تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817115971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خاموشي درختان كريسمس در غزه/ غزه شهر حراج مرگ


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خاموشي درختان كريسمس در غزه/ غزه شهر حراج مرگ
گرگان - خبرگزاري مهر: سال جديد ميلادي جديد آغاز شد اما چراغهاي تزئيني درختان كريسمس از شرم كشتار و قتل عام مردمان و كودكان بي پناه غزه خاموشند و غزه شهري است كه در آن خون و مرگ و آتش حراج است.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، همزمان با آغاز سال جديد ميلادي كودكان بيشماري در ميان دود و آتش بدون دارو و غذا روي تخت بيمارستان در برابر چشم مادرانشان درد مي‌كشند و مرگ و در به دري هديه عموسام و تمدن نوين قرن است براي كودكان بي پناه غزه.

در شهري كه مرگ را به راحتي حراج مي كنند، كودكان اولين قربانيان خشونتي هستند كه در طليعه هزاره سوم و در آغاز سال جديد ميلادي جز شرم براي انسان يادگار ندارند. بمب و خمپاره و موشك و تركش تنها هديه تمدن امروز ما براي كودكان غزه است.

اي كه دلي از مهر داري و دستي از سخاوت، اين صداي زمين است در كربلاي معلا، اين هرم داغ و پاي برهنه، اين خورشيد و كوره آتش، اين پاره پاره بدنها، و اين صداي حسين است در كربلاي غزه.

آري ديروز عمربن سعد بود كه فرمان داد او را تيرباران كنيد و امروز اولمرت است كه فرمان مي دهد، نسل كشي كنيد، امروز كربلاي ديگر در غزه به پاست، سكوت جايزه نيست، حسين را ياري كنيم.

به تاكيد مقام معظم رهبري بر همه از جمله صاحبان عرصه و قلم فرض و واجب است تا در مقابل اين جنايت و نسل كشي تاريخي سكوت نكنند و به پاخيزند.

امروز مردم مومن و مسلمان گلستان نيز همپاي ديگر مردم ميهن اسلامي با حضور پرشور و يكپارچه در آئين هاي نمازجمعه و تظاهرات ضدصهيونيستي خشم و انزجار خويش را زا قابيليان زمان به نمايش مي گذارند.

جمعي از مردم و مسئولان استان گلستان حملات ناجوانمردانه و اقدامات وحشيانه و ضد بشري رژيم خونخوار صهيونيستي در به خاك و خون كشيدن مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين و غزه را محكوم و خشم و انزاجار خويش را زا اين سياستها به نمايش گذاشتند.

به تاكيد آنها،، سكوت مرگبار، سرد و مبهم سازمانهاي بين المللي و دفاع از حقوق بشر و همكاري ننگين برخي از دول به ظاهر مسلمان، خشم و نفرت جهان اسلام و ايران مسلمان عليه ظلم غاصبان صهيونيستي را درپي دارد.

دانشجويي از گرگان به خبرنگار مهر گفت: آنچه امروز در غزه و سرزمينهاي فلسطين شاهديم، نتيجه و ارمغان صلح و آرامشي است كه سرمدداران جهاني و استكبار از آن دم مي زنند.

محمد دايمي افزود: جاي تعجب است كه چرا حاميان صلح جهاني در برار اين نسل كشي قرن و جنايات آشكار سكوت كرده اند و سازمانهاي بين المللي چرا اقدام نمي كنند.

وي اظهار داشت: ايران اسلامي همواره از صلح و امنيت در جهان استقبال مي كند و نياز است در شرايط كنوني مسلمان جهان براي مقابله با جنايات زمان به با خيزند.

حاج حسن جمالي بازاري از گنبد در حاليكه فرياد " مرگ بر اسرائيل را سر مي داد"، افزود: كشتار كودكان مطلوم وبي پناه و مردم مسلمان فلسطين دلهاي ملسمان را به درد آورده است.

وي افزود: بار ديگر چهره استكباري اسرائيل و آمريكا در گستار مردم مظلوم غزه به جهانيان نشان داده شد و غزه لكه ننگي در تاريخ اين كشورها است.

وي خاطرنشان كرد: سكوت كشورهاي اسلامي و مسلمان در برابر اين جنايات ننگ است زيرا امروز نداي حسين(ع) است كه ياري مي طلبد.

كبري خليلي بانويي از گرگان بيان داشت: امروز تير سه شعله حرمله هاي زمان حنجره كودكان فلسطيني را نشانه گرفته و جامعه جهاني بايد تدبيري در برابر اين جنايات انديشه كند.

وي افزود: امروز به فرمان حسين زمان و رهبر فرزانه به ميدان مي آييم تا خشم و انزجار خويش را از ستمكاران و طاغوتيان زمان نشان دهيم.

فجايع غزه نتيجه كم توجهي به قيام و نهضت حسيني است

نماينده ولي فقيه در گلستان با اشاره به جنايات رژيم غاصب اسرائيل در غزه گفت: غزه امروز نتيجه كم توجهي به قيام و نهضت امام حسين (ع) است.

آيت الله سيدكاظم نورمفيدي افزود: حسين (ع) خوني است كه اگر همانگونه كه هست در رگ جامعه اسلامي جاري مي شد، امروز شاهد بروز مسئله غزه نبوديم.

نماينده ولي فقيه در سپاه نينواي گلستان با محكوم كردن جنايات رژيم غاصب اسرائيل و حاميانش در غزه گفت: مردم غزه به جرم دفاع از حق، مسلمان بودن و اسلام خواهي كشتار و نسل كشي مي شوند.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاري افزود: مردم ملسمان فلسطين و غزه ملتي هستند كه به جرم دفاع از حق مورد همجه و تهاجم قرار گرفته اند و سكوت كشورهاي مسلمان و عربي در برابر اين جنايات نابخشودني است.

وي اظهار داشت: امروز اسرائيل و دشمنان با جهان اسلام روبرو هستند و دستان حسني مبارك همانند دست ابولهب عليه ملسمانان دراز شده است.

وي خاطرنشان كرد: ملت ملسمان ايران در دفاع از مردم ستمديده فلسطين كوتاهي نخواهند كرد زيرا امروز مصداق رويارويي جهان اسلام با كفر است.

به گفته حجت الاسلام قندهاري ، آنچه امروز استكبار جهاني را عصباني كرده اين است كه جوانان مسلمانان فلسطين همانند عاشورائيان عمل كرده و به ميدان وارد مي شوند.

وي بيان داشت: پيام اين روزها براي ملت مسلمان ايران اين است كه يزيد زمان را بشناسيم و جوانان ما اين موضوع را درك كرده اند.

وي يادآور شد: ملت فلسطين بداند اگر امروز به خاك و خون كشيده مي شود، دلهاي ملت انقلابي ايران با آنهاست و مقاومت فلسطين اثر خود را در جهان گذاشته است.
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن