تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816888580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوباوه:اسرائيل به دنبال ترميم تابوي شكسته شده خود در غزه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نوباوه:اسرائيل به دنبال ترميم تابوي شكسته شده خود در غزه است
اصفهان - خبرگزاري مهر: نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به اينكه تابوي رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه شكسته شد، گفت: اكنون اين رژيم به دنبال ترميم اين تابوي شكسته شده با ايجاد جنگ در غزه است.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، بيژن نوباوه شب گذشته در همايش "غزه، خون و رسانه" افزود: رژيم صهيونيستي بر اين باور است كه مي تواند با شكستن قدرت حماس آن تابوي شكسته شده خود در جنگ 33 روزه را ترميم نمايد كه براي تحقق اين امر نزديك به پنج دهه در اين خصوص سرمايه گذاري كرده است.

وي همچنين تصريح كرد: استفاده رژيم صهيونيستي از بمبهاي هسته اي كه با اورانيم ضعيف شده ساخته شده نشانه اي از شكست تاريخي رژيم صهيونيستي است.

نوباوه همچنين با اشاره به اينكه در جنگ 33 روزه نه تنها اسرائيل به اهداف خود نرسيد، بلكه تابوي اين رژيم صهيونيستي شكسته شد و افزود: در طول جنگ 33 روزه آن اندازه خرافات در ميان نظاميان صهيونيستي رواج يافته كه به سربازان مجوز استعمال حشيش داده شد.

وي يادآور شد: ارتش اسرائيل براي سرباز شدن هر سرباز خود به طور تقريبي پنج ميليون دلار هزينه مي كند.

سازمان ملل متحد در چمبره قدرتهاي بزرگ است

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: در حال حاضر سازمان ملل متحد به وسيله اي براي غرب و شرق جهت دستيابي ساده تر دنيا به منافعشان تبديل شده چنانچه مي توان گفت اكنون سازمان ملل متحد وسيله اي است كه در اختيار و چمبره قدرتهاي بزرگ قرار دارد.

وي تصريح كرد: نبايد اين گونه تصور شود كه سازمان ملل متحد اقدامي انجام مي دهد كه منافع آمريكا را به خطر اندازد.

وي با اشاره به موضوع و حوادث غزه اظهار داشت: اين موضوع بهانه اي است براي بررسي يك واقعيت در امنيت بين الملل چرا كه اكنون پشت همه اين جريانات سياسي تنها در كشور ماست كه نگاهي منطقي در خصوص مسائل بين الملل وجود دارد.

وي ادامه داد: تنها در كشور ايران است كه عامه مردم مي توانند دروغ بودن بسياري از شعارها را تشخيص دهند.

نوباوه همچنين يادآور شد: سازمان ملل حتي در يك مورد نيز حقوق واقعي انسانها رعايت نكرده چنانچه اگر جنگ هاي منطقه اي را بررسي نماييم مشاهده مي شود هر كجا كه نقش سازمان ملل ضروري به نظر مي رسيده آن موضوع با نفع يكي از قدرتها گره خورده و سازمان ملل متحد هرگز به اين ضرورت عمل نكرده است.

نوباوه در بخش ديگري از سخنان خود گفت: رسانه هاي غربي به نوعي تبليغ مي كنند كه توجيه كننده حركت هاي نظامي رژيم صهيونيستي است و آنان توجيه گر فعاليتهاي اين رژيم هستند.

هدف رژيم صهيونيستي از حمله به غزه از ميان بردن آرمانهاي ملت فلسطين است

در بخش ديگري از اين جلسه جلسه دبير كل انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: بايد دانست كه اكنون هدف رژيم صهيونيستي در حمله به غزه حماس نيست بلكه هدف آنان در يك حركت عميق، آرمان ملت فلسطين را مد نظر قرار داده اند.

مهدي فضائلي ادامه داد: جنگ 33 روزه تجربه اي وحشتناك براي اسرائيل و غرب بود در نتيجه آنان ابتدا يك محاصره 18 ماهه را انجام داده و پس از آن در دو ماه پاياني دامنه اين محاصره را تنگ تر كردند چنانچه كنون اين اوضاع ايجاد شده است.

وي تصريح كرد: نبايد فراموش كرد كه هدف رژيم صهيونيستي حماس نيست بلكه آنان در يك حركت عميق در نظر دارند تا آرمانهاي ملت فلسطين را نابود كنند البته هدف خود را مبارزه با يك گروه مبارزه بيان مي كنند.

فضائلي اظهار داشت: رژيم صهيونيستي در سه جبهه به مبارزه ناجوانمردانه بر عليه مردم فلسطين مي پردازد كه عالي ترين آن جبهه نظامي است و در كنار آن حركتي است كه رژيم صهيونيستي سازمان دهي كرده و كاملا مشخص است كه رژيم هاي منطقه كاملا در جريان اقدامات و حمله رژيم صهيونيستي بوده و اسرائيل نيز به دنبال مطرح كردن همراهي قدرتهاي عرب با رژيم صهيونيستي است تا بدين وسيله از فشار بر رژيم صهيونيستي برداشته شود.

اين فعال رسانه اي ادامه داد: رژيم صهيونيستي به دنبال اين اصل است تا بيان نمايد كه كشورهاي عربي با اسرائيل همراهي كرده اند و قبح اين مسئله شكسته شود در حدي كه امروز حسني مبارك با كراهت و صراحت مسائلي را بيان مي نمايد و حتي كار به جايي رسيده كه بقيه كشورهاي عربي منطقه نيز در حدي پيش رفته اند به نحوي كه تا امروز سازمان كنفراس اسلامي موفق نشده يك اجلاسيه را تشكيل دهد.

وي ضلع سوم اين امر را تبليغات رواني بيان نمود.

حماس پس از دو روز اول جنگ خودش را سازماندهي نمود

فضائلي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: در روز اول تعداد زيادي از شهداي غزه را نيروهاي نظامي تشكيل مي دادند اما پس از دو روز وضعيت تغيير يافت و حماس از لحاظ نظامي خودش را توانست سازماندهي نمايد.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران نيز در دفاع از ملت فلسطين حركتي جدي را انجام داده چنانچه هيئت متعددي را در اين راستا به كشورهاي مختلف اعزام و به دنبال كشور ايران، تركيه و قطر نيز اقدامات موثري را انجام داده اند.

وي همچنين به قطعنامه اي كه روز گذشته در سازمان ملل تصويب شد اشاره كرد و گفت: اين قطعنامه اشكالات بسياري دارد.

فضائلي ادامه داد: اكنون در بخش تبليغاتي نيز توسط ملت فلسطين اقدامات خوبي انجام شده است چنانچه شبكه الجزيره هم در اين راستا حركات خوبي را انجام داده است.

فضائلي با اشاره به حركات رسانه اي اظهار داشت: يكي از پيامهاي مهم اين نشستها اين است كه بصيرت ما بيشتر شود و در هر زمينه اين كه بخواهيم قدم برداريم بايد با بصيرت بيشتر گام بردارديم.

اكنون صحنه آزمايش رسانه ها است

در بخش ديگري از اين جلسه استاد دانشگاه و كارشناس مسائل سياسي گفت: رسانه ها بايد بداننند كه اكنون زمان آزمايش است و بايد رسالت رسانه اي خود را به نحو احسن انجام دهند.

عباس مقتدايي تصريح كرد: رسانه ها بايد همواره در جريانهاي مربوطه قرار گيرند و در ارائه اين مسائل رعايت امانت داري را با دقت انجام دهند.

اين كارشناس مسائل سياسي همچنين يادآور شد: سازمانهاي بين المللي نيز زاويه ديگري در مسئله غزه هستند كه امروزه شاهد اختلاف نظرهايي در اين عرصه هستيم چنانچه برخوردهاي نامناسب شوراي امنيت سازمان ملل متحد و شوراي تازه تاسيس حقوق بشر به چشم مي خورد.

مقتدايي خاطر نشان كرد: بايد در عرصه رسانه رسالت خود را انجام دهيم چنانچه اين جريانات در نهايت به نفع دنياي اسلام خواهد بود.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن