تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817191804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متكي در سخنان پيش خطبه نماز جمعه تهران: بزرگترين اشتباه رژيم صهيونيستي ورود زميني به غزه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: متكي در سخنان پيش خطبه نماز جمعه تهران: بزرگترين اشتباه رژيم صهيونيستي ورود زميني به غزه است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: منوچهر متكي با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي و دعوت مسلمانان جهان براي كمك به مردم غزه به جنگ زميني اين رژيم اشاره كرد و گفت :ورود زميني به غزه و جنگ با مردم بزرگترين اشتباه رژيم صهيونيستي است .

اگر سازمان كنفرانس اسلامي نتواند براي فلسطين كاري انجام دهد پس بايد بسته باشد
به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، وزير امور خارجه ايران كشورمان به مناسبت ورود به ماه محرم، ماه قيام امام حسين (ع) و ياران او كه قيام عليه ظلم و سلطه طلبي بزرگترين امر و جلوگيري از بزرگترين نهي است گفت: در محرم امسال ما از امت بزرگ اسلامي عاشوراي استواري را شاهديم كه به استقبال عاشوراي ابا عبدالله مي روند، رزمندگاني كه براي اعتلاي كلمه الله و احقاي حق قانوني خود به نبردي بي امان و مقاومتي ستودني در طول ساليان اشغال سرزمين شان فلسطين شاهدهستيم.
وي خاطر نشان كرد: ملت بزرگ ايران عالي ترين درجه همدردي، همراهي و همبستگي را با ملت فلسطيني نه امروز و ديروز بلكه در طول ساليان اشغال به نمايش گذاشته است.
متكي تصريح كرد: در غزه و فلسطين چه مي گذرد آيا اقدام رژيم صهيونيستي نمايش قدرت است يا نهايت درماندگي، رژيم صهيونيستي در 60 سال موجوديت غير قانوني خود با روي كارآمدنش توسط استعمار انگليس هرگز نتوانست در منطقه و افكار عمومي كمترين مشروعيتي براي خود بيابد.
وي افزود: شايد آن روز كه بوش در آناپوليس سخن از دولت يهودي بر زبان راند و بسياري در آن جلسه سر به زير افكنده و دم نياوردند نمي دانستند كه منظور او از حل مساله فلسطين تا پايان 2008 چه بوده است . با اين اشارات فلسطينان در برخورد با كساني كه از پشت خنجر زدند و چند روز قبل حمله به آنان پيغام دادند كه اوضاع عادي است، وضعيت به سمت آرامش پيش مي رود و حمله اي صورت نمي گيرد و اين كلام فلسطينيان بر واقعيت است كه بسياري از كشورها به آنان خيانت كرده اند.
وزير امور خارجه گفت: رژيم صهيونيستي چه اهدافي را دنبال مي كند؟ در واقع همان هدفي كه دو سال پيش در لبنان پيش برد، در لبنان گمان كردند كه با حمله اي گسترده مي تواند ملت لبنان را بشكند آيا توانست؟
وي گفت: وقتي روز اول حمله به لبنان با وزراي كشورهاي ديگر تلفني تماس گرفتم مي گفتند اين ها ماجرا جو هستند و فهميديم كه ماجراجويي يعني چه؟
متكي در ادامه افزود: از نتيجه كنفرانس در روم كه براي توقف رژيم آتش بس لبنان كه تشكيل شده بود آمريكا و انگليس مخالفت كردند و نگذاشتند تصميم گيري شود اما وقتي اين جمله به نيمه رسيد دريافتند كه كابوس شكست را لمس كرده اند. موقعي كه خواب هاي آشفته آن ها در مقابل سلحشوري لبنان به هم ريخت دريافتند كه اشتباه كرده اند.
وزير امور خارجه در خصوص جنايات غزه عنوان كرد: امروز رژيم صهيونيستي سرنوشتي جز لبنان نخواهد داشت و بزرگترين اشتباه رژيم صهيونيستي ورود زميني به غزه است آن ها بدانند كه ديگر هيچ چيز از آن ها نخواهد ماند و سياستي كه پيش گرفته اند سياست يزيديان است.
وي در مورد گسترش اين جنايات در دنيا خاطر نشان كرد: امروز ديگر پخش و انتشار اخبار مثل گذشته نيست بلكه امروز با پيشرفت تكنولوژي و در بيداري وجدان ها اين خبرها ساعاتي بعد از ارتكاب جنايات تصوير شان انعكاس داده مي شود.
متكي گفت: رژيم صهيونيستي در اين اقدام همه قوانين را نقض كرده و بسيار جاي تاسف است كه حاميان قانون و مسوولان سازمان ملل هيچ طرفداري نمي كنند.
وزير امور خارجه افزود: نخستين كلام ما با كشورهاي اسلامي و كشورهاي عربي در رابطه با غزه اين است كه ما در منطقه اي هستيم كه وارث انبياي الهي كه عزت ما در دفاع از اسلام و منافع امت اسلامي است زندگي مي كنيم، منطقه ما وحدت وحي الهي و مركز بعثت انبياي بزرگ است، امروز ما ميراث داران اين فرهنگ و ارزش عظيم هستيم، بياييد به خود بياييم اگر خشم الهي را بر پيمان شكنان نمي خواهيم ببينيد قهر كشورهاي ديگر را تحمل مي كنيد.
متكي خطاب به مردم افزود: شما هشت سال در كنار تجاوز و جنايات صدام قرار گرفتيد، برخي از شما با پول از آن حمايت كرديد وقتي برخي از باج خواهي هاي صدام دير مي شد ياد داريد كه چگونه تحقير مي شديد.
به ياد داريد كه چگونه پيش بيني هاي امام راحل تحقق پذيرفت آيا جنگ عراق با ايران، جنگ عرب با فارس بود يا جنگ شيعه و سني كه آنگونه عمل كرديد؟ اما پس از جنگ گفتيد اشتباه كرديم و به بيراهه رفتيد.
وزير امور خارجه كشورمان افزود: در لبنان بسياري از فرمول هاي انگليسي و اروپايي را انجام داديم اما جواب نداد اما ما فرمولي ارائه داديم كه به پيروزي ملت لبنان انجاميد.
وي ادامه داد: به كداميك از خواسته هاي خود رسيديد غير از اين است كه تسليم سلطه گران شده ايد .
متكي اضافه كرد: هشت روز ديگر دوران حكومت بر مجموعه خود گردان به پايان مي رسد كانديداي جديد بايد به افكار عمومي فلسطين برگردند.
وي در خصوص تشكيل كنفرانس اسلامي تصريح كرد: كنفرانس اسلامي قريب به نيم قرن قبل فقط براي نجات فلسطين برپا شده بود و همواره فلسطين يكي از موضوعات اين كنفرانس اسلامي بود. اما آيا تصميمي در خصوص فلسطين اتخاذ كردند.
اگر سازمان كنفرانس اسلامي نتواند براي فلسطين كاري انجام دهد پس بايد بسته باشد.
متكي اعلام داشت: فردا جلسه كميته اجرايي تشكيل مي شود و مسلمانان مي بينند كه چه تصميمي از آن اتخاذ مي شود.
وي با اشاره به اينكه به توقف آتش و حملات، كمك رساني به مردم غزه و گشودن مرزهاي آبي غزه،معتقديم گفت: امروز ارتش رژيم صهيونيستي، دزدان دريايي سومالي مانع كمك رساني به مردم فلسطين و غزه مي شود. دولت هايي كه مايلند كمك هاي خود را به مردم غزه برسانند آن ها مانع اين عمل انسان دوستانه مي شوند.
وزير امور خارجه گفت: معتقديم كه كنفرانس اسلامي در سطح همه وزرا بايد برگزار شود و همه وزرا در آن شركت كنند و مقدمه شركت همه سران را آماده كنند و مي توانند اقدام مالزي در زمان جنگ لبنان انجام شود و تصميمات خوبي اتخاذ شد كه همين جلسه مي تواند براي فلسطين هم انجام شود.
وي گفت: دبير كل سازمان ملل امروز در معرض اين سوال است كه چه اقدام جديد براي كمك به غزه انجام داده است، شوراي امنيت نشان داد كه قادر نيست از حقوق و منافع ملت ها حمايت كند و ما كشورهاي مسلمان با تاكيد بر سخنان رهبر انقلاب كه بر وحدت مردم تاكيد داشت؛ مي توانيم همگام باشيم و به حمايت از مردم فلسطين به پا خيزيم.
متكي در پايان سخنان خود با فرازي از سخنان امام حسين(ع) كه فرمودند "هدف از وجودي آدمي اسارت در شهوت نيست، به خود آييد مردم اين كه داريد زندگي نيست فساد است آنان كه با منند بيايند".اين پيام با همان تازگي امروز رويارويي همه ملت هاي آزاده است.امروز دو گزينه بيشتر در كمك به غزه نيست يا در كنار مردم غزه يا در كنار رژيم صهيونيستي .
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن