تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816938928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرمسئول كارگزاران: با انتشار آن مطلب مخالف بودم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: مديرمسئول كارگزاران: با انتشار آن مطلب مخالف بودم
سجاديان با اشاره به مطلب منتشر شده در روزنامه كارگزاران عليه مقاومت اسلامي در فلسطين، گفت: آن مطلب را من خط زدم و قرار بود چاپ نشود اما متاسفانه بر اساس اشتباهات صورت گرفته، اين اصلاح صورت نگرفته و واقعاً جاي تأسف دارد

سيدمرتضي سجاديان مديرمسئول روزنامه توقيف شده كارگزاران در تماسي كه با خبرگزاري فارس داشت با اشاره به چاپ مطلبي كه باعث توقيف روزنامه كارگزاران شد، اظهار داشت: درج‌ آن مطلب متاسفانه سهواً و باوجود تصحيح خود من بوده‌است، اسناد آن موجود است كه آن مطلب را خط زدم و قرار بود چاپ نشود اما متاسفانه بر اساس اشتباهات صورت گرفته، اين اصلاح صورت نگرفته و واقعاً جاي تأسف دارد.

وي اضافه كرد: مستندات آن هم موجوداست.

سجاديان با تاكيد بر اينكه هر مسلماني در هر جاي دنيا باشد دلش براي مردم غزه خون است، عنوان كرد: از طرف ديگر اسرائيل، به همان تعابيري كه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري بارها فرموده‌اند يك جرثومه فساد و كثيف‌ترين موجودات بر روي زمين است و وظيفه هر فرد انساني بويژه مسلمانان و شيعيان است كه در همه احوالات از اين دولت دوري بجويند و عليه اين دولت هر اقدامي كه مي‌توانند انجام دهند.

مديرمسئول روزنامه توقيف شده كارگزاران با بيان اينكه كشورهاي بيگانه و متاسفانه مغرض و منبعد نظام از هرگونه موضوعي كه بوجود مي‌آيد مي‌خواهند سوءاستفاده بكنند و آن را به نفع خودشان و عليه ملت ايران استفاده كنند، گفت: به هيچ وجه ما راضي نيستيم كه آمريكا و دولت‌‌هاي معاند نظام بخواهند از ما و روزنامه كارگزاران حمايت كنند، براي همه ملت و مردم ثابت شده‌است كه اينها خائن به ملت و كشور ما بوده‌اند و هيچ وقت دلسوز نظام نبوده، نيستند و نخواهند بود.

وي ادامه داد: از مردم ايران مي‌خواهيم كه فريب اين فريبكاران را نخورند و حمايت اينها جز خيانت به جامعه ما نيست و ما نمي‌خواهيم كه راديوها، صداها، تصاوير و نشريات بيگانه از ما حمايت كنند، ما خودمان ثابت كرده‌ايم و در شماره‌هاي قبل روزنامه ثابت شده كه ما هم ناراحت مردم غزه هستيم، ما هم اظهار همدردي مي‌كنيم، ما هم وظيفه خود مي‌دانيم از همه مسلمانان جهان بويژه مردم مظلوم غزه دفاع و حمايت مي‌كنيم.

سجاديان در اين رابطه افزود: اميدواريم كه اين موضوع هم براي همه مسئولين جا بيفتد كه اين اشتباه، اشتباه سهوي بوده و با يك برنامه‌ريزي درست و صحيح اگر قرار بود ان‌شاءالله مسئولين تجديدنظر كنند و روزنامه دوباره چاپ شود از چنين مسايلي قطعاً جلوگيري خواهد شد.
مديرمسئول روزنامه توقيف شده كارگزاران با بيان اينكه ما پيگير شديد بر اين موضوع هستيم كه چرا علي رغم اينكه مطلب خط خورده، نهايتاً چاپ شده است، افزود: اين مسئله را دنبال مي‌كنيم و هيچگونه هدف سوئي به دنبال اين مطلب نبوده و نيست. وي اضافه كرد: راديوهاي بيگانه بجاي اينكه بخواهند براي مردم يا نشريات ايران دلسوزي كنند بروند به داد مردم بي‌دفاع غزه برسند كه رژيم صهيونيستي دارد اين مردم بي‌دفاع، كودكان و زنان را با موشك و بمباران با خاك يكسان مي‌كند و وظيفه هر انساني است و اينهايي كه دم از حقوق بشر، دم از دفاع از مردم و آزادي مي‌زنند به داد ملت مظلوم فلسطين برسند.

سجاديان در پاسخ به اين سئوال كه آيا بر اساس آنچه فرموديد احتمال شيطنت برخي افراد وجود دارد؟، اظهار داشت: انشاءالله اميدواريم كه اينگونه نباشد ولي با اين حال مسئله را پيگيري و بررسي مي‌كنيم، اگر موضوعي باشد قطعاً برخورد خواهيم كرد و به اطلاع همه خواهيم رساند و تا زماني كه من آنجا هستم اجازه چنين شيطنتي را نخواهم داد، انشاءالله همه چيز بررسي و در آينده اعلام مي‌شود.

سجاديان در پاسخ به اين سئوال كه آيا مطلب چاپ شده در روزنامه مبني بر مقصر و تروريست خواندن حماس، مورد تاييد روزنامه كارگزاران و جنابعالي نيست؟، گفت: به هيچ وجه، بارها شده كه ما مطالب اين طيف غيرقانوني دفتر تحكيم وحدت را خودم شخصاً خط زده‌ام و برخورد كرديم و متاسفانه نمي‌دانم چرا اين اتفاق افتاد.

وي با بيان اينكه ما بخاطر اينكه برجسته كنيم جنايات اسرائيل را در غزه، هر چيزي كه در رابطه با غزه مي‌آمد كار مي‌كرديم، اظهار داشت: ما وظيفه دفاع از مردم غزه را داشتيم، درمورد آن مطلب چاپ شده نيز، آن قسمت دوم مطلب را تا من متوجه شدم، علي‌رغم اينكه خيلي سخت است آدم بخواهد يك مطلب كوچك را كه در دفاع از غزه است، دقت كند و متوجه شود، در عين حال من دقت كردم و آن بخشي را كه متاسفانه دوگانه برخورد كرده بود را خط زدم، مستندات آن نيز موجود است ولي متاسفانه اعمال نشده و ما داريم آن را بررسي مي‌كنيم.

خبرنگار فارس با بيان اينكه در موارد متعددي ديده شده كه روزنامه كارگزاران، مواضع و مطالب اين طيف غيرقانوني علامه تحكيم وحدت را آن‌هم با عنوان دفتر تحكيم وحدت منتشر مي‌كندف از سجاديان علت اين امر را پرسيد كه وي در پاسخ گفت: ما تا آن جايي كه شده بررسي و برخورد كرديم با آنهايي كه مخالف با منويات نظام و اصول اصلي حاكمه نظام بوده‌است، منتهي يكسري مسائلي هست كه بحث حزبي است حالا آن جناح‌هاي اصلاح‌طلب يكسري خط مشي‌هايي دارند كه اينها در منوياتشان هست كه بپردازند به اين موارد،‌طبيعي است كه اين طيف مي‌گويند اينها غيرقانوني هست، آن طيف هم مي‌گويد آنها غيرقانوني هستند، اينها يكسري مستندات دارند و آنها نيز يكسري مستندات دارند ولي ما سعي كرده‌ايم از صددرصد مطالبي كه اين‌چنيني بوده، كمترين مطلبش را در روزنامه بكار ببريم.

خبرنگار فارس با بيان اينكه براي تشخيص قانوني يا غيرقانوني بودن در كشور بايد يك مرجعي را پذيرفت، يعني مجموعه‌هاي دانشجويي قابل قبول و قانوني از سوي وزارت علوم بايد بر اساس آئين‌نامه تشكل‌هاي اسلامي كار كنند و رسانه‌ها و مطبوعات بايد پايبند به قانون باشند ضمن اينكه اين طيف غيرقانوني معمولاً مواضع ساختارشكني عليه نظام اسلامي دارد و انتشار مواضع آن جاي سئوال دارد؟ كه مديرمسئول روزنامه توقيف شده كارگزاران در اين رابطه گفت: البته جديداً اينطوري شده، ما به بچه‌هاي روزنامه گفته بوديم كه اگر هم مي‌خواهند مطالب اينها را كار كنند، دقيقاً بنويسند طيف علامه، كه آن عنوان "دفتر تحكيم وحدت" نباشد. من اگر حتي موضوع در مورد غزه نبود از اصل، مطلب را حذف مي‌كردم و اگر شما دقت بكنيد پرداختن به اين موارد غيرقانوني خيلي در روزنامه كم شده بود و روز به روز هم داشت كمتر مي‌شد.
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن