تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817273284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاهان يك تيم مطرح آسيايي استعليزاده: وضعيت استقلال به هم ريخته استاگر در تركيب اصلي نباشم از روي نيمكت براي ديگران دعا مي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سپاهان يك تيم مطرح آسيايي استعليزاده: وضعيت استقلال به هم ريخته استاگر در تركيب اصلي نباشم از روي نيمكت براي ديگران دعا مي كنم


تهران- خبرگزاري كار ايران
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به شرايطي كه براي تيم ما به وجود آمده بايد بگويم واقعا تيم به هم ريخته‌‏اي داريم و شرايط براي ما بسيار سخت است.

علي عليزاده در گفت و گو با ايلنا افزود: تيم ما چند پاره و چند دسته شده چرا كه برخي بازيكنان ما در اردوي اسپانيا با تيم ملي هستند،يك نفر به برزيل رفته ، يك نفر به امارات سفر كرده و چند بازيكن مصدم هم داريم، در مجموع نظم تيمي خوبي نداريم و از تعطيلات نيم فصل چيزي گير ما نيامد . من فكر مي كنم بايد تعطيلات به نحوي باشد كه تيم ها متضرر نشوند و از طرفي اين قدر در مسابقات وقفه ايجاد نشود ، همين الان و بعد از بازي ما با مس كرمان نيز ليگ 13 روز تعطيل خواهد بود .مگر يك بازيكن در طول يك فصل چند بار مي تواند بدنسازي انجام دهد. واقعا اين مساله خيلي به باشگاهها ضربه مي زند چرا كه باشگاه ها اين قدر سرمايه گذاري مي كنند و بايد يك برنامه منظم و ايده آل را ارايه كنند. هر ساله در طول يك فصل بالغ بر 4 -3 بار ليگ را تعطيل مي كنند و اين مساله به باشگاه ها ضربه مي زند چرا كه تيم ما تازه روي غلتك افتاده بود و پيروزيهاي خوبي هم كسب كرده بود اما حالا باز روز از نو و روزي از نو. حالا بار ديگر بايد سعي و تلاش كنيم تا تيم دوباره روي غلتك بيفتد و انشاءالله كه بتوانيم روند گذشته را ادامه دهيم.
وي ادامه داد: هدف از اردوي تركيه اين بود كه آمادگي فني و روحي بازيكنان حفظ شود كه اين اتفاق افتاد، و مسابقه دوستانه هم برگزار كرديم البته مسابقه اول برابر تيم تركيه اي محك جدي نبود اما برابر تيم قزاقستاني كه از قدرت بالايي بهره مي برد توانستيم ضمن ارايه يك بازي خوب عملكرد قابل قبولي از خود به نمايش بگذاريم و در نهايت هم پيروز شديم.
مهاجم تيم استقلال تهران با اشاره به ديدار اين هفته تيمش برابر سپاهان اضافه كرد: بازي مقابل اين تيم براي ما بسيار سخت و در حين حال حساس است . سپاهان از جمله تيم هاي خوب آسيايي محسوب مي شود و ما مي توانيم به چشم يك تيم مطرح آسيايي به اين تيم نگاه كنيم ، ضمن اينكه در عين حال از كسب 3 امتياز بازي هم نبايد غافل شويم تا بتوانيم موقعيت خود را درصدر جدول حفظ كنيم.
عليزاده گفت: تيم سپاهان به تازگي مربي خود را تغيير داده است و فرهاد كاظمي هم حساسيت خاصي به تيم استقلال تهران دارد و بايد هوشيار باشيم كه دست پر از اصفهان برگرديم.
وي افزود: مهم نيست كه من بازي كنم يا نه. مهم اين است كه تيم نتيجه بگيرد ،من هم اگر در تركيب اصلي حضور داشتم با جان و دل تلاش مي كنم در غير اين صورت از روي نيمكت براي موفقيت ساير همبازيانم دعا مي كنم.
مهاجم تيم استقلال تهران ادامه داد: متاسفانه در اردوي تركيه ابراهيم تقي پور ، هاشم بيگ زاده از ناحيه كشاله ران و احمد خذيراوي از ناحيه انگشت پا دچار مصدوميت شدند و سه روز در اردوي تركيه با ما تمرين كردند، متاسفانه تعداد بازيكنان آسيب ديده ما زياد ونگران كننده شده است و اميدوارم دكتر نوروزي با تبحر خاصي كه در درمان بازيكنان مصدوم دارد اين بازيكنان را به زودي به ميادين فوتيال باز گرداند.
پايان پيام

كد خبر: 465247
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن