تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817172035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توضيحات وزير جهاد كشاورزي نماينده نوشهر را قانع نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توضيحات وزير جهاد كشاورزي نماينده نوشهر را قانع نكرد
نماينده نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي از پاسخ وزير جهاد كشاورزي به سوال خود قانع نشد.
به گزارش خبرنگار خانه ملت، "انوشيروان محسني بندپي" در جلسه علني روز چهارشنبه در تشريح سوال خود از وزير جهاد كشاورزي اظهار داشت: آقاي وزير در زمان راي اعتماد در برنامه­هاي خودشان دو موضوع را عنوان كردند اول حمايت از كشاورزان و توليد كنندگان بخش كشاورزي و دوم افزايش توليدات كشاورزي و رسيدن كشور به خودكفايي.

وي افزود: عدم اتخاذ تدابير علمي و كارشناسي و نبود سياست‌هاي درست در بخش كشاورزي در 3 سال و نيم گذشته شرايط بسيار نامطلوب و نابساماني و بحراني را در اين بخش فراهم كرده است.

نماينده نوشهر خاطرنشان كرد: آقاي مهندس اسكندري به جاي اينكه واقعاً در اردوگاه توليد و حمايت از كشاورزان و برنامه­ريزي خيمه بزند، در ستاد توزيع و مصرف نقش ايفا كرده است و هر پيشنهاد كاهش تعرفه را در دولت همراهي مي­كردند انگار كه توليد كنندگان و كشاورزان هيچ حامي در دولت ندارند و اصلاً وظيفه وزير جهاد كشاورزي در دولت عوض شده است.

وي ادامه داد: اگر نگاهي به واقعيت­هاي ابعاد مختلف بخش كشاورزي داشته باشيم، صنعت دامپروري و دامداران كشور در حالت بحران به سر مي­برند.

محسني بندپي با بيان اينكه سياست‌هاي غلط وزارت كشاورزي دامداران را به دام كشيده است، يادآور شد: زايش گاوهاي شيرده به دليل عدم تامين نهاده­هاي كشاورزي از 8/4 به 3/2 رسيده است.

وي افزود: امسال شاهد هستيم كشتار گاوهاي مولد 30 درصد افزايش پيدا كرده است.

نماينده نوشهر تصريح كرد: ما در سال 1383، 190 هزار تن شكر با تعرفه 150 درصدي وارد كشور كرديم. در سه سال گذشته بيش از 3/4 ميليون تن شكر با تعرفه نزديك به صفر وارد كشور شده است. يعني برابر با نياز واردات بيش از 20 سال در 3 سال اوليه مديريت شما شكر وارد شده است.

محسني بندپي ادامه داد: به دليل همين واردات شكر سطح زير كشت چغندر به يك سوم تا يك چهارم سال 83 رسيده است. واردات شكر بنيان توليد قند و شكر و صنعت چغندر كاري را فلج كرده است.

وي با بيان اينكه سطح زيركشت پنبه به پايين‌ترين ركورد تاريخي خود رسيده است گفت: معاون توليدات گياهي شما در شهريور سال 87 مدعي شده است صفر شدن تعرفه واردات پنبه بر توليد داخل اثر ندارد، آيا واقعاً اين حرف، حرفي كارشناسي است؟ اگر ما پنبه را با قيمت ارزان وارد كشور كنيم و بيش از نياز مصرف داخلي در دسترس مصرف كننده قرار دهيم آيا براي كشاورز اين انگيزه وجود دارد كه به سراغ كشت پنبه برود.

نماينده نوشهر اظهار داشت: در اثر ندانم كاري، بي برنامگي و گزارش دروغ مسئولين بيوتكنولوژي شما، براي اولين مرتبه در طول دهه­هاي گذشته ورود بذر سالم سيب زميني در كشور ممنوع و به جاي آن سيب زميني پر از آلودگي و خاك وارد كشور شده است و در نتيجه قيمت آن گاهي به 2 هزار تومان رسيد كه مصرف كننده را رنج مي­داد و گاهي به كمتر از 100 تومان رسيد كه توليد كننده را به خاك سياه كشاند.

وي با اشاره به برنامه اعلام شده از سوي وزير در زمان راي اعتماد مبني بر رسيدن به خودكفايي در محصولات كشاورزي، گفت: يكي از وعده­هاي شما بسيار زيبا و فريبا بود و آن اين بود كه اعلام كرديد گذشتگان فقط حرف مي­زدند ولي بنده قول مي­دهم كه كشور را در محصولات اساسي خودكفا كنم و اگر نتوانستم به اين وعده­ها عمل كنم استعفا مي­دهم.

نماينده نوشهر اظهار داشت: ما نمايندگان به وظيفه خود عمل كرديم اما آيا شما به وعده‌هاي خود مبني بر خودكفايي عمل كرديد؟
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن