودكان فلسطيني فرو مي رود و اينگونه مي شويم شريك جنايت صهيونيست ها.


به گزارش خبرنگار سياسي برنا، تحريم كالا‌ها و شركت هاي صهيونيستي كه بدون شك رگ حياتي رژيم صهيونيستي است يكي از راه‌هاي مبارزه با اين رژيم جعلي و جنايتكار و كمك به ملت مظلوم فلسطين به شمار مي‌رود.

در روزهايي كه جنايات صهيونيست ها در غزه هر روز بيش از پيش هويدا مي شوند، رئيس جمهور احمدي نژاد بر ضرورت تبديل، تحريم كالاهاي رژيم صهيونيستي به فرهنگ جهاني تاكيد مي كند.
وي در جلسه ديروز هيات دولت گفت: قطع ارتباط با رژيم جعلي صهيونيستي و تحريم كالاهاي اين رژيم حلقه تكميل كننده پيروزي مردم غزه و مقاومت است و اين موضوع بايد در دنيا تبديل به فرهنگ شود تا ريشه ظلم و جنايت در جهان بخشكد.
البته به همين منظور سال 1363 قانوني در مجلس شوراي اسلا‌مي به تصويب رسيد كه به موجب آن براي حمايت از ملت فلسطين، مصرف كالا‌هاي صهيونيستي در ايران ممنوع شود، اما اين قانون هيچ گاه به صورت كامل اجرا نشد. چرا كه شركت‌هاي معروف صهيونيستي از قبيل كوكا كولا‌، پپسي كولا‌، نستله و … در اين سال‌ها براحتي بازار مصرف ايران را در اختيار خود داشته‌اند.
ماده 8 قانون حمايت از انقلا‌ب اسلا‌مي مردم فلسطين تصريح مي دارد كه “هر نوع برقراري رابطه اقتصادي و تجاري و فرهنگي با كمپاني‌ها موسسات و شركت‌هاي وابسته به صهيونيست‌ها در سطح جهان ممنوع مي‌باشد.” همچنين بنابر تبصره اين ماده قانوني “وزارت امور خارجه جمهوري اسلا‌مي ايران موظف است ظرف مدت يك سال ، ليست كامل شركت ها و موسسات و كمپاني هاي صهيونيست را درسطح جهان شناسايي و به مجلس شوراي اسلا‌مي و هيات دولت ارائه نمايد.”

آنچه واضح است كالاهاي صهيونيستي در ايران بازار پر رونقي دارد و اين در حالي است كه شركت‌هاي توليد‌كننده اين كالاها طرح‌هاي تبليغاتي گسترده‌اي را در راستاي توهين به مسلمانان منتشر مي‌كنند. شركت‌هاي نوشابه‌سازي كوكاكولا و پپسي‌، هر‌كدام معادل 3/2 ميليارد در سال براي تحقق آرمان‌هاي اين رژيم كمك مي‌كنند كه اين رقم 4/5 كل فروش سالانه اين شركت‌ها كه بالغ بر 70 ميليارد دلار مي‌باشد را تشكيل مي‌دهد‌. اما نكته مهم آن است كه شركت كوكاكولا همچنين تجهيزات رايانه‌اي بسيار مدرني را به ارزش ميلياردي بسيار بالايي را در اختيار ارتش رژيم اشغالگر قدس قرار داده است‌.

از سوي ديگر شركت‌هاي بزرگ سيگار‌سازي حدود 10/7 ميليارد دلار را به اين امر اختصاص داده‌اند و هر سال 1/1 سود 6 ماهه خود را در اين راه هزينه مي‌كنند‌. همچنين آژانس دياسبورا‌، سالانه 1/6 ميليارد دلار از در‌آمد شركت‌هاي آمريكايي توليد مواد غذايي را مي‌بلعد‌.

بازار پرجمعيت كشورهاي اسلامي و به خصوص ايران يكي از بهترين فرصت‌هاي اقتصادي، سياسي مسلمانان است كه در صورتيكه اين فرصت بدرستي شناخته شود، مي‌تواند به عنوان يكي از بهترين حربه‌هاي مبارزه با دشمنان اسلام به كار گرفته شود.

امروز ليست بلندي از شركت‌ها و كمپاني‌هاي صهيونيستي و حامي اسرائيل در دنيا وجود دارد كه بعضي از آنها در ايران نيز فعاليت گسترده‌اي دارند. البته به خاطر حساسيتي كه در كشورهاي اسلامي و ايران بر روي نام اسرائيل وجود دارد، هيچ كدام از اين محصولات با مارك و نام اسرائيل توزيع نمي‌شود و براي شناخت اين محصولات و كمپاني‌هاي صهيونيستي بايد با دقت و هوشياري به تحقيق پرداخت.

در ايران محصولات كمپاني‌هاي كوكا‌كولا، فانتا، نستله، پپسي، اينتل و IBM و نوكيا و ... به طور گسترده‌اي تبليغ و تجارت مي‌شود كه معرفي آنها به مردم از يك سو و اقدام قاطع دولت در تحريم آنها از سوي ديگر بايد به سرعت عملي شود.

ليست شركت ها و كالاهاي صهيونيستي كه برخي از آن ها در ايران نيز فعاليت و توزيع مي شوند به اين شرح است : شركت هاي نستله توليد كننده معروف قهوه و شكلات، جانسون توليد كننده لوازم كودك، نوكيا توليدككنده انواع گوشي تلفن همراه و تلويزيون، شركت سارا-لي توليكننده پوشكا مردانه و زنانه، شركت هاي كامپيوتري اينتل و IBM ، شركت تيمبرلند توليدكننده كفش و لباس و شركت پپسي كوالا.

همچنين شركتهاي فورد موتورز، فيات، دايملر بنز، موييل، ليلاند، فولكس واگن، رنو، آ.ا.گ AEG، فيليپس، بوش، كرايسلر، زيمنس، براون، هنكل، سينگر، بريتيش پتروليوم، اگزوگروپ، اوني لور، سيبا گايگي، گرونديك، كوكاكولا، وارتا، جنرال الكتريك، كلگيت-پالموليو، فايزر، گودير، الكترولوكس ، ساندوز، كاترپيلار، ك.اچ.دي، مانسمان، آي ام اريكسون، پي يو كولمان، اوليّوتي، اطلس كوپكو، رولن، اسكوئيب، امي EMI، باير، جان دير ، گلاسكوهولدينگ ، هوور ، بنديكس، آبوت، فوته هوفنونگ شوتله، آي‏تي‏تي، كنتيننتال، آگا AGA، مسي فرگوسن، پ.اند گمبل، مترو گلدين ماير، ب.اف.گودريچ، آي سي آي، باسف، شنايدر ، هوخست، شبكه‏هاي تلويزيوني : CBC-ABC-NBC و شركتهاي فيلمسازي: اونيورسال، برادران وارنر، كلمبيا، پارامونت، يونايتد آرتيست، اوني رويال، فاكس قرن بيستم از حاميان مالي و معنوي رژيم صهيونيستي هستند.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن