تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816880896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازتاب تلاشهاى ديپلماتيك دولت در رسانه هاى خارجى


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: بازتاب تلاشهاى ديپلماتيك دولت در رسانه هاى خارجى
شين هوا -ايران حملات به نوار غزه را به شدت محكوم كرد ۸۷‎/۱۰‎/۷

ايران حملات رژيم صهيونيستى به نوار غزه را به شدت محكوم كرد. سخنگوى وزارت امور خارجه ايران حملات بى رحمانه اسرائيل را به مناطق مسكونى در نوار غزه به شدت محكوم كرد ‎/

فرانس پرس - احمدى نژاد در خصوص اوضاع غزه با اسد گفت وگو كرد
۸۷‎/۱۰‎/۷

فرانس پرس به نقل از خبرگزارى رسمى سوريه گزارش داد : محمود احمدى نژاد رئيس جمهور ايران در تماسى تلفنى با بشار اسد رئيس جمهور سوريه درخصوص جنايات رژيم صهيونيستى عليه مردم فلسطين در نوار غزه و راه هاى مقابله با آن از طريق سازمان كنفرانس اسلامى با وى گفت وگو كرد.

خبرگزارى آلمان-احمدى نژاد : خواستار توقف جنايات صهيونيست ها شد
۸۷‎/۱۰‎/۸

احمدى نژاد رئيس جمهور ايران به شدت از تجاوزات رژيم صهيونيستى به غزه انتقاد كرد و خواستار اقدام فورى براى پايان دادن به بحران در نوار غزه شد. شبكه تلويزيونى خبر ايران گزارش داد احمدى نژاد طى تماس تلفنى با بشار اسد رئيس جمهور سوريه و امير قطر از كشورهاى اسلامى خواست براى پايان دادن به كشتار در غزه همكارى كنند.

الجزيره-احمدى نژاد:كشتاريك ملت بى دفاع نشانه قدرت نيست۸۷‎/۱۰‎/۸

محمود احمدى نژاد در سخنانى حملات اسرائيل به غزه را جنايت خواند. وى گفت: ما مى دانيم و همه مى دانند كه اين رفتارهاى جنايتكارانه نشانه قدرت صهيونيست ها و اربابان آنها نيست. حمله به ملتى بى دفاع با موشك ، بمب و توپ نشانه ضعف است.احمدى نژاد ادامه داد: جهان مى داند كه دوره ايدئولوژى صهيونيسم و سلطه بين المللى آن به پايان رسيده است.

فرانس پرس- ايران دو هواپيماى حامل كمك براى غزه ارسال مى كند
۸۷‎/۱۰‎/۸

خبرگزارى آلمان - احمدى نژاد : حاميان صهيونيست ها به جهنم واصل خواهند شد ۸۷‎/۱۰‎/۱۰

محمود احمدى نژاد رئيس جمهور ايران اعلام كرد تمامى طرفداران رژيم صهيونيستى در نهايت به جهنم واصل خواهند شد. احمدى نژاد در سخنانى در مجلس ايران گفت: افرادى كه منافع خود را در نهان و آشكار با منافع رژيم صهيونيستى گره زده اند ، بايد بدانند كه در نهايت همه آنها به جهنم واصل خواهند شد. تهران نه تنها از كشورهاى غربى و نهادهاى بين المللى بلكه از برخى كشورهاى عربى به علت سكوت در برابر تهاجم اسرائيل به نوار غزه انتقاد كرده است.

رويترز-احمدى نژاد اقدام فورى اعراب را برضد جنايات صهيونيستها خواستار شد۸۷‎/۱۰‎/۱۱

رئيس جمهور ايران با اشاره به نشست امروز اتحاديه عرب گفت: اين اتحاديه بايد براى پايان دادن به حملات رژيم صهيونيستى به فلسطينى هاى ساكن نوار غزه فورى اقدام كند. محمود احمدى نژاد رئيس جمهور ايران همچنين خطاب به كشورهاى عربى اعلام كرد تشكيل يك كميته يا سخنرانى در اين خصوص كافى نيست.احمدى نژاد در عين حال هيچ گونه اقدام خاصى را به كشورهاى عربى پيشنهاد نداد.
شين هوا-احمدى نژاد گفت اسرائيل در آستانه نابودى است ۸۷‎/۱۰‎/۱۱
محمود احمدى نژاد رئيس جمهور ايران گفت: اسرائيل در آستانه فروپاشى است. احمدى نژاد خطاب به جمعيت حاضر در زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان در جنوب شرقى ايران گفت: رژيم تل آويو و متحدانش بايد بدانند كه اين رژيم نامشروع به پايان راه خود رسيده است و حتى حمايت قدرت هاى بزرگ نمى تواند مانع از سقوط اين رژيم شود.

ايتارتاس- گفت وگوهاى سعيد جليلى در دمشق و بيروت۸۷‎/۱۰‎/۱۶

406821.jpg

وال استريت ژورنال -احمدى نژاد محبوبيت خاصى در منطقه پيدا كرده است ۸۷‎/۱۰‎/۱۶

رئيس جمهور ايران با انتقادهاى قبلى خود از رژيم صهيونيستى و محكوميت حمله اين رژيم به غزه حس احترام ملت هاى منطقه را نسبت به خود برانگيخته است. اين افزايش حس احترام به احمدى نژاد در حالى صورت مى گيرد كه كشورهاى ميانه رو عرب به ويژه مصر به علت ناتوانى در اتخاذ تدابير جدى براى توقف خشونت مورد سرزنش قرار گرفتند ‎/
به نوشته اين روزنامه هزاران تن از مردم ايران با حضور در راهپيمايى، تهاجم اسرائيل به غزه را محكوم كردند و اين درحالى است كه با ادامه حمله زمينى اسرائيل به غزه و برگزارى تظاهرات ضد اسرائيلى در تهران توجه ها از انتقاد سياست هاى اقتصادى احمدى نژاد به سوى ديگرى جلب مى شود و رهبران ايران بشدت بر برپايى راهپيمايى ها نظارت مى كنند. برخى از تحليلگران معتقدند تظاهرات اخير مردم از جمله حمله موقت دوشنبه مردم به سفارت انگليس در تهران به طور نامشهود از سوى طرفداران تندروى احمدى نژاد براى ارسال پيام به سياستمداران ميانه رويى كه قصد دارند در انتخابات حضور يابند ساماندهى شد.جنگ غزه آخرين قسمت از رقابت براى اعمال نفوذ در خاورميانه ميان عرب هاى ميانه رو و طرفدار غرب از يك سو و ايران و سوريه از سوى ديگر است و كليد اصلى بلند پروازى هاى اخير ايران در منطقه در حمايت از حماس و حزب الله لبنان قرار دارد ‎/

رويترز- ايران مى خواهد از بحران غزه براى مطرح كردن خود استفاده كند ۸۷‎/۱۰‎/۱۷

(به قلم ادموند بلر)-ايران قصد دارد با حمايت از آرمان حماس در جنگ با اسرائيل اين پيام را به دولت جديد امريكا و دولت هاى عرب بفرستد كه ايران يك قدرت منطقه اى است. تحليلگران معتقدند محمود احمدى نژاد رئيس جمهور ايران كه انتظار مى رود براى انتخاب مجدد در انتخابات ماه ژوئن شركت كند ممكن است براى سركوب انتقادها از مديريت اقتصادى خود و قيمت هاى رو به كاهش نفت آرمانى را پيدا كرده باشد. در عين حال حمايت صريح ايران از حماس و انتقاد از واكنش برخى كشورهاى عرب اگر نظرمردم كشورهاى عربى را جلب كند ممكن است موجب شود دولت هاى عربى خود را در خصوص اختلاف امريكا با ايران به واشنگتن نزديك تر كنند.اختلاف امريكا و ايران بر سر برنامه هسته اى تهران احتمالاً مهم ترين دستور كار سياست خارجى باراك اوباما رئيس جمهور منتخب امريكا محسوب مى شود ولى ممكن است اكنون مسئله غزه جاى مسئله ايران را بگيرد كه اين منفعت ديگرى است كه ايران از بحران فلسطين مى برد.

فرانس پرس - ايران خواستار تلاش ژاپن براى توقف جنايات صهيونيست ها شد ۸۷‎/۱۰‎/۱۸

فرانس پرس - پيام فرستاده ايران به رئيس جمهور برزيل ۸۷‎/۱۰‎/۲۱

ايران از «لوئيز ايناسيو لولا داسيلوا» رئيس جمهور برزيل خواسته است تا نواقص ديپلماسى را در خاورميانه اصلاح كنند.

رويترز-احمدى نژاد خواستار روشن شدن موضع مصر درباره غزه شد
۸۷‎/۱۰‎/۲۱

احمدى نژاد رئيس جمهور ايران از مصر خواست مشخص كند آيا شريك اسرائيل در تلاش براى شكستن مقاومت حماس در نوار غزه است يا خير. ايران پيش از اين از حمله رژيم صهيونيستى به غزه به شدت انتقاد كرده و ضمن اعلام حمايت از حماس از سكوت برخى كشورهاى عربى در اين باره انتقاد كرده است.
احمدى نژاد همچنين خواستار قطع مناسبات اعراب با اين رژيم شد. مصر تنها كشور عربى است كه با نوار غزه مرز مشترك دارد از جمله كشورهاى مورد توجه در تظاهرات ضد اسرائيلى در ايران بوده است.

خبرگزارى آلمان -احمدى نژاد: سازمان ملل اعتبار خود را از دست داده است۸۷‎/۱۰‎/۲۲

احمدى نژاد رئيس جمهورى ايران گفت: سازمان ملل متحد و شوراى امنيت اين سازمان در بحران نوار غزه اعتبار خود را از دست داده اند. احمدى نژاد در مراسمى مذهبى گفت: پس از گذشت بيش از دو هفته سرانجام شوراى امنيت سازمان ملل متحد قطعنامه اى تصويب كرد كه از ابتدا تا انتها مبهم است.

ديلى تلگراف- حمله اسرائيل به غزه براى مقابله با ايران است ۸۷‎/۱۰‎/۲۲

حمله اسرائيل براى درهم شكستن جنبش حماس در غزه آغاز يك شليك توپخانه اى براى مقابله با تهديدهاى فزاينده ايران برضد بقاى اسرائيل است.درحالى كه هدف كوتاه مدت ارتش اسرائيل منهدم كردن توان حماس براى حمله تروريستى به مرزهاى جنوبى اسرائيل عنوان شده است. با نگاه وسيع تر به اين مبارزه بايد آن را راه حلى براى مقابله با تداوم حمايت ايران از گروههاى تروريستى اسلامى و برنامه غنى سازى اورانيومش نگاه كرد. دولت اسرائيل به هر دو اينها به عنوان تهديدى مستقيم بر ضد موجوديتش نگاه
مى كند.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن