تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817103413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
مومن زاده با پيكان ثبت كرد
ايران ورزشى- احمد مومن زاده كه به دليل اختلاف با مجيد جلالى سرمربى فولاد خوزستان نيم فصل اول را دور از مسابقات سپرى كرد در تعطيلات نيم فصل با عقد قرارداد شش ماهه به تيم پيكان قزوين پيوست. مومن زاده ديروز با حضور در هيات فوتبال قزوين قراردادش را با پيكان ثبت كرد. مومن زاده دومين بازيكنى است كه نيم فصل به تيم پيكان ملحق شده و پيش از اين بازيكن سه روز پيش ميلاد زنيدپور هافبك تيم سايپا با تيم پيكان قراردادش را به ثبت رساند و دو هفته ديگر مجوز بازى در ليگ برتر را به دست خواهد آورد.

عباسى: آوديچ را مقابل تيم سابقش به ميدان مى فرستيم
آقا فيروز مقابل من حركات نمايشى نمى كند
ايران ورزشى- محمد عباسى، سرمربى برق شيراز به دنبال جدايى يزدانى و اضافه شدن آوديچ تيمش را با تغييراتى نسبت به نيم فصل اول براى ديدار مقابل صبا به ميدان مى فرستد: در فصل نقل و انتقالات آلن آوديچ مهاجم خارجى پيشين صبا را در اختيار گرفتيم و قصد داريم در ديدار امروز برابر اين تيم از همين مهره در نوك خط حمله پيكان استفاده كنيم.
البته براى جاى خالى داريوش يزدانى هم برنامه هايى داريم و با جابه جايى بازيكنان در خط هافبك، خلاء موجود در اين منطقه را پوشش خواهيم داد و فكر نمى كنم از اين بابت به مشكل بخوريم.
سرمربى برق شيراز با مطلوب توصيف كردن شرايط اين تيم پس از پشت سر گذاشتن تعطيلات نيم فصل تصريح كرد: ما در هفته هاى گذشته نتايج مناسبى كسب نكرديم و به همين دليل همه اعضاى تيم هم قسم شده اند تا از اين هفته برق شيراز را بار ديگر به همان برق اوايل فصل تبديل كنند.به نظرم صبا يكى از بهترين تيم هاى حال حاضر ليگ برتر است كه علاوه بر بهره بردن از بازيكنان با تجربه از كادر فنى خوبى هم برخوردار است. ما شناخت خوبى از اين تيم داريم و در اين مدت نيز كارهاى گسترده اى روى نحوه بازى برابر صبا انجام داده ايم و اميدواريم اين ديدار خانگى را به سود خودمان پايان دهيم. عباسى در مورد برخى رفتارهاى فيروز كريمى بيش از شروع بازى كه به منظور تحت تأثير قراردادن كادر فنى تيم مقابلش از خود بروز مى دهد، گفت: آقا فيروز بزرگتر ما هستند و اگر هم در برخى مسابقات در مواجهه با برخى مربيان حركاتى از اين دست را از خودنشان مى دهند، حتم دارم كه ايشان در شيراز و با من از اين حركات نخواهد داشت.

پس از ماجراى بى پولى و صرف املت
مهر باشگاه پيام گم شد
ايران ورزشى - بعد از جريان بى پولى، سفر با اتوبوس، صرف املت در رستوران بين راهى و وعده و وعيدهايى كه هيچ وقت محقق نمى شد اين بار نوبت به مهر باشگاه رسيد كه مفقود شود.
ظاهرا باشگاه پيام به بازيكنان قول داد كه شنبه ۷ دى ماه مطالبات معوقه را پرداخت كند اما باز هم اتفاقى نيفتاد تا در تمرين اين تيم اعلام شود. «چك ها را فردا (يكشنبه ۸ دى) مى دهيم تا برويد پول هايتان را بگيرد.»
بازيكنان كه با آمدن مديرعامل جديد و معارفه رحمان نادرى در تمرينات فكر مى كردند دوران بى پولى تيم به پايان رسيده با اتفاقى بسيار عجيب تر از قبل مواجه شدند.
يكشنبه در حالى كه چك ها را به بازيكنان داده بودند همه منتظر بودند تا مهر باشگاه برسد و پس از مهر كردن چك ها بازيكنان به بانك بروند اما هيچ خبرى نشد. مدتى گذشت و بيشتر بازيكنان كه چك ها را در دست داشتند با يكى از مسؤولان باشگاه مواجه شدند كه از در وارد شد و گفت: «مهر نيست…» بعضى ها فكر كردند مهر گم شده، برخى ديگر گفتند: «اين هم يك دروغ ديگر است.» به هر حال هر كدام فكر هايى كردند كه چندان عجيب و غريب نبود. آن مسؤول باشگاه پيام وقتى از نبودن مهر خبر داد و با اعتراض هاى متعدد بازيكنان مواجه شد. مجبور شد دليل مفقود شدن مهر را چنين بيان كند: «مهر در چاه دستشويى افتاده است…» پس امروز هم نمى توانيم چك ها را مهر كنيم.»

صاحب پناه در آستانه بازى با سايپا:
اين دربى نيست، هماورد صنعتى است!
ايران ورزشى- صاحب پناه تقابل با سايپا را دربى نمى داند. او براى اين حرف ها دلايل خاصى دارد: «كلمه دربى در كشور انگلستان و در رشته سواركارى رايج بود. بعدها اين واژه را در فوتبال و در ديدار بين دو تيم همشهرى عنوان كردند بنابراين مسابقه ما با پيكان دربى نيست زيرا اين دو تيم همشهرى نيستند. ما قزوينى هستيم و آنها كرجى، پس بهتر است به جاى دربى بگوييد هماورد صنعتى. در اين ديدار با شكست حريف دوباره اوج مى گيريم. هرچند معتقدم هر تيمى كه بهتر بازى كند برنده خواهد شد اما قلبا دوست دارم پيكان برنده شود.»
صاحب پناه علت بروز مشكلات مالى در پيكان را بيان مى كند: «تمام موسسه هاى غيرانتفاعى، انتفاعى و بنگاه هاى اقتصادى در كشور مشكل مالى دارند. ما نيز يكى از اين موسسه ها هستيم اما اين مشكل مالى حاد نيست. درصدى از قرارداد بازيكنان را پرداخت كرده ايم و بقيه را هم به مرور پرداخت مى كنيم. در مجموع ما يكى از باشگاه هاى اول هستيم كه پول بازيكنان را به موقع پرداخت مى كند.

امكانات ورزشگاه باهنر به مس رسيد
ايران ورزشى - اوضاع مس كرمان با تغييراتى كه در تربيت بدنى كرمان به وجود آمده بهتر مى شود. با آمدن نصرت الله گنجعلى خانى به تربيت بدنى امكانات وزشگاه باهنر به باشگاه مس واگذار شده. اين در حالى است كه در زمان جوانمرد، مسى ها حتى براى رفتن به ورزشگاه باهنر هم با مشكل مواجه بودند! به هر صورت حالا جانشين گنجعلى خانى در هيات فوتبال كرمان هم تعيين شده است. طى حكمى از سوى رييس فدراسيون فوتبال مراد حاج جعفرى به عنوان سرپرست هيات فوتبال استان كرمان منصوب شد.
پس از انتخاب گنجعلى خانى به عنوان مدير تربيت بدنى استان كرمان، امكان ادامه همكارى او با هيات فوتبال اين استان وجود نداشت، به همين دليل مراد حاج جعفرى به عنوان سرپرست اين هيات از يكشنبه كارش را آغاز كرد. حاج جعفرى پيش از اين ۹ سال دبير هيات فوتبال استان كرمان بود و تا انتخاب رييس جديد هيات فوتبال اين استان، در اين سمت فعاليت مى كند.
همچنين پس از مشكلات بسيارى كه بين مسؤولان تربيت بدنى استان كرمان با باشگاه مس براى برگزارى مسابقات تيم فوتبال اين باشگاه در ورزشگاه باهنر وجود داشت، روز شنبه گنجعلى خانى مدير تربيت بدنى استان كرمان، امكانات اين ورزشگاه را در اختيار باشگاه مس قرار داد تا آنها براى برگزارى مناسب مسابقات مختلف خود مشكلى نداشته باشند.

ليگ يك

بروند يك مربى بادانش بياورند
قنبرپور: دوست داشتم با كوثر موفق باشم
ايران ورزشى- مصطفى قنبرپور در مصاحبه اى معنى دار با خبرگزارى دانشجويان ايرانى دلايل استعفايش را بار ديگر بيان كرد: پس از بازى با شهردارى تبريز به اين جمع بندى رسيدم كه بودن من در تيم مشكل است. پس از بازى با آلومينيوم اراك وباخت سنگين در اين ديدار احساس كردم شخصيتم زير سؤال خواهد رفت وبه اين خاطر استعفا كردم.
وى با بيان اينكه بحث استعفاى من مربوط به هفته هاى قبل بود، ادامه داد: عدم جذب بازيكنان مورد نظر، عدم حمايت توسط مسؤولان و... دست به دست هم داد تا مشكلات كوثر در بازى با اراك نمود پيدا كند. دوست داشتم با كوثر موفق شوم، همه تلاش كردند ولى اين اتفاق صورت نگرفت. كوثر بايد به يك مربى با دانش ديگر سپرده شود! تا آن را جمع و از اين وضعيت خارج كند. مصطفى قنبرپور در ادامه عنوان كرد: الان نيز هيچ اتفاقى نيفتاده، تيم هاى بزرگ هم شكست مى خورند؛ بايد تلاش كرد وبا جذب بازيكنان جديد تيم را به بالاى جدول برد.

كوثر چرا به اين روز افتاده است
ايران ورزشى- آيت الله زاده مديرعامل باشگاه كوثر كه با وجود هزينه هاى اندك و پرداخت حقوق هاى ناچيز از بازيكنانش توقع شق القمر دارد بايد بداند مشكلات كوثر از آنجا شروع شد كه يكسرى سودجو به داخل تيمش رخنه و اين تيم يكدست را به تيمى چندپاره تبديل كردند. مشكل كوثر نه مصطفى قنبرپور است و نه بازيكنان. آيت الله زاده بايد بداند و متوجه اطرافيانش باشد. كوثر از روزى كه اجازه داد اين دشمنان به ظاهر دوست وارد حوزه فنى اين تيم بشوند در جاده ناكامى سرازير شد. كوثر اگر اين آدم ها را از اطرافش دور نكند روزهاى بدترى را هم تجربه خواهد كرد. البته با انتصاب يك مربى بى تجربه اين اتفاق زودتر هم رخ خواهد داد.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن