تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815801005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۱۰‬هزار برنامه درايام دهه فجر براي كودكان ايراني اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۱۰‬هزار برنامه درايام دهه فجر براي كودكان ايراني اجرا مي‌شود
فرهنگي. ادبيات. فجر ‪. ۳۰‬تجسمي
مهدي باقري ،جانشين كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي ، از اجراي ‪ ۱۰‬هزار برنامه براي كودكان ايراني در دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد به گزارش روز دوشنبه ايرنا از كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، باقري در تشريح برنامه‌هاي اين كميته در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب، افزود:‪ ۲۴‬مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به بهره برداري مي‌رسد تا شمار مراكز كانون در سراسر كشور از ‪ ۸۰۰‬مركز فراتر رود.

وي خاطر نشان كرد: در‪ ۳۰‬سال گذشته تعداد مراكز ثابت، سيار شهري و روستايي و كتابخانه‌هاي پستي كانون از ‪ ۱۹۶‬كتابخانه به اين عدد نزديك شده است.

جانشين كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي، گفت : تلاش براي فراهم كردن امكانات فرهنگي و هنري و شناسايي خلاقيت‌ها و توانايي‌هاي فكري كودكان از جمله حقوق اساسي آنها به شمار مي‌رود و بزرگترها هم بايد با رفتار خود الگوي مناسبي براي فرزندانشان باشند.

وي افزود: كميته كودك و نوجوان با مسووليت كانون و متشكل از دفتر امور كودكان بهزيستي، سازمان بسيج دانش آموزي، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي ، گروه كودك و نوجوان شبكه دوم سيما ، معاونت پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش و گروه ايران و خانواده راديو سراسري، برنامه‌هايي را براي برگزاري باشكوه تر جشن‌هاي انقلاب تدارك ديده است.

معاون توليد كانون گفت : سازمان بهزيستي زنگ انقلاب را به صورتي نمادين در ‪ ۱۳‬هزار مهد كودك تحت پوشش خود به صدا در مي‌آورد و با دعوت از پدربزرگ ها و مادربزرگ‌ها ، خاطرات انقلاب را از زبان آنها به گوش كودكان مي‌رساند باقري با اشاره به اينكه افتتاح ده‌ها طرح، مركز جديد و مهد كودك در مناطق آسيب خيز و حاشيه شهرها از جمله برنامه‌هاي اين دفتر در ايام دهه فجر امسال است، افزود: ساازمان بسيج دانش آموزي با برگزاري مسابقه وبلاگ نويسي، مسابقه اينترنتي هفته، اجراي طرح پيشگامان توسعه و عدالت، مسابقه روزنامه ديواري و برنامه‌هاي متنوع ديگري براي كودكان و نوجوانان جشن سي امين سال انقلاب را باشكوه برگزار مي‌كند.

وي افزود: به صدا در آوردن زنگ انقلاب، برپايي نمايشگاه‌هاي فرهنگي و هنري در مدارس، برگزاري مسابقات علمي، فرهنگي، هنري و ورزشي، نمايش مستندهاي كوتاه سينمايي درباره انقلاب و دعوت از سخنرانان و شخصيت‌هاي انقلابي جهت بيان خاطرات دوران ستم شاهي از جمله برنامه‌هاي معاونت پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش براي دهه فجر انقلاب اسلامي است.

جانشين كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر خاطر نشان كرد: گروه كودك و نوجوان شبكه دوم سيما هم برنامه‌هايي جذاب و ديدني براي كودكان ايراني تدارك ديده است كه برنامه‌هاي ‪ ۱۳‬قسمتي نمايشي بلندگوهاي افسانه‌اي و عروسكي -استاد همه چي دون> و پويانمايي -تك بال> از آن جمله است.

وي افزود: كودكان ايراني از طريق صفحه تلويزيون به تماشاي ويژه برنامه دهه فجر به صورت نماهنگ با عنوان -سبز بهاري>، ويژه برنامه ‪ ۱۱‬قسمتي تركيبي روز شمار انقلاب اسلامي، مسابقه زنده تلفني -پله پله> و مجموعه برنامه نمايشي ‪ ۱۳‬قسمتي -كارآگاه بويو> خواهند نشست ضمن اين كه برنامه هاي ديگري مانند -قصه‌هاي كوتاه زندگي حضرت امام>، پويانمايي -آقاي شاه>، سريال‌هاي -بچه‌هاي صبح> و -اسرار اتاق آبي> نيز پخش خواهد شد.

باقري ادامه داد: گروه فيتيله، خاله شادونه و عصر به خير بچه‌ها هم به صورت زنده كودكان ايراني را ميهمان جشن و شادي دهه فجر خواهند كرد.

وي اظهار داشت :حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي نيز در اين ايام، با برگزاري سه جشنواره هنري و ادبي ويژه جوانان، برپايي ايستگاه‌هاي عكاسي، نقاشي، خوش نويسي و كاريكاتور و دو همايش ملي در حوزه‌هاي نقاشي و خوش نويسي و انقلاب در اين جشن سهيم مي‌شود.

باقري با اشاره به اينكه ، راه اندازي موزه هنرهاي انقلاب در استان گلستان از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان در دهه فجر است، افزود: گروه ايران و خانواده راديو سراسري نيز در اين ايام پنج برنامه ويژه از جمله -اين يك برنامه خانوادگي است>، -در كنار هم> و -سلام كوچولو> را توليد و به صورت روزانه پخش خواهد كرد.

وي گفت : توزيع گسترده لوح فشرده بازي راهبردي -داستان جزيره> برگزيده دومين جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال، انتشار دو مجموعه كتاب -دانستني‌هاي اسلامي براي نوجوانان> و -اختران> (زندگي نامه ‪ ۱۴‬معصوم)، انتشار مجموعه كتاب-پوستر با موضوع تاريخ و فرهنگ انقلاب اسلامي و توليد جورچين پرچم جمهوري اسلامي ايران از جمله فعاليت‌هاي كانون پرورش فكري به مناسبت اين ايام است.

معاون توليد كانون خاطر نشان كرد: در بخش سينمايي، برگزاري چهارمين چشنواره فيلم كودكان براي كودكان (قاصدك)، نمايش تئاترهاي ويژه در مركز تئاتر كانون و توليد فيلم سينمايي -ماه بانو> از جمله فعاليت‌هاي كانون عنوان شده است.

بنابر اين گزارش، امسال هم چنين دو فيلم بلند سينمايي -كلانتري غير انتفاعي> و -مسافر كربلا> از توليدات كانون در جشنواره فيلم فجر حضور خواهند داشت.

وي همچنين از برگزاري پايگاه اطلاع رساني كانون در ايام دهه فجربا سه مسابقه اينترنتي، براي سه مقطع سني ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان خبر داد و افزود: مراكز استاني كانون نيز برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي اين ايام تدارك ديده‌اند كه برگزاري جشن انقلاب در نزديك به ‪ ۸۰۰‬مركز ثابت و سيار كانون، برپايي ‪ ۳۰۰‬نمايشگاه فرهنگي و هنري، راه اندازي كارگاه‌هاي هنري و ادبي، جشنواره‌هاي سرودهاي انقلابي، مسابقات وبلاگ نويسي و دعوت از خانواده حضرت امام(ره) در برخي از استان‌ها از آن جمله اند.

باقري اظهار داشت : جشنواره‌هاي بادبادك ها، جشنواره نقاشي ساحلي، جشنواره بازي‌ها و اسبا ب بازي‌هاي محلي و بومي، سوگواره شعر عاشورايي و سي محفل ادبي با موضوع -انقلاب خميني نهضت حسيني>، قصه گويي و تئاتر از ديگر برنامه‌هاي مراكز استاني كانون در ايام خواهد بود.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 554]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن