تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817253780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشتوانه سازي پرسپوليس در سايه بي پولي گلايه هاي پنهان مربيان پايه را مي شنوند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پشتوانه سازي پرسپوليس در سايه بي پولي گلايه هاي پنهان مربيان پايه را مي شنوند؟
خبرگزاري فارس: در حالي كه گرفتاري هاي تيم بزرگسالان پرسپوليس، مسئولان اين باشگاه را به خود مشغول كرده چه كسي گلايه هاي پنهان مربيان پايه را مي شنود؟


به گزارش خبرگزاري فارس، اينكه تيمي مثل پرسپوليس با دشواري هاي مديريتي روبرو است و مديران اين تيم به دليل مسائل مختلف همواره موردي براي رسيدگي در اين تيم را دارند دليل نمي شود نسبت به مهمترين ركن يك باشگاه كه در واقع آينده اين تيم را تضمين مي كند بي توجه باشند.
زماني كه داريوش مصطفوي مديريت باشگاه پرسپوليس را بر عهده گرفت يكي از مهمترين تصميماتي كه گرفته شد، انتخاب جلال چراغپور به عنوان مدير فني تيم هاي پايه بود. با گذشت چند ماه از فعاليت كادر فني كه براي حضور در تيم هاي پايه اي انتخاب شدند بهتر مي توان اين موضوع را مورد بررسي بررسي قرا داد.
مگر نه اينكه اهميت و بها دادن به اين تيم ها باعث مي شود تيمي كه پشتوانه حمايت چند ميليوني مردم را دارد بتواند از اين نيروهاي جوان انساني بهترين استفاده را در آينده اي نزديك ببرد؟
آيا به راستي اكنون در اين باشگاه تيم هاي پايه همان روندي را مي روند كه اصول آن را تاييد مي كند؟
در باشگاه پرسپوليس همه مسائل معطوف به مشكلات تيم بزرگسالان است. با توجه به هجمه توجهاتي كه به مشكلات ريز و درشت اين تيم مي شود خرده اي به مديران اين تيم بابت اهميت وافر به تيم بزرگسالان نيست. اما دليلي هم بر اين نيست كه به طور كل توجهي به تيم هاي پايه نداشته باشند.
مديران پرسپوليس به اين نكته توجه كرده اند كه چرا تا به حال اعضاي كادر فني اين تيم بدون قرارداد به كار مشغول هستند؟ چگونه مي شود كه در هفته هاي اخير بازيكنان اين تيم ها با پيراهن هاي مخصوص روز هاي گرم تمرينات خود را پيگيري مي كردند؟
آيا آنها به اين فكر كرده اند كه شايد يكي از دلايلي كه باعث دلسردي جلال چراغپور براي رسيدگي به تيم هاي پايه شده و اين روزها كمتر از گذشته در محل تمرينات ظاهر مي شود همين بي توجهي ها باشد؟
مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره ناراحتي مربيان تيم هاي پايه اي اين باشگاه گفت: بزرگاني مانند فريدون معيني، عبدا... نژاد، برمك و رضا عابديان را در تيم هاي پايه قرار داده ايم. مي دانم آنها تا به امروز قرار داد امضا نكرده اند و پول نگرفته اند. به خاطر عشق و علاقه آنها به پرسپوليس سعي مي كنيم در اولين فرصت طبق قولي كه داده ايم مشكل را حل مي كنيم چون آنها سرمايه هاي باشگاه پرسپوليس هستند.
وي افزود: در صورتي كه فريدون معيني و كميته فني صلاح بداند افرادي را به تيم هاي پايه اي اضافه خواهيم كرد.
حتما مسئولان پرسپوليس اين روزها بيش از اينكه بخواهند به اين نوجوانان و جوانان با آتيه اهمتي بدهند در فكر منابع مالي بوده اند تا پول بازيكني مثل نيكبخت را بدهند تا او كه با خلاف نابجاي خويش محكوم به پرداخت پاداش هايش از تيم ملي به فدراسيون شده،بتواند اين پول را بپردازد.
فريدون معيني مدير تشكيلات اين تيم ها در مورد اين مشكلاتي كه به گوش مي رسد به خبرگزاري فارس گفت: تيم هاي پايه اي پرسپوليس وضعيت بدي ندارند. آنها توانسته اند نتايج خوبي بگيرند. درست است كه قرار داد مربيان امضا نشده است. اين موضوع به دغددغه هاي مديران باز مي گردد و به محض اين كه منابع مالي تامين شود قراردادها پرداخت خواهد شد.
وي افزود: به تازگي با جذب يك اسپانسر 25 ميليون توماني براي تمامي رده ها پيراهن خريداري شده است. مسئولان باشگاه به اهميت دادن به تيم هاي پايه تاكيد دارند .
در اينكه مسئولان هر باشگاهي مي خواهند تيم هاي پايه قوي داشته باشند شكي نيست اما صرف دوست داشتن نمي تواند نتيجه اي عايد اين باشگاه بزرگ و مردمي كند.
انتهاي پيام/ا
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن