تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812868744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيرترين رزمنده حماسه دفاع مقدس: حمايت از مردم مظلوم غزه دفاع از حريم اسلام و قرآن است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيرترين رزمنده حماسه دفاع مقدس: حمايت از مردم مظلوم غزه دفاع از حريم اسلام و قرآن است
سياسي. غزه. دفاع مقدس. پيرتين رزمنده
پيرترين رزمنده حماسه دفاع مقدس گفت: حمايت از مردم مظلوم غزه و فلسطين دفاع از حريم اسلام و قرآن است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، صفرقلي رحمانيان درخصوص جنايات ضد بشري رژيم صهيونيستي در غزه و مقاومت قهرمانانه مجاهدين فلسطيني افزود: سران خائن كشورهاي عربي هم دست جنايات اسرائيل هستند.

اين پير بسيجي كه ‪ ۱۰۲‬سال سن دارد و از رزمندگان پرتوان اسلام در دوران دفاع مقدس است، با ابراز تاسف از سكوت سران خائن برخي كشورهاي عربي گفت:
اگر توان در بدن داشتم به ياري مجاهدان مسلمان فلسطيني مي‌شتافتم و از غزه قهرمان دفاع مي‌كردم.

وي جنايات ضد بشري رژيم غاصب قدس را محصول بي‌تفاوتي سران خود فروخته كشورهاي عربي و توطئه‌هاي آمريكا در كشورهاي عربي و مسلمان برشمرد و تصريح كرد: امروز براي احياي دين پيامبر اعظم (ص) بايد از همه گونه امكانات مسلمانان براي توقف و نابودي رژيم صهيونيستي سود جست.

اين رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان كرد: ديدن صحنه‌هاي كشتار كودكان ، زنان و سالخوردگان و بمباران هوايي مدارس و بيمارستان‌ها بسيار رنج آور است و انسان را تا حد مرگ متاثر و متالم مي‌كند.

وي با ا شاره به پيام تاثيرگذار مقام معظم رهبري درخصوص غزه، گفت: خطوط مبارز با رژيم صهيونيستي و آمريكاي جهانخوار و هم پيمانان آنها دراين پيام تاريخي ترسيم شده است و مسلمانان بايد با درك آن در برابر دشمنان اسلام و قرآن جبهه‌گيري كنند.

يادآور مي‌شود حاج صفرقلي رحمانيان پيربسيجي استان فارس در دهه هفتم عمر پربركت خود كه همواره با انس با نماز و عبادت خداوند گذشته است با حضور در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل در سال‌هاي دفاع مقدس از بيشكسوتان جهاد و شهادت به شمار مي‌رود .

وي سال گذشته در فضايي عاشقانه خدمت مقام معظم رهبري رسيد و معظم له درحق او دعا فرمودند.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن