تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817089954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي انتظامي :دوستي‌‏هاي خياباني و مهريه‌‏هاي سنگين، عامل يك سوم طلاق‌‏ها


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: فرمانده نيروي انتظامي :دوستي‌‏هاي خياباني و مهريه‌‏هاي سنگين، عامل يك سوم طلاق‌‏ها
سردار احمدي مقدم گفت: عامل يك سوم از طلاق‌‏ها ،دوستي‌‏هاي خياباني و مهريه‌‏هاي سنگين هستند كه روز به روز در حال افزايش است.


فرمانده نيروي انتظامي گفت: عامل يك سوم از طلاق‌‏ها ،دوستي‌‏هاي خياباني و مهريه‌‏هاي سنگين هستند كه روز به روز در حال افزايش است.

به گزارش بازتاب آنلاين ، اسماعيل احمدي مقدم در همايش بهزيستي 30 سال پس از انقلاب افزود: مشكلات رواني و جسماني ناشي از تصادفات، معلوليت‌‏هاي نوزادي و ناباروري افزايش يافته و سطح انتظارات مردم نيز بر اساس تحول در عرصه مادي بالا رفته است.

وي ادامه داد: در عصري كه هستيم مدرنيسم به سرعت ادامه دارد و عرصه مادي به سرعت متحول مي‌‏شود و دستاوردهاي جديدي را به بشر معرفي مي‌‏كند، ‌‏اما متاسفانه چون بر اساس اومانيسم پايه‌‏ريزي مي‌‏شود خود را به شكل يك آسيب جدي نمايان مي‌‏كند.

فرمانده نيروي انتظامي گفت: بسياري از مردم در جامعه جهان سوم براي نو كردن زندگي آينده خود را مي فروشند و براي اين‌‏كه رفاه داشته باشند، مشكلات رواني و جسماني زيادي را به خود تحميل مي‌‏كنند.

احمدي مقدم گفت: حوادث و تصادفات،‌‏ محروميت‌‏هاي شغلي و تبعات زيادي را به دنبال دارد و در اين عرصه تغيير قوانين و به روز كردن آنها يك نياز اساسي است به عنوان مثال فردي كه به دليل تصادف موظف به پرداخت ديه خارج از توانش مي‌‏شود را راهي زندان مي‌‏كنيم اما از اين غافل هستيم كه اين يعني بي‌‏سرپرست‌‏شدن خانواده او و احتمال تهديد كردن فرزندان وي به آسيب‌‏هايي مانند معتاد شدن و فرار از خانه.

فرمانده نيروي انتظامي تصريح كرد: بنابراين تغيير قوانين در اين راستا ضروري است و بايد در اين مواقع افرادي را كه جرم كوچكي مرتكب شده اند را كمك كنيم تا از عوارض بعدي اجتماعي جلوگيري شود.

وي گفت: بايد توجه كنيم كه قبل از اجراي همه دستاوردهاي پيشرفت بشرآنها راپيش بيني كنيم و براي آن پيشگيري هاي لازم را انجام دهيم و در اين رابطه آموزش خانواده ها و اعلام خطر براي آنها ضروري است.

احمدي مقدم افزود: سازمان بهزيستي و نيروي انتظامي در نحوه فعاليت خود همانند يكديگر عمل ميكنند و به دنبال معلول علت ها هستند، در حالي كه هر دو راه را به غلط رفته‌‏ايم. همه سازمان‌‏هايي كه با آسيب‌‏ها و سرريزهاي جامعه مواجه‌‏اند بايد در حوزه پيشگيري و ظهور آسيب‌‏هاي جديد بيشتر فعاليت كنند و نمي‌‏شود فقط به شكل انتظامي با آسيب‌‏ها برخورد كرد.

وي ادامه داد: هزينه كردن و اراده در برخورد با آسيب هاي اجتماعي كافي نيست بلكه صلاحيت مديران در اين راه موثر بوده و نياز به كار فرهنگي دارد.

فرمانده نيروي انتظامي در مورد لايحه هدفمند كردن يارانه ها، افزود: اين لايحه بيان‌‏گر جهت گيري درست دولت بوده اما بايد در حوزه حمايت هاي اجتماعي بيشتر معطوف شود و درآمدهاي بالا اگر به صورت هدفمند در حوزه اجتماعي متمركز شوند در رفع محروميت‌‏ها و معلوليت ها راهگشا خواهند بود.

احمدي مقدم گفت: در حال حاضر با توجه به مشكلات موجود بايد جامعه را درگير كرد و به اين دليل ساز و كار و تعاون اجتماعي را كه تاكنون تضعيف شده و رنگ رسمي به خود گرفته بايد تغيير داد و در ميان گروه‌‏هاي خيريه انگيزه ايجاد كرد، چرا كه تا به امروز هر سازمان مردم نهادي فقط امكانات را از ما خواسته است در حالي كه بايد فعاليت اجتماعي مردم را بيشتر كنند.
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن