تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819596784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف 40 قبضه سلاح غيرمجاز و 75 هزار ليتر سوخت قاچاق در سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كشف 40 قبضه سلاح غيرمجاز و 75 هزار ليتر سوخت قاچاق در سيستان و بلوچستان
خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس: شهرستان‌ها

در راستاي اجراي طرح جمع آوري سلاح و مهمات غير مجاز تعداد 40 قبضه سلاح غير مجاز در سطح استان سيستان و بلوچستان كشف و ضبط شد.

سردار غلامعلي نكوئي، فرمانده قرارگاه عملياتي فتح و انتظامي استان سيستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه سيستان وبلوچستان، از كشف 40 قبضه سلاح در راستاي طرح جمع آوري سلاح و مهمات غيرمجاز در سطح استان خبر داد و گفت: طي دو هفته گذشته ماموران انتظامي در سطح استان با به كارگيري منابع اطلاعاتي و كمك‌هاي مردمي موفق شدند اين تعداد سلاح غير مجاز را به همراه 21 تيغه خشاب و 305 عدد فشنگ جنگي كشف كنند.

سردار نكوئي افزود: از اين تعداد سلاح 13 قبضه به همراه 10 تيغه خشاب و 27 عدد فشنگ آن به صورت خود معرف با همكاري ريش سفيدان و معتمدان محلي تحويل پليس گرديده است.

وي خاطرنشان كرد: اين سلاح ها كه از نوع كلت كمري و كلاش و شكاري است در شهرهاي زابل، چابهار، نيكشهر، زاهدان، خاش، سراوان، زهك، ايرانشهر و هنگ مرزي سراوان و هنگ مرزي جيكيگور كشف شده است.

در اين رابطه 13 نفر متهم دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

هم‌چنين بيش از 75 هزار ليتر سوخت قاچاق در ايرانشهر، خاش و زابل از چنگ قاچاقچيان سوخت خارج شد.

رييس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامي در شهرهاي ايرانشهر، خاش و زابل طي 48 ساعت گذشته موفق شدند مقدار 75 هزار 334 ليتر انواع سوخت قاچاق را كشف كنند.

وي هم‌چنين گفت: در همين مدت ماموران انتظامي شهرستان زابل نيز توانستند تعداد 127 نفر از اتباع بيگانه را دستگير و جهت خروج از مرز تحويل اردوگاه دهند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن