تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816997978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهان به حقانيت مبارزه ايران با استكبار پي برده است


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: جهان به حقانيت مبارزه ايران با استكبار پي برده است
رئيس جمهور در ادامه خاطرنشان كرد: قطب شوروي و آمريكا هر دو فاسد و مفسد بوده اند و هر يك جنايات بيشتري مي كردند جايزه بيشتري به عنوان مرد صلح دريافت مي كردند و در سالهاي پيش مشاهده كرديم كه به رئيس رژيم صهيونيستي مدال صلح سال اعطا شد و در چنين شرايطي بود كه حضرت امام خميني(ره) آمد و پرچم حسيني را بلند كرد و شما هم لبيك گفتيد.


رئيس جمهور در جمع خانواده شهدا و ايثارگران سيستان و بلوچستان گفت: در چند سال گذشته وقتي با برخي كشورها به گفتگو مي نشستيم و به آنان مي گفتيم كه راه زورگويان جهان رو به پايان است به ما مي گفتند كه قدرت برخي كشورها بزرگ است اما همان افراد امروز به ما مي گويند كه راه همان است كه ملت ايران در پيش گرفته است.

به گزارش بازتاب آنلاين، دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان عصر امروز در ادامه برنامه هاي دور دوم سفر استاني هيئت دولت به اين استان در جمع خانواده هاي شهدا و ايثارگران تاكيد كرد :‌ راه امام حسين(ع) تنها راه و مكتب نجات بخش بشريت است و كساني كه مي خواهند به نقطه اوج برسند و جامعه بشري را به قله سعادت و عظمت برسانند بايد پيرو راه امام حسين (ع) باشند.

دكتر احمدي نژاد ادامه داد: در دانشگاه امام حسين(ع) همه خوبيها، زيباييها و ارزشهاي الهي و انساني تعليم داده مي شود و عزت، شرف، ايمان، ايثارگري سرفصلهاي دروس دانشگاه عاشورا و كربلا است.

رئيس جمهور خاطرنشان كرد : دانشگاه كربلا صحنه اي متجلي از همه اسماء الهي است. گر چه عاشورا و كربلا در يك ظرف زماني محدودي اتفاق افتاد اما همين چند روز اثر خود را در همه زمانها و تاريخها داشته است.

وي در ادامه سخنانش با بيان اينكه ملت ايران در عصر حاضر با برافراشتن پرچم حسيني، خود حسيني شده است تصريح كرد: راه امام حسين(ع) در برابر بشريت امروز باز است.

دكتر احمدي نژاد با اشاره به شرايط جهان قبل از انقلاب اسلامي ادامه داد: شرايط بشر امروز در مقايسه با 30 سال قبل كاملا متفاوت شده است.

رئيس جمهور در ادامه خاطرنشان كرد: قطب شوروي و آمريكا هر دو فاسد و مفسد بوده اند و هر يك جنايات بيشتري مي كردند جايزه بيشتري به عنوان مرد صلح دريافت مي كردند و در سالهاي پيش مشاهده كرديم كه به رئيس رژيم صهيونيستي مدال صلح سال اعطا شد و در چنين شرايطي بود كه حضرت امام خميني(ره) آمد و پرچم حسيني را بلند كرد و شما هم لبيك گفتيد.

وي اضافه كرد: در آن زمان سنگين ترين فشارها و تحريمهاي اقتصادي، سياسي و تسليحاتي عليه ايران اعمال مي شد.

دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: به شما بشارت مي دهم به لطف خداوند و خط ولايت در اين سرزمين هوشمندي، دلدادگي و تبعيت شما از خط امام حسين(ع) ايران و ملت ما را پس از 30 سال به يك دژ مستحكم تسخير ناپذير تبديل كرده است به گونه اي كه رژيمهاي استكباري يكي پس از ديگري شكستهايي را متحمل شده اند.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به صحنه لبنان در دو سال گذشته تصريح كرد: رژيم غاصب صهيونيستي با پيشرفته ترين سلاحها عليه ملت لبنان قيام كرد اما حزب الله و خط مقاومت پيروز شد و جبهه نفاق و استكبار شكست خورد.

وي افزود: امروز اگر به جنوب لبنان سفر كنيد و از مردم اين كشور بپرسيد كه الگوي شما و نقطه اتكاي معنوي شما كيست؟ بلااستثنا همه آنان خواهند گفت الگوي ما ملت ايران است.

احمدي نژاد در ادامه با اشاره به حوادث امروزغزه گفت: يك منطقه محدود را غاصبان صهيونيستي از هوا و دريا مورد تهاجم قرار مي دهند، اما مردم آنجا به مقاومت به پا خاستند و به فضل الهي پايداري شما و خون فرزندان شما و ايثارگريهايتان در حال نتيجه دادن است و شرايط جهان به سرعت به نفع جبهه حسيني در حال تغيير است.

رئيس جمهور همچنين گفت: در چند سال گذشته وقتي با برخي كشورها به گفتگو مي نشستيم و به آنان مي گفتيم كه راه زورگويان جهان رو به پايان است آنان به ما مي گفتند كه قدرت برخي كشورها قدرتي بزرگ است اما همان افراد امروز به ما مي گويند كه راه همان است كه ملت ايران در پيش گرفته است و استكبار شكست مي خورد و به جهنم واصل مي شود.

وي خاطرنشان كرد: امروز نام ملت ايران، رهبري عزيز و فرزانه ايران و شهداي ما در دنيا مانند يك خورشيد مي درخشد و نقطه اميد و اتكاي همه ملتهاي عالم است و بدانيد كه پيروزي نهايي نزديك است.

دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه شهداي اين سرزمين از سرافراترين شهداي ايران زمين هستند تصريح كرد: به لطف ايستادگي شما امروز دشمن از دست اندازي به سرزمين ما ضعيف و ناتوان است، اما مي داند كه در هر نقطه اي از جهان كه بخواهد به حقوق ملت ايران تجاوز كند يا به حريم حقوق ملت ايران وارد شود اين ملت مقاومتر و متحدتر از روز اول در مقابل آنان ايستاده است و قلم هر متجاوزي را از پايه قطع خواهد كرد.

رئيس جمهور خاطرنشان كرد: شما امروز پرچم عدالتخواهي و عزتخواهي بشريت هستيد و اميدواريم در آينده اي نزديك شاهد پيروزي باشيم.
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن