تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820060172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور ملت ايران مركز مقاومت و مقابله با استكبار است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رئيس جمهور ملت ايران مركز مقاومت و مقابله با استكبار است
احمدي نژاد در جمع پرشور مردم مردم سيستان و بلوچستان گفت: برخي مي گويند فلسطيني ها مقاومت مي كنند و سودش را ملت ايران مي برد اما اشتباه مي كنند ملت ايران مركز مقاومت و مقابله با استكبار است.
به گزارش شبكه خبر؛ رئيس جمهور اسلامي ايران كه در در ادامه دور دوم سفرهاي استاني با ديگر اعضاي هيات دولت به استاد سيستان و بلوچستان رفته است در جمع پرشور مردم زاهدان گفت: مردم سيستان و بلوچستان مرزداراني امين و شجاع براي سرزمين ايران و حافظان سلحشور فرهنگ و استقلال و عزت ايران زمين بوده و هستند.

احمدي نژاد مردم زاهدان را مردمي پرتلاش، زحمتكش و نجيب و ديار سيستان و بلوچستان را ديار پهلوانان، جوانمردان، سرداران، انسان هاي مقاوم، سخت كوش و مومن خواند.

رئيس جمهور افزود : سيستان و بلوچستان مهد جوشش استعدادهاي شگرف انساني و طبيعي است. احمدي نژاد تصريح كرد: اين سرزمين ديار ذكاوت، هوشمندي وخلاقيت است.

رئيس جمهور با اشاره به فرارسيدن ماه محرم گفت: اين ماه، ماه فرزند گرامي پيامبر اسلام و حيات مجدد اسلام، دينداري، جهاد، امربه معروف ونهي از منكر، نماز، شهادت و پيروزي خون بر شمشير و ماه مظلوميت خاندان پيامبر گرامي اسلام است.

احمدي نژاد ويژگي و ماموريت ديگري از دولت اسلامي، شرايط امروز جهان و سازندگي كشور و فعاليت هايي را كه بايد در ادامه راه دولت در سيستان وبلوچستان انجام شود از موضوعات سخنراني خود در جمع مردم زاهدان بيان كرد.

رئيس جمهور در ادامه گفت: ويژگي دولت اسلامي دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است.
وي عدالت گستري، پافشاري بر عدالت، تلاش بي وقفه براي اعتزاز ملت و صيانت از عزت و سرافرازي آنان و دعوت به كلمه توحيد را از ويژگي ها و ماموريت هاي دولت اسلامي برشمرد.

رئيس جمهور افزود: دولت اسلامي بايد پرچمدار وحدت، توحيد و خداپرستي باشد و براي تحكيم برادري، ترويج محبت و مهرورزي ميان آحاد ملت تلاش كند.

احمدي نژاد با اشاره به ايام شهادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع ) يكي ديگر از ويژگي هاي دولت اسلامي را دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم دانست و تصريح كرد: دفاع از حق و مقابله مستمر با ظالم با وجود دو جبهه حق و باطل در جهان از ويژگي هاي دولت اسلامي است.

رئيس جمهور گفت: در جبهه حق عدالت رعايت، حقوق مردم و خالق و اداي تكاليف الهي مانند عبوديت اطاعت از فرمان خدا و پيامبر اوليا و صالحان و انسانيت وجود دارد.

احمدي نژاد افزود: در اين جبهه دعوت به تقوا، پاكي، علم و معرفت و خدمت به انسان ها و تواضع و فروتني و نيز محبت و تعظيم شعائر الهي و تبعيت از ولي صالح و رحمت و برادري مطرح است.

رئيس جمهور دعوت به هدايت برادري نور علم حكمت و پيشرفت و تعالي را از ديگر ويژگي هاي جبهه حق دانست و گفت: در اين جبهه ظلم و تبعيض و حق كشي تجاوز جايي ندارد.

احمدي نژاد افزود: اشغالگري، دنيا پرستي، خود خواهي، سستي، غفلت، فريب ونيرنگ درجبهه حق وجود ندارد.
رييس جمهور در ادامه گفت: جوهر و حقيقت جبهه حق در كربلا آشكار و البته حقيقت باطل نيز در كربلا افشا شد.

وي با برشمردن ويژگي هاي جبهه باطل افزود: در اين جبهه همه مسيرها و فعاليت ها براساس بي عدالتي، سرپيچي از فرمان خدا، ناديده گرفتن انبياي الهي، خودخواهي، حسد و جهل استوار است.
رييس جمهور با بيان اينكه جبهه حق و باطل هيچگاه باهم سازگاري نداشته است و نخواهد داشت، گفت: در جبهه باطل جان، مال، آبرو، سرزمين و حقوق ملتها جايگاهي ندارد.

احمدي نژاد افزود: جلوگيري از ظلم، كشتار، تجاوز به حقوق افراد، برخورد با ظالم و دفاع از مظلوم وظيفه ذاتي جبهه حق است.

وي تصريح كرد: دولت اسلامي موظف به مقابله با ظالم و دفاع از مظلومان است و اين مسير همه پيامبران الهي بوده است.
احمدي نژاد با بيان اينكه در اين مسير پيامبران و صالحان هيچ ترديدي به خود راه نداده اند، افزود: حضرت ابراهيم(ع) در مقابل نمرود ايستاد و اجازه نداد انسانها را به اسارت خود درآورد.

رئيس جمهور گفت: حضرت موسي(ع) نيز در برابر فرعونيان ايستاد و دعوت به توحيد و عدالت و آزادگي و تقوا كرد.
احمدي نژاد افزود: حضرت عيسي مسيح(ع) هم در برابر كاهنان دروغگو و اشرار زمانه خود ايستاد و از جان و مال و ايمان و حقوق مردم دفاع كرد تا جايي كه تصميم گرفتند جان او را بستانند.

رئيس جمهور گفت: پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) نيز سرتاسر زندگي خود را صرف مبارزه با ظالمان زمان خود كرد و از مظلومان دفاع نمود.
وي در جمع پرشور مردم زاهدان ادامه داد: بعد از پيامبر اكرم(ص) امام مسلمين و مومنين حيدر كرار(ع) در برابر ظالم ايستاد و دفاع كرد و فرزندان ايشان هم همين راه را ادامه دادند تا در نقطه اوج آن حضرت امام حسين(ع) در كربلا در برابر ستمگران ايستاد و فرمود " من براي ايجاد آشوب و خودنمايي قيام نكردم بلكه براي اصلاح و امر به معروف و نهي از منكر قيام كردم."

رئيس جمهور گفت: حضرت امام حسين(ع) در اين مسير هرچه داشت از كودك شش ماهه گرفته تا يار هشتاد ساله همه را نثار اسلام كرد.
احمدي نژاد با بيان اين پرسش كه چرا امام حسين(ع) اين كار را انجام داد افزود: چون اگر قيام كربلا نبود همه پايگاه هاي پاكي و عدالت منهدم و ظلم، جهالت و تحقير انسانها در همه جا حاكم مي شد و انسانيت از بين مي رفت.

رئيس جمهور با بيان اينكه جوهر و حقيقت جبهه حق در كربلا آشكار شد گفت: البته حقيقت باطل نيز در كربلا افشا شد؛ معلوم شد در اين جبهه جز قساوت، الحاد و به بردگي كشيدن انسانها چيزي وجود ندارد.

احمدي نژاد افزود : تا ابد پرچم عصمت، توحيد، عدل، امامت و مظلوميت امام حسين(ع) در جهان برافراشته خواهد ماند.
رئيس جمهور با بيان اين كه شيرازه رژيم صهيونيستي از هم پاشيده شده است افزود : صهيونيست ها در جبهه مقاومت ملت ها بر ضد آنان تنها حلقه ضعيف را مردم غزه ديدند و فكر كردند با شكستن اين حلقه مي توانند تجديد قوا كنند و حيثيت خود را بازيابند.

رئيس جمهور افزود: در جنگ 33 روزه افسانه شكست ناپذيري رژيم اشغالگر قدس شكست خورد ابهت ساختگي اش از بين رفت شيرازه آن از هم پاشيد و فلسفه تشكيل اين رژيم با شكست روبرو شد.

احمدي نژاد با بيان اين كه صهيونيست ها با تبليغ اين كه شكست ناپذيرند 60 سال خود را بر ملت هاي منطقه تحميل كردند گفت: رژيم صهيونيستي كه از ابتدا با شعار تصرف همه سرزمين هاي منطقه ايجاد شد امروز به پايان راه رسيده و عقل سران اين رژيم زائل شده است.

رئيس جمهور با بيان اين كه آنها ديوانه وار عمل مي كنند و يك ماه آينده را نمي بينند گفت: صهيونيست ها با حمله به مردم غزه تصور مي كنند مي توانندآب رفته را به جوي برگردانند اما مانند هميشه اشتباه مي كنند و به پايان راه رسيده اند.

احمدي نژاد با اشاره به اين كه اكنون شاهد تبعيض و جنايت ها در جبهه جهاني هستيم افزود: 60 سال ترور، تحريم، جنايت، محاصره و تحقير ملت فلسطين و منطقه حاصل كار رژيم صهيونيستي است و اين رژيم نماينده استكبار جهاني در برابر همه ملتهاست.

رئيس جمهور گفت: حدود 60 سال پيش با دروغ و تبليغات مزورانه اين رژيم جعلي را در منطقه اسلامي ايجاد و بر ملت فلسطين تحميل كردند و انتظار داشتند اين رژيم به مرور همه سرزمين هاي اسلامي را تصرف كند و پايگاهي براي تسلط دائمي استكبار بر ملت منطقه باشد.

احمدي نژاد همچنين گفت: سران رژيم صهيونيستي و حاميان بد طينت آنها به زودي در دادگاه هاي عادله محاكمه و مجازات خواهند شد. وي خطاب به قدرت هاي فاسدي كه از اين رژيم حمايت مي كنند تاكيد كرد: دوران رژيم صهيونيستي به پايان رسيده است.

وي افزود: چرا گمان مي كنيد با توسعه كشتار مي توانيد وجهه خود را در ميان ملت هاي منطقه اصلاح كنيد؟
رئيس جمهور تاكيد كرد: بدانيد اين رژيم متجاوز در سراشيبي سقوط است و هيچ عاملي قادر نخواهد بود آن را نجات دهد.
وي با بيان اين كه صهيونيست ها 60 سال قبل با شعار از نيل تا فرات آمدند گفت: امروز آنان براي حفظ خود، دور خودشان ديوار مي كشند تا از فشار فلسطيني ها در امان باشند و در واقع در حال عقب نشيني هستند.

احمدي نژاد خطاب به قدرت هاي حامي رژيم صهيونيستي تاكيد كرد : سرتان را در برف نكنيد و فرياد خشم ملتها را بشنويد.
رئيس جمهور همچنين خطاب به سران برخي كشورهاي منطقه گفت: وقتي با آنها صحبت مي كنيم تصور مي كنند با كوتاه آمدن و سازش و سخن از صلح گفتن مي توانند خوي وحشي گري اين رژيم را مهار كنند.

وي افزود: اگر مقاومت فلسطين نبود آيا امروز هيچ يك از مرزهاي سياسي بين كشورهاي اطراف رژيم صهيونيستي و همسايگانش وجود داشت و آيا همچنان شعار از نيل تا فرات را سر نمي دادند؟

رئيس جمهور اظهار داشت: اگر مقاومت فلسطين نبود آيا امروز اثري از مكه و مدينه ، قاهره، عمان و كشور مستقل لبنان باقي بود ؟
وي گفت: اين تصور كه با امتياز دادن به كسي كه فقط براي امتياز گرفتن آمده است مي توانيد او را مهار كنيد ، اشتباه است.

احمدي نژاد با بيان اينكه برخي سران كشورها مقاومت و مردم شجاع و مومن را به جاي قاتلان صهيونيست محكوم كرده اند گفت: آيا آنان رفتار رژيم صهيونيستي را نديده اند و ادعاهاي اين رژيم را نشنيده اند.
وي خطاب به سران برخي كشورهاي منطقه گفت: چطور تصور مي كنيد با گفتگو، امتيازدادن و به رسميت شناختن مي توانيد فلسفه وجودي رژيم صهيونيستي را تغيير دهيد درحالي كه اساس اين رژيم بر دروغ است.

رئيس جمهور با بيان اينكه صهيونيستها كجا در پي ارض موعود هستند، افزود: زماني در آمريكا، كانادا و اروپا در پي ارض موعود بودند در آنجا به آنها زمين بدهيد.
احمدي نژاد گفت: چطور شد به بهانه هاي واهي با اشغال منطقه فلسطين و انتقال عده اي از سراسر دنيا به اين سرزمين مردم فلسطين را بيرون كردند.

رئيس جمهور افزود: آنها براي تصرف و تجاوز آمدند و اگر روزي نتوانند كشتار كنند از بين خواهند رفت و آن روز روز مرگ آنهاست.
احمدي نژاد گفت: كشتار جزء خصلت، هدف و آرمان صهيونيسم و ماموريتي است كه جبهه استكبار به صهيونيست ها داده است.

رئيس جمهور خطاب به مردم غزه تنها راه عزت و پيروزي را ايستادگي دانست و افزود: ديديد كه مسير سازش به كجا انجاميد و با آنكه سرزمين ها و عزت خود را دادند بدهكار شدند و با آنكه به دست بوسي سران استكبار هم رفتند تحقير شدند.
احمدي نژاد راه درست را راه مقاومت دانست و اضافه كرد: برخي مي گويند فلسطيني ها مقاومت مي كنند و سودش را ملت ايران مي برد اما اشتباه مي كنند ملت ايران مركز مقاومت و مركز مقابله با استكبار است.
رييس جمهور گفت: ملت ايران تابع منطق حسيني، پيامبران، وجدانهاي پاك و حقيقت است.

وي در جمع مردم زاهدان ادامه داد: دنيا بداند كه منطق ظلم و جنايت شكست خورده است و ظلم با كشتار و تجاوز باقي نمي ماند.
احمدي نژاد گفت: همه پيامبران و مصلحان، عزت را از دل سختي ها، مبارزات و مقاومت ها بدست آورده اند.

وي افزود: دنيا بداند كه ملت ايران ايستاده است و با تبليغات و حرف هاي واهي از راه خود منحرف نمي شود.
رئيس جمهور با اشاره به اين كه امروز رژيم صهيونيستي و اربابان آنها به پايان راه رسيده اند، گفت: سه سال پيش آنها شعار خاورميانه بزرگ سر مي دادند و بر اساس اين شعار قصد داشتند بر همه منطقه حتي مكه و مدينه حاكم شوند اما امروز رژيم صهيونيستي براي نجات خود دست به جنايت مي زند.

وي بر بيداري همه ملل جهان تأكيد كرد و گفت: دولت ها به قدرت ملت هاي خود متكي باشند و راه را براي حركت آنها باز كنند.
احمدي نژاد خطاب به دولت هايي كه به سبب رودربايستي، برخي قول و قرارها و دلبستگي ها نمي خواهند وارد جبهه حمايت از مردم فلسطين شوند، گفت: لااقل راه را براي ملت هايتان باز كنيد تا آنها فرياد زنند.

رئيس جمهور خطاب به اتحاديه عرب افزود: اگر امروز كاري نكنيد پس كي مي خواهيد عكس العملي از خود نشان دهيد؟ مگر اين مظلومان فلسطيني عرب نيستند؟ مگر فرياد اي اعراب اي اعراب مردم غزه را نمي شنويد؟

احمدي نژاد از سازمان كنفرانس اسلامي نيز خواست عكس العمل جدي تري نشان دهد و با تشكيل جلسه و ديگر اقدامات پيشگيرانه به صهيونيست ها براي ادامه جنايت فرصت ندهد.

رئيس جمهور سازمان ملل را متعلق به همه ملت ها دانست و گفت: اين سازمان بايد عليه جنايات رژيم صهيونيستي قطعنامه صادر كند.
وي افزود: شما در برابر حقوق هسته اي ملت ايران كه همگي اذعان داريد قانوني است، چند قطعنامه صادر كرديد اما چرا در برابر رژيم صهيونيستي از يك اخم هم عاجزيد؟
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن