تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819683625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزي مقاومت/ فرماندار كاشان: غزه و جريان بيداري اسلامي پيروز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيروزي مقاومت/ فرماندار كاشان: غزه و جريان بيداري اسلامي پيروز شد
سياسي. مقاومت. غزه
كاشان - معاون استاندار اصفهان و فرماندار كاشان گفت : مردم غزه و جريان بيداري اسلامي در اين مبارزه نابرابر پيروز شدند.

حسينعلي حاجي يكشنبه شب در گفت و گو با ايرنا، با تبريك اين پيروزي بزرگ ، با اشاره به پيام‌هاي مقام معظم رهبري ، اين پيروزي را وعده الهي دانست و اظهار داشت : هر چند رژيم اشغالگر قدس با تجربه تلخ شكست خود در جنگ ‪ ۳۳‬روزه ، سعي دارد عنوان شكست را نپذيرد، ولي بطور يقين چند روز ديگر كه بگذرد و واقعيت‌هاي پشت پرده روشن شود، نشان خواهد داد كه اين رژيم شكست سختي در اين تجاوز خورده است و در مقابل جنبش مقاومت حماس پيروز شد.

وي ، با بيان اين مطلب كه اسراييل غاصب در اين نبرد در رسيدن به اهداف خود شكست خورده است ، اظهار داشت : رژيم اشغالگر قدس تلاش كرد تا از مسايلي كه منجر به فروپاشي اين رژيم در داخل مي‌شد، جلوگيري كند، درحاليكه وضعيت پيش آمده در اين نبرد، اين رژيم را شكننده تر از گذشته كرد.

حاجي افزود: رقباي انتخاباتي دولت غاصب اسراييل قصد داشتند با حمله به غزه با اقبال بيشتري روبرو شوند، در حاليكه در اين نبرد با مقاومت سرسختانه حماس و موشك باران شهرها بويژه نقاط حساس و خاص اسراييل ، اين اقبال نيز نتيجه عكس داد.

#‪ ;۱۶۰‬فرماندار كاشان گفت : رژيم اشغالگر قدس همچنين قصد داشت با حمله به غزه حماس را از ميان بردارد و اين منطقه را به سرزمين‌هاي اشغالي الحاق كند، ولي اين هدف نيز با شكست روبرو شد.

وي افزود: ارتش رژيم اشغالگر قدس كه مدعي ششمين الي هفتمين ارتش دنياست ، در مقابل جنبش مقاومت و مردم غزه زمين گير شد و برغم كشتار و بمباران‌هاي كور، راهي از پيش نبرد.

وي در ادامه اين پيروزي بزرگ را به تمامي مجاهدان حماس و ديگرگروه‌هاي فلسطيني بويژه حزب الله لبنان تبريك گفت و اظهار داشت :امروز خفت و خواري و ذلت تاريخ براي آن عده از سران كشورهاي عربي باقي ماند كه در اين رويارويي حق عليه باطل سكوت كردند و يا طرف باطل را گرفتند.

به گفته وي ، در اين جنگ نابرابر مردم دنيا نشان دادند برغم سانسور و تبليغات سوء رسانه‌هاي دنيا و در مقابل تلاش خوب رسانه‌هاي ايران ، به خواست خدا، مردم دنيا از جريان غزه مطلع شدند و به صحنه آمدند و ضمن ابراز همدردي با مردم مظلوم غزه ، جنايات وحشيانه رژيم اشغالگر قدس را محكوم كردند.

وي اين حركت جهاني را متاثر از انقلاب اسلامي دانست و گفت : اين حضور در واقع در مسير صدور انقلاب اسلامي است كه اينگونه مردم دنيا عزت آفريدند.

#‪ ;۱۶۰‬معاون استاندار و فرماندار كاشان مهمترين اقدام پس از اين پيروزي را رسيدگي به امور كساني دانست كه در جريان اين جنگ نابرابر خانواده ها، جوانان و فرزندان خود را از دست دادند.

وي توجه جنبش مقاومت به بازسازي غزه ، استقامت و ادامه حركت ، همچنين مراقبت از بروز هرگونه اختلاف بين گروهها و دستجات در شرايط كنوني را مورد تاكيد قرار داد. ك /‪۳‬
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن