تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روته مولر در تمرين تيم ملي:ايران لياقت صعود به جام جهاني را دارد/ رابطه خوبي با دايي خواهم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: روته مولر در تمرين تيم ملي:ايران لياقت صعود به جام جهاني را دارد/ رابطه خوبي با دايي خواهم داشت
مربي آلماني تيم ملي فوتبال كشورمان اين تيم را لايق حضور در جام جهاني خواند و ابراز اميدواري كرد كه بتواند با علي دايي و ديگر مربيان تيم ملي فوتبال كشورمان رابطه خوب و صميمي ايجاد كند.

به گزارش خبرنگار مهر، اريش روته مولرمربي آلمان تيم ملي فوتبال كشورمان در پايان تمرين امروز تيم ملي با بيان مطلب فوق درجمع خبرنگاران افزود: تيم ملي در شرايط مطلوبي بسر مي برد. بازيكنان از نظر قدرت بدني شرايط ايده آلي دارند. در تمرين امروز بيشتر روي كارهاي تكنيكي بدنسازي و قدرتي تمركز كرديم تا بازيكنان براي ديدارهاي پيش رو به اوج آمادگي برسند.

روته مولر در ادامه با اشاره به تمرينات سرعتي ملي پوشان فوتبال كشورمان خاطرنشان كرد: اين تمرينات براي سرعت دادن به جريان بازي بازيكنان بود و انجام اين تمرين بدين معني نيست كه تيم ملي سرعت كافي ندارد يا بازيكنان سرعتي نيستند. اين هم نوعي از تمرين است كه بايد مانند ديگر تمرينات انجام دهيم.

وي در خصوص ديدار دوستانه اين تيم مقابل چپن گفت: ما در اين بازي لياقت كسب پيروزي را داشتيم و در بيشتر مواقع از تيم چين سرتر بوديم و با نظم مسابقه را اداره كرديم.

مربي آلمان تيم ملي فوتبال كشورمان در ارزيابي خود نسبت به شرايط تيم ملي فوتبال كشورمان افزود: من چند روز است كه كار خود را با تيم ملي آغاز كرده ام و خيلي زود است كه بخواهم در خصوص شرايط تيم ايران اظهار نظري داشته باشم.

روته مولر با تاكيد بر اينكه تيم ايران لياقت صعود به جام جهاني را دارد در خصوص ديدارهاي تيم ملي كشورمان در مرحله انتخابي جام جهاني گفت: ما تا پايان جام جهاني 5 بازي ديگر پيش رو داريم. براي ما همه بازيها مهم است اما بايد از بازيهاي خانگي به عنوان يك امكان بزرگ براي پيروزي استفاده كنيم تا شانس صعود به جام جهاني داشته باشيم.

وي در خصوص چگونگي حضور خود در ايران گفت: من با هماهنگي دايي و فدراسيون فوتبال هر زمان كه لازم باشد ايران را ترك مي كنم و براي استراحت به كشورم باز مي گردم. ما طوري برنامه ريزي مي كنيم كه به تيم ملي لطمه اي وارد نشود و خروج از ايران توافقي خواهد بود.

مربي آلماني تيم ملي فوتبال كشورمان با تاكيد بر اينكه پس از بازي با سنگاپور در ايران خواهد ماند در پاسخ به خبرنگاري كه پرسيد در ايران كدام بازيكن نظر شما را بيش از ديگران جلب كرده است گفت: اين در شخصيت و اخلاق من نيست كه در مصاحبه هايم از يك بازيكن خاص نام ببرم. ما هر كاري كه مي كنيم تيمي و گروهي است و نمي توانم از بازيكن خاصي نام ببرم . شايد به صورت داخلي به بازيكنان مواردي را گوشزد كنم اما اين مسائل را به بيرون تيم بروز نمي دهم.

روته مولر در خاتمه تصريح كرد: به ايران آمده ام تا افكار و تجربياتم را به گروه فني تيم ملي انتقال دهم. تلاش مي كنم تا بتوانم يك رابطه خوب و صميمي با علي دايي ايجاد كنم و به او و ديگر اعضاي كادر فني كمك كنم.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن