تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816876190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشريح فعاليت كميته مساجد در سي امين سال انقلاب اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تشريح فعاليت كميته مساجد در سي امين سال انقلاب اسلامي
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/10/25
مسئول كميته مساجد ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي برنامه هاي اين كميته را تشريح كرد.
به گزارش خبرنگار ما حجت الاسلام سليماني در نشست خبري كه امروز در ستاد دهه فجر مستقر در شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برگزار شد از تعمير ، تجهيز و تكميل 21هزار مسجد ، اعزام بيش از 11 هزار مبلغ در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خبرداد.
وي تشكيل ستادهاي مردمي دهه فجر در مساجد و مراكز وابسته به آن را با هدف فراهم سازي زمينه مشاركت مردم ، فراهم سازي زمينه آشنايي بيشتر قشرهاي مختلف مردم با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و بهره گيري از فرصت تقارن دهه فجر با اعياد و وفات اسلامي براي تقويت معنوي مراسم دهه فجر از اهداف و سياست كلي اين كميته بيان كرد.
سليماني ، همكاري ائمه جماعات با هيئت هاي امناي مساجد در مسيرهاي راهپيمايي 22 بهمن و برنامه ريزي براي حضور ائمه جماعات و نمازگزاران مساجد در مراسم 12 بهمن در حرم مطهر امام راحل ، محل سخنراني امام (ره) در بهشت زهرا را از ديگر برنامه هاي كميته مساجد در دهه فجر برشمرد.
وي توجيه ائمه جماعات براي تقويت مشاركت هاي مردمي، برنامه ريزي براي تكريم از ايثارگران انقلاب ، برگزاري جلسات ختم قرآن و مسابقات مختلف فرهنگي و ارايه گزارش عملكرد خدمات صورت گرفته در رسانه ها را از ديگر برنامه هاي اين كميته بيان كرد.
سليماني برگزاري نخستين جشنواره كتاب سال مسجد و نماز، ايجاد كتابخانه هاي باز، ساماندهي كانون هاي مساجد براي برگزاري جشن هاي مردمي، برپايي مراسم تجليل از خانواده شهدا، انتشار عناوين كتاب هايي با موضوع انقلاب و مسجد و حمايت از طرح هاي پژوهشي مرتبط با موضوع انقلاب را بخشي از برنامه هاي اين ستاد در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اعلام كرد.
به گفته وي برگزاري 30 هزار جلسه ختم قرآن در مساجد ، افتتاح 300 كانون روستايي، برگزاري ميزگردهاي تخصصي در رسانه ملي ،30 نمايشگاه در 30 استان با محوريت انقلاب و افتتاح 30 كانون تخصصي در سطح 30 استان را از ديگر برنامه هاي اين ستاد خواند.
مسئول كميته مساجد ستاد مركزي دهه فجر گفت: شوراي سياست گذاري ائمه جمعه، مركز رسيدگي به امور مساجد، موسسه عمران مساجد، سازمان تبليغات اسلامي، امور مساجد نيروي مقاومت بسيج، ستاد اقامه نماز، ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر و ستاد عالي كانون هاي فرهنگي و هنري از اعضاي كميته مساجد ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي هستند.
وي برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي در 20 هزار پايگاه مقاومت بسيج در سراسر كشور، برگزاري مسابقه روزنامه ديواري، برپايي نمايشگاه فرهنگي، راهپيمايي خانوادگي، ايستگاه هاي فرهنگي و صلواتي در مسير راهپيمايي، برگزاري همايش علمي زن ، انقلاب اسلامي و هويت بازيافته، مسابقه تفاسير قرآني با نام نسيم انس و برگزاري مراسم استكبارستيزي نمادين در مدارس را از برنامه هاي نيروي مقاومت بسيج مساجد در دهه فجر امسال اعلام كرد.
سليماني ،گشايش طرح هاي عمراني در 8 استان محروم، آذين بندي مساجد و برپايي جشن در مساجد و امام زادگان در 30 استان، اجراي بيمه خادمان مساجد كل كشور و پرداخت سهام عدالت به خادمان مساجد سراسر كشور را از برنامه هاي موسسه عمران مساجد به عنوان يكي از اعضاي كميته مساجد ستاد دهه فجر بيان كرد.
وي گفت: شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور نيز با فضاسازي و تزيين مصلاها و معابر منتهي به محل اقامه نماز جمعه در 580 شهر، استفاده از ظرفيت خطبه هاي نماز جمعه براي تشريح دستاوردهاي انقلاب، برنامه ريزي در خصوص سخنراني پيش از خطبه هاي مسئولان كشوري در ارتباط با موضوع انقلاب، تقدير و تجليل از شهدا و ايثارگران دوران مبارزاتي انقلاب و برنامه ريزي در زمينه اقامه نماز جماعت پس از مراسم راهپيمايي 22 بهمن فعاليت مي كند.
سليماني حمايت از برنامه هاي انجمن اسلامي مساجد در 1092 مسجد، حمايت از برنامه هاي كانون هاي فرهنگي و تبليغي 2875 مسجد، اعزام بيش از 11 هزار مبلغ، حمايت از فعاليت هيئت هاي مذهبي فعال در هزار و 783 مسجد، حمايت از برگزاري فعاليت هاي فرهنگي در 472 مسجد محور، تجهيز دو هزار و 100 كتابخانه شهري و روستايي و برگزاري گفتمان ديني در هزار و 500 مسجد فعال را از برنامه هاي سازمان تبليغات اسلامي در اين ايام برشمرد.
مسئول كميته مساجد ستاد مركزي دهه فجر، فعال سازي مساجد و نمازخانه هاي دانشگاه ها را از طريق ستاد اقامه دانشگاه، فعال سازي مساجد و نمازخانه هاي مدارس و سازمان هاي استفاده از ظرفيت سايت صلاه ستاد اقامه نماز، تجهيز بخشي از كتابخانه هاي وابسته به كانون هاي مساجد در 100 مسجد فعال و مشاركت در اهداي جوايز برگزيدگان مسابقات فرهنگي در مساجد در دهه فجر را از برنامه هاي ستاد اقامه نماز دانست.
تصوير دارد.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن