تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817181802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمد صدوري:توسعه كشور نيازمند توجه ويژه و جديد به نيروي انساني است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محمد صدوري:توسعه كشور نيازمند توجه ويژه و جديد به نيروي انساني است
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: مديركل امور اداري وزارت جهاد كشاورزي گفت: براي توسعه كشور بايد توجه ويژه و جديدي به نيروي انساني شود و نبايد تنها به افزايش نيروي انساني مبادرت كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، محمد صدوري صبح شنبه در جمع معاونين و مديران سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه اظهار داشت: در كشورهاي توسعه يافته از نيروي انساني بيشترين بهره را مي برند و ما نيز بايد به اين سمت حركت كرده و در بحث بهره وري از نيروي انساني، بيشتر تلاش كنيم.

وي در مورد افزايش حقوق شاغلين و كارمندان در صورت اجراي لايحه پرداخت هماهنگ حقوق نيز گفت: افزايش حقوق تغيير چنداني نخواهد كرد و انتظاري كه در جامعه براي افزايش حقوق 80 تا 100 درصدي وجود دارد، به وقوع نخواهد پيوست.

صدوري تصريح كرد: چندي پيش بحث ها و قول هايي مطرح شد كه اين قانون از اول آذر ماه اجرايي مي شود اما هم اكنون سازمان مديريت و دفتر راهبردي رياست جمهوري روي اين بحث كار مي كند و پيشنهادي نيز در اين خصوص ارائه داده ولي اجرايي نشده است.

وي افزود: قانون خدمات كشوري 63 آيين نامه مي خواهد تا به تصويب برسد و اجرايي شود، اما هم اكنون از اين 63 آيين نامه 10 درصد يعني شش تا هفت آيين نامه آماده شده كه بايد به تصويب هيئت وزيران برسد و براي اجرا ابلاغ شود.

مدير كل امور اداري وزارت جهاد كشاورزي در اين نشست در خصوص بازنشستگي پيش از موعد در راستاي اصلاح ساختار از بعد نيروي انساني وزارت جهاد كشاورزي گفت: با قانوني شدن بحث ارفاق سنوات خدمت، اين انتظار براي بسيار از افراد به وجود آمد كه با 25 سال سابقه خدمت مي توانند بازنشسته شوند اما به دليل چالش هاي كه پيش روي اين قانون قرار گرفت، از جمله تامين منابع مالي اجراي اين قانون از منبع سهام عدالت، اين امر محقق نشد.

وي افزود: نگراني هايي كه در دولت در اين باره وجود داشت اين بود كه اگر اين سهام را به عده اي از افراد بازنشسته يا كارمند بدهند و اين افراد پس از دريافت سهام اقدام به فروش آن نمايند، اين سهام ارزش خود را از دست مي داد كه اين امر سبب شد، دولت از اين اقدام صرف نظر كند.

در ادامه اين جلسه رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه نيز گفت: براي توسعه در هر كشوري عوامل مختلفي همچون مسائل اقتصادي، اقليمي، محيطي، قوانين و سياست گذاري ها، مسائل بهداشتي، فرهنگي، اعتقادات و آداب و رسوم وجود دارد كه مهمترين آن عامل انساني است.

رمضان رويين تن با اشاره به نقش عامل انساني در توسعه هر كشور گفت: اين انسان ها هستند كه مملكت را اداره و فرهنگ و عدالت را در هر كشوري بر پا مي كنند.

وي افزود: به همين خاطر، بزرگترين سرمايه ي يك مملكت براي توسعه و پيشرفت، با توجه به نوع و ديدگاه آن كشور، انسانها محسوب مي شوند.

رويين تن تصريح كرد: وزارت جهاد كشاورزي از بزرگترين تشكيلات كشور است و اين وزارتخانه جزء معدود وزارتخانه هايي است كه هم از نظر وظايفي و هم از لحاظ تنوع كار، بسيار متنوع و گسترده است.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه كارمندان اين سازمان را كارمنداني مخلص و ايثارگر برشمرد وخاطرنشان كرد: امروز ما ديگر مامور و معذور نيستيم بلكه ما مامور و مسئوليم و فلسفه جهادي اين مسئوليت را چندين برابر مي كند.

در ادامه از سوي برخي از كاركنان اين سازمان سئوالاتي در خصوص مسائل مختلف اداري به ويژه بازنشستگي مطرح شد كه مورد پاسخگويي مسئول امور بازنشستگي اين وزارتخانه قرار گرفت.
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن